جبهة الزرتشت
Закрытый канал
216
Подписчики
Нет данных24 часа
-17 дней
-130 день
Архив постов
223
Repost from (تحلیل نظامی و اخبار جنگ) MilitaryToday.IR
⭕ اگر بخواهیم فارغ از گرایشهای سیاسی و صرفا از منظر منافع ملی و موازنه قدرت منطقهای به موضوع نگاه کنیم ، حفظ توان موشکی و پهپادی ایران یک ضرورت راهبردی محسوب میشود ، در منطقهای که بازیگران مهمی مانند ترکیه ، پاکستان ، عربستان و امارات به انواع سامانههای موشکی ، تسلیحات دورایستا و نیروی هوایی پیشرفته مجهز هستند ، کنار گذاشتن مولفه بازدارندگی به معنای ایجاد یک خلأ امنیتی جدی خواهد بود ، واقعیت این است که بخش مهمی از امنیت ایران در دهههای اخیر بر پایه بازدارندگی متقابل شکل گرفته است ، توان موشکی و پهپادی این پیام را به هر بازیگر منطقهای منتقل میکند که هرگونه اقدام نظامی علیه ایران با هزینههای سنگین و پاسخ متقابل همراه خواهد بود ، در چنین شرایطی ، این قابلیتها صرفا ابزار تهاجمی نیستند ، بلکه بخشی از معماری دفاعی کشورمان به شمار میروند که البته کافی نیست و جای یک نیروی هوایی گردن کلفت به شدت احساس میشود ، از سوی دیگر ، بسیاری از کشورهای منطقه که روابط راهبردی پیچیده یا رقابتی با ایران دارند ، خود سرمایهگذاری گستردهای در حوزه موشکهای بالستیک ، کروز ، پهپادها و تسلیحات پیشرفته انجام دادهاند ، همچنین اسرائیل، در حالی که عضو پیمان NPT نیست ، از دههها پیش به عنوان یک قدرت هستهای بالفعل شناخته میشود ، در چنین محیط امنیتی ، طبیعی است که هر کشوری برای حفظ بازدارندگی و جلوگیری از برهم خوردن موازنه قوا ، به دنبال توسعه و حفظ ظرفیتهای دفاعی خود باشد ، بنابراین ، صرفنظر از دیدگاههای سیاسی ، بحث اصلی برای بسیاری از تحلیلگران امنیتی نه داشتن یا نداشتن توان موشکی نیست ، بلکه نحوه مدیریت ، توسعه و بهکارگیری این توان در چارچوب دکترین بازدارندگی و امنیت ملی است.
adolf hitler ✍
@MilitaryTodayIR
223
خبرنگار:«چرا اکنون برای شما قابل قبول است که آنها برخی از قابلیتهای موشکی خود را حفظ کنند؟»
ترامپ:«آنها چه چیزی را حفظ میکنند؟ آنها اکنون کمتر از سایر کشورها دارند.ما احتمالاً 85 درصد از موشکهای آنها را نابود کردهایم.بقیه در زیر زمین هستند و آنها حتی نمیتوانند آنها را بیرون بیاورند پس چون کمتر نسبت به همسایگان خود دارند بهتر است داشته باشند.»
223
ولی اینکه اصلاح طلب داره واسه قالیباف میماله هم در نوع خودش جالبه
کلا اصلاح طلب تنها کاری که میکنه مالیدن واسه کسیه که به عمر ج.ا اضافه کنه
حتی سیروس هم بگه درود بر اصلاحات فردا انتخاب و عصر ایران میان دربارش تبلیغ میکنن احمد زید آبادی هم پروموتش میکنه صادق زیباکلام ۵تا فایل میذاره که چرا آری به رضا پهلوی
223
Repost from اخبار سپاه پاسداران🚩
🔴 ترامپ :
ما فردی بهنام سلیمانی را از میان برداشتیم. فکر میکنید اگر او زنده بود، اتفاقات فعلی برای ایران رخ میداد؟
او یک نابغه بود. مردم این را فراموش میکنند
سپاه سایبری پاسداران👇🏻
☑️ @SEPAH
223
آرزوم اون روزیه که همراه ژنرال آگوستو قالیباف بر فراز دریاچه احیا شده ارومیه داریم دونه دونه از پشت هلیکوپترهای جدید روسی اسلامگرا و کمونیست پرت میکنیم پایین
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
