ru
Feedback
unknown

unknown

Открыть в Telegram

just God

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
574
Подписчики
-224 часа
-467 дней
+34430 день
Архив постов
بیاید بالا

براچی باید حقشو بگیر وقتی مال یکی چیزی که با باد اومد با بادم میر غرورش جلو پسر فقدر میشکونه ن سیسی نکن .

کانفینگ بفرستید npv

Repost from N/a
عاقل تر که بشید میفهمید طرز برخورد طرف توی رابطه خیلی مهم تر از علاقش به شماست.

همرو برکنار کردم

گاوی

اوسکل میگم چت نده

کیری خوب گومیخوری پاک میکنی

اسنا همرو برکنار کردم جز اونایی ک تو چنلشون ادم چت نده مرسی❤️

sticker.webp0.20 KB

من واقعا دوسش دارم خب

بنظر من اصلا بهش فکر نکن دیگه

*ولی اگه بعد ی هفته رفته تو رابطه کلا بیخیال شو

چرا کات کردی اصلا که بعدش رفته تو رابطه

sticker.webp0.26 KB

جقتو بگیر

بهش بگو حقتو بگیر

سخت شد من اکسم تو رابطس و کاری هم نمیکنم برگرده ولی بنظر من اگه دوسش داری برو بهش پیام بده کصخار. دختره نزار چیزی ک مال توعه بقیه صاحب شن

داش چت نذه مزسی❤️