کیهانِ وجود✨️
Открыть в Telegram
دختری که عاشقِ زندگی و طبیعته🦢🍃 اینجا مینویسم،لحظهها رو ثبت میکنم وکتاب میخونم مهم تر از همه بهت یادآوری میکنم وجودت به اندازهی کیهانی که توش زندگی میکنی بزرگ و با ارزشه✨ 🎀فور کنی قشنگتره اینجاباهام از حرفهای ناگفتهت بگو☕️: @setarehayekeyhanbot
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
256
Подписчики
Нет данных24 часа
Нет данных7 дней
-130 день
Архив постов
گاهی به این فکر میکنم که:
من خیلی بیشتر از دیگران به خودم آسیب زده ام
من بیشتر از دیگران خودم را نادیده گرفتم
خیلی از روز ها این من بودم که خودم را عذاب دادم ، خودم را سرزنش کردم و از خودم متنفر بودم
و در نهایت... کسی که باید بخشیده شود منم ،
توسط خودم!
از کودک درونت محافظت کن و به هیچ چیز و هیچ کس اجازه نده بهش آسیب بزنه، یادت نره اون ذوق و انگیزه زندگیت برای ادامه دادنه.🪴🪽
فرقی نمی کند که چه نژاد یا چه جنسیتی دارید، در هر شرایطی سعی کنید بهترین باشید و به خودتان افتخار کنید.
_اپرا وینفری
ارزش انسان به هیچ چیزی وابسته نیست👑
تو نگران هستی که مردم دربارهی من چه فکری خواهند کرد، اما من عجله دارم که تو را مطمئن کنم، که احترامِ من به خودم، برایم بیش از هرچیزِ دیگری اهمیت دارد.
فئودور داستایفسکی
میدونی!؟
عاشق آدمایی هستم که هیچ وقت اعتماد به نَفسِشون رو از دست نمیدن...
حتی اگه اشتباه کنن ، راهشون رو گم کرده باشن یا تمام در های پیش روشون بسته باشه ، بازم یه فکری میکنن ، یه کاری میکنن ، یه حرفی میزنن... یا حتی اگه سکوت کنن، گریه کنن و تسلیم بشن ، بعدش دوباره زندگی رو از نور میسازن✨👑🪐
"خودَت بودن" در میانِ کسانی که سعی میکنند از تو چیزی بسازند که خودشان ، دوست دارند... بزرگترین و زیباترین هنر است
Repost from 𝑽𝒊𝒏𝒕𝒂𝒈𝒆 𝑪𝒍𝒂𝒔𝒔𝒊𝒄 | آرشیو نوستالژے
یاداوری : بزرگترین نعمتی که داری، خودتی. بدنت، روحت و آرزوهات. اجازه نده فشار بیرونی باعث شه ارزش خودتو فراموش کنی. تو تنها سرمایهای هستی که همیشه همراهت خواهد بود.
Уже доступно! Исследование Telegram 2025 — ключевые инсайты года 
