ru
Feedback
کیهانِ وجود✨️

کیهانِ وجود✨️

Открыть в Telegram

دختری که عاشقِ زندگی و طبیعته🦢🍃 اینجا می‌نویسم،لحظه‌ها رو ثبت می‌کنم وکتاب میخونم مهم تر از همه بهت یادآوری می‌کنم وجودت به اندازه‌ی کیهانی که توش زندگی می‌کنی بزرگ و با ارزشه✨ 🎀فور کنی قشنگتره اینجاباهام از حرف‌های ناگفته‌ت بگو☕️: @setarehayekeyhanbot

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
253
Подписчики
-124 часа
-37 дней
-130 день
Архив постов
مرسی که حواستون هست❤️

نیاز داشتم کمی از فضای مجازی دور باشم از شنبه دوباره فعالیت شروع میشه کمی هم سرم شلوغ شده:))✨🩷

چرا زیاد فعالیت نمیکنی دیگه دختر

حالتون چطوره

می‌بینم چند روزی نبودم لفت دادید:(

Repost from 19sep:)
#چالش این پیام رو فوروارد کن تو چنلت… تا بگم اسم چنلت، وایب کدوم آهنگه 🎧✨

Repost from N/a
این پیامو فوروارد کنید توی چنلتون تا من بر اساس وایبی که ازش میگیرم : دوتا عکس از پینترست، به همراه یه توضیح کوچیک از حس حال چنلتون بهتون تقدیم کنم 🌷 . !
خوشحال میشم اینجا جوین باشید .

توت‌فرنگی‌هاش به 20 تا برسه؟🍓✨💆🏻‍♀

فور کنید ؛ اسپانسر جوین باش حتما لینک‌هاتونو بزارم اینجا حمایت و تبلیغ کنم-🧊

Repost from اروئیکا؛

بعضی وقت‌ها دلم می‌خواهد ناپدید شوم؛ با درخت ها یکی شوم ، با رودخانه‌ها ، با ستاره‌ها... می‌خواستم جایی باشم که هیچ‌کس از آدم‌هایی که می‌شناسم، چیزی از آن ندانند _سیلویا پلات

ببخشید که یهو ناپدید میشم، زندگی انگار معناش رو از دست میده.

مرسییی🥹🍓✨

Repost from N/a
گل چنلت: نرگس چنلت شبیه نرگسه؛ پر از حس امید و شروع‌های تازه. حال‌وهوایی داره که آدم رو یاد صبح‌های بهاری و زیبایی‌های ساده‌ی
+1
گل چنلت: نرگس چنلت شبیه نرگسه؛ پر از حس امید و شروع‌های تازه. حال‌وهوایی داره که آدم رو یاد صبح‌های بهاری و زیبایی‌های ساده‌ی طبیعت میندازه. از اون چنل‌هایی که بی‌سر و صدا حال آدم رو بهتر می‌کنن. ✨ https://t.me/KeyhaneVojood

Repost from Muffin
این پیام رو فوروارد کنید تا گلِ مخصوص چنلتون رو به همراه ویژگی‌هاش بگم🪴

sticker.webp0.24 KB

ولى هيچ چيز به اندازه‌ی ادب، صداقت و ذات خوب نمیتونه به كسی زيبايى و اعتبار ببخشه🍓✨

چقدر بهش توت فرنگی دادین، مرسیی>>>>🥹🍓✨

امیدوارم حال دلتون آروم باشه و اگر این روزها چیزی سنگینی روی شونه‌هاتون گذاشته امیدوارم کم‌کم سبک‌تر بشه امیدوارم آدم‌های امن و مهربون سر راهتون قرار بگیرن و وسط شلوغی‌های زندگی لحظه‌هایی پیدا کنین که بدون نگرانی فقط نفس بکشین و آرامش رو احساس کنین و اگر هم این روزها حال دلتون خوب نیست امیدوارم با خودتون مهربون‌تر باشین و خودتونو دوست داشته باشین. چون بعضی روزها فقط دوام آوردن خودش نشونه قدرت و امید به ادامه دادنه...

Repost from ریش آبی
فورکنید بهتون یه نوشته هدیه بدم:)
جوین باشی قشنگ تره:)