ru
Feedback
کیهانِ وجود✨️

کیهانِ وجود✨️

Открыть в Telegram

دختری که عاشقِ زندگی و طبیعته🦢🍃 اینجا می‌نویسم،لحظه‌ها رو ثبت می‌کنم وکتاب میخونم مهم تر از همه بهت یادآوری می‌کنم وجودت به اندازه‌ی کیهانی که توش زندگی می‌کنی بزرگ و با ارزشه✨ 🎀فور کنی قشنگتره اینجاباهام از حرف‌های ناگفته‌ت بگو☕️: @setarehayekeyhanbot

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
256
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-130 день
Архив постов
🐻🪵🤎🍂🐾

🍂🍂🍂🍂🦊🦊

پاییز همون فصلیه که بهت یاد میده باید عاشق ریشه بشی نه شکوفه ها!

بزرگ‌ترین دین، وفاداری به ذات خود است. به خودتان ایمان داشته باشید!

چه خوش است تنهایی، اگر با خودت آشتی کرده باشی. 👤شمس تبریزی
چه خوش است تنهایی، اگر با خودت آشتی کرده باشی. 👤شمس تبریزی

OWQ3YzI3OTItNWEyMC00NzI0LWJlMTMtNjRkYTZiZjNmMmEz.mp32.89 MB

آهنگ های بی کلام همیشه حس آزادی و رهایی بهم میدن🤍🦋🫠✨

گاهی به این فکر میکنم که: من خیلی بیشتر از دیگران به خودم آسیب زده ام من بیشتر از دیگران خودم را نادیده گرفتم خیلی از روز ها این من بودم که خودم را عذاب دادم ، خودم را سرزنش کردم و از خودم متنفر بودم و در نهایت... کسی که باید بخشیده شود منم ، توسط خودم!

از کودک درونت محافظت کن و به هیچ چیز و هیچ کس اجازه نده بهش آسیب بزنه، یادت نره اون ذوق و انگیزه زندگیت برای ادامه دادنه.🪴🪽
از کودک درونت محافظت کن و به هیچ چیز و هیچ کس اجازه نده بهش آسیب بزنه، یادت نره اون ذوق و انگیزه زندگیت برای ادامه دادنه.🪴🪽

sticker.webp0.21 KB

dbc39b12-9653-497a-bde6-ad99a9da4fa2.mp34.06 MB

فرقی نمی کند که چه نژاد یا چه جنسیتی دارید، در هر شرایطی سعی کنید بهترین باشید و به خودتان افتخار کنید. _اپرا وینفری
ارزش انسان به هیچ چیزی وابسته نیست👑

تو نگران هستی که مردم درباره‌ی من چه فکری خواهند کرد، اما من عجله دارم که تو را مطمئن کنم، که احترامِ من به خودم، برایم بیش از هرچیزِ دیگری اهمیت دارد.
فئودور داستایفسکی

میدونی!؟ عاشق آدمایی هستم که هیچ وقت اعتماد به نَفسِشون رو از دست نمیدن... حتی اگه اشتباه کنن ، راهشون رو گم کرده باشن یا تمام در های پیش روشون بسته باشه ، بازم یه فکری میکنن ، یه کاری میکنن ، یه حرفی میزنن... یا حتی اگه سکوت کنن، گریه کنن و تسلیم بشن ، بعدش دوباره زندگی رو از نور میسازن✨👑🪐

"خودَت بودن" در میانِ کسانی که سعی میکنند از تو چیزی بسازند که خودشان ، دوست دارند... بزرگترین و زیباترین هنر است

photo content

اگر عاشق مى شويد؛ عاشق تاريكى هايشان هم باشيد نه فقط نور شان! 👤محمود درويش

یاداوری : بزرگ‌ترین نعمتی که داری، خودتی. بدنت، روحت و آرزوهات. اجازه نده فشار بیرونی باعث شه ارزش خودتو فراموش کنی. تو تنها سرمایه‌ای هستی که همیشه همراهت خواهد بود.

منتظر آفتاب نباش، وقتی خودت چشمه ی نوری!✨🤍🕯

من به شدت آدم "بیا بریم زیر بارون خیس بشیم" ای هستم.🫠🌧
من به شدت آدم "بیا بریم زیر بارون خیس بشیم" ای هستم.🫠🌧