ru
Feedback
𝐍𝐨𝐜𝐭𝐚𝐥𝐢𝐬 🪐

𝐍𝐨𝐜𝐭𝐚𝐥𝐢𝐬 🪐

Открыть в Telegram

𝑻𝒉𝒆 𝒏𝒊𝒈𝒉𝒕 𝒊𝒔 𝒂 𝒏𝒆𝒘 𝒃𝒂𝒕𝒕𝒍𝒆 " عندما يحلّ الليل يهدأُ كلّ شىءٍ عدا ما بداخِلى "

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
230
Подписчики
-124 часа
-67 дней
-730 день
Архив постов
🤎🤎🤎✨
🤎🤎🤎✨

🤎🤎🤎
🤎🤎🤎

"لو رُزِق العبد الدُّنيا وما فيها ثمَّ قال الحمدُ للّٰه، لكان إلهام اللّٰه له بالحمدِ أعظم نِعمة من إعطائه الدُّنيا؛ ﻷن نعيم الدُّنيا يَزول وثَواب الحمدِ يَبقى" - ابن القيّم.

Just need him
Just need him

🫂🤎🤎🤎🤎

Just say "يارب تعدى على خير "
Just say "يارب تعدى على خير "

" لقد رُزِقت حبَّها.."🤎🤎
" لقد رُزِقت حبَّها.."🤎🤎

sticker.webp0.15 KB

مهم 🫂🌿

أختى الصغيره ختمت القرآن الكريم بتاريخ اليوم 18/10 الساعه 7:52 صباحاً

💗🎀
💗🎀

"فهل من منقذ" !!
"فهل من منقذ" !!

هناك طرف ثالث كل خطئه أنه أحبّ 😔
هناك طرف ثالث كل خطئه أنه أحبّ 😔

فين الأيام الى بتداوى الجروح ؟ هيه فيييين..!!

الولد إلى بيحلق شويه ويسيب شويه " تدريج" حرام أقسم بالله شكلك مش لطيف ماشى تاخد ذنوب 24 ساعة اتقِ الله فى نفسك مش متخيل كميه الذنوب الى بتاخدها حضرتك لمجرد انك عامل شعرك على الاستايل الترندى الى هوا انا ولد جامد بقا بطل عبط الى انت بتقلدهم دول مش هاينفعوك يوم القيامة بحاجه وربنا والله والله ما هيشيلو عنك ذنوبك بلاش تمشى ورا الناس. امشى بعقلك ودينك الله يهديك ومفيش شغل الهبل بتاع كتير بيعملو كدا جت عليا؟
وكمان البنت
.. الله يهديكي بلاش بيرفيوم وانتى طالعه بلاش البدى سبلاش بلاش الميكب والليب لاينر والماسكارا والليب جلوس .. انتى بتعملى فتنه يا حبيبتى كدا نيجى للفئه الى تقولى وانتى مالك لا مالى ونص انا دورى انى لما اشوفك عامله غلط انصحك لإنى هتحاسب قدام ربنا عليكى حضرتك "ما على الرسول الا البلاغ "
هنرجع للقرآن دقيقه كدا
" ولكن أكثرهم لا يعلمون " " وإن كثيرا ليضلون بأهوائهم بغير علم "
هنلاقى ان القرآن بيذكر إن الأكثريه
" لا يعلمون " " لا يشكرون " "لا يعقلون" " لا يؤمنون " " كان أكثرهم مشركين"
أما لو جينا للأقلية
" وقليل من عبادى الشكور " " قليل من الآخرين " " ولولا فضل الله عليكم ورحمته لاتبعتم الشيطان الا قليلا "
"اتقوا الله فى أنفسكم قبل ما الورقه تنسحب منكم "🫂

🖤🥀
🖤🥀

ريبوست 🍁 عسى أن تكون المنجية 🫂🫀
ريبوست 🍁 عسى أن تكون المنجية 🫂🫀