ru
Feedback
ᅠ♱𝆬

ᅠ♱𝆬

Открыть в Telegram

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
588
Подписчики
-224 часа
-137 дней
-5030 день
Архив постов
اگه سرما خوردی شوری با شیرینی نخور غذا سنگینم نخور رشتم که گرمه باید تو گرما بخوابی😂

اونم بخاطر خوردن سس زیاد

سرما خوردم حاجی

وا

پاشو یچی بخور حس میکنم گرسنه ای داره بت فشار میاره😂

داداش تو دیگه کیری لاتیا بعد طسبی چیه

باسه خفه نشیدد

آره خلاصه گفتی خفه مام ساکت شدیم😂

مرسی

موفق باشی😂

خفهه

همینه که هست حاجی

وا:)

گل دختر تایمو یه نگا بندا😂

نخیر عزیزم هیدن چت گذاشتم واسه صحبت

میخوای حرف بزنی آیدی یکیو بگیر بروp

گفتم حرف بزنیددد

بابا هرکی اینجوریه مگه کیرینجهخ

فکرشو بکن تو ۲۰۲۶ بمب خنده ام😍😍 چقدر کرینج شدم مگه نه

گی سووو