ru
Feedback
🅰️

🅰️

Открыть в Telegram

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
213
Подписчики
+524 часа
+97 дней
+1230 день
Архив постов
‏تا وقتی که بلد نیستی بهش احترام بذاری، مهم نیست چقدر دوستش داری.

این جمعه یجوریه انگار همه چی تقصیر منه.

من بهت گفتم عیبی نداره ؛ ولی بعدش خیلی ذوقم کور شد، چشام خاموش شد، من گفتم عیبی نداره ولی تا دلت بخواد عیب داشت.

Pov: میترسم فقط من عاشق بشم
Pov: میترسم فقط من عاشق بشم

اگه روت حسودم یعنی آدم مورد علاقمی.

Repost from N/a
دراوج وفاداری: چشام رو روی همه بسته بودم وفقط یک نفر را میدیدم بهم خیانت شد ،یکبار این اشتباه را کردم و چوب اش را خوردم دیگه این ورژن از من را هیچکس نخواهد دید!

حسود؟نه بابا فقط امیداوارم همه دخترای دورتو به مناسبت عید قربونی کنن

کسی رو پیدا کن که وقتی داری درمورد چیزایی ک اذیتت کرده حرف میزنی فکر نکنه داری غر میزنی....!

Видеосообщение00:04

همه چیز تموم میشه ولی خاطرات هرگز .

خوبم‌،ولی‌تو‌یه‌روز‌6بار‌گریه‌کردم:)💔

اگه‌گذاشتم‌ب‌موهام‌دست‌بزنی‌ بدون‌بیش‌از‌حد‌برام‌مهمی!💞

حوصله توضیح دادن ندارم ولی اگه بغلم کنی تا خود صبح گریه میکنم.

Repost from N/a
حرف از دوستی میزد زیر اکسم پیداش کردم.

یه روز تو میفهمی من مثل بقیه نبودم و اون روز، تو برام مثل بقیه‌ای.

Repost from N/a
دنبال من که نه، دنبال جایگاهی که پیش من داشتی خیلی باید بگردی.

Repost from N/a
آدما خودشون باید برات وقت بزارن توجهی که با اصرار باشه ارزش نداره.

photo content

من بهت نميگم ناراحت شدم ، به جاش دیگه عین قبل باهات صحبت نميكنم، دیگه پیامتو زود سین نميكنم،دیگه سرت حسودی نمیکنم.

photo content