ru
Feedback
🏳️‍🌈ʊք⋆ɢʀօuռɖ

🏳️‍🌈ʊք⋆ɢʀօuռɖ

Открыть в Telegram

ᶜᵒᵐᵉ ᵗᵒ ᵐʸ ᶠᵃᵛᵒʳⁱᵗᵉ ʷᵒʳˡᵈ⁽❕⁾ ᵗᵃˡᵏᵉ❔️ @GrounDpackbot

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
348
Подписчики
+224 часа
+497 дней
+8630 день
Архив постов
یه چند نفر میان اینجا به 800 نزدیک شیم ؟
عدد بزارین فور میکنم

ایکان ترین چنلای بی ال رو جمع کردم تصمیم گرفتم با شما به اشتراک بذارمشون💷 پک، ادیت، فیکچت و حتی دیلی از کاپل موردعلاقت !خلاصه هر چیزی که حس میکنی نیازت میشه داخل این فولدر وجود داره🌟

وای عاشقت

آخجون عاشقتون

عه شدیم

اگه شدیم راجب پک جدید فکر میکنم

مثل اینکه قرار نیست ۳۰۰ بشیم

Repost from N/a
‌ ‌‌ ‌✦ #SaintSinners Chapter 13
‌‌«تو سرمایه‌گذاری‌ بزرگی بودی که شکست خورد. می‌دونی پووین... تو بزرگ‌ترین قانون ما رو نمی‌دونی. البته، بهت حق می‌دم. پدرت نمی‌خواست تا وقتی بزرگ نشدی تو رو درگیر این چیزها کنه. اما الان وقتشه بدونی که هرکسی پاش رو توی این عمارت می‌ذاره، تا زمانی که با مرگ مواجه بشه، به من خدمت می‌کنه. تو هم از این قانون مستثنی نبودی؛ هیچ‌وقت اجازه نداشتی این همه سال از من فاصله بگیری. خوش‌شانس بودی که کسی مثل ناراویت رو داشتی.»
Show me what you've lost and why you're always taking it slow, show me what wounds you've got, show me love

‌‌ ៸៸ F𝗈𝗋𝗐‌𝖺𝗋𝖽 𝗍𝗁‌𝗂𝗌 𝗆𝖾𝗌𝗌‌𝖺𝗀𝖾 ‌‌ 🎲 تاس بندازید و با توجه به عدد ـتون کارهاي خواستـہ شده رو انجام بدیـد 1-2 𝗅‌𝗂𝗆‌𝗂𝗍 :: 6 𝖼𝗁𝗇𝗇𝗅𝗌
ایدي+ نیك‌نیم‌ ـتون رو منشن ڪنید تا با وایبے ڪه ازتون میگرم بگم ڪدوم کرکتر مارول هستید و پلی‌لیست بهتون بدم
3-4 𝗅‌𝗂𝗆‌𝗂𝗍 :: 4 𝖼𝗁𝗇𝗇𝗅𝗌
اسم 3 کتاب یا فیلمے که به دلتون نشسته یا روتون تاثیر گذاشته رو منشن ڪنید تا من به عنوان یه روان‌شناس تحلیلے و یه منتقد ادبے، روح‌ ـتون رو ڪالبد شکافي کنم و بگم درتون چه کهن‌الگویے غالبه + بزرگترین ترس در ناخودآگاه ـتون چیه
5-6 𝗅‌𝗂𝗆‌𝗂𝗍 :: 5 𝖼𝗁𝗇𝗇𝗅𝗌
ٺایپ mbti+ نیک‌نیم ‌ـتون رو منشن کنید تا بگم اگه قرار بود به یه دهه از تاریخ فرستاده بشید که اونجا خوشبخترین باشید، به ڪدوم دهه فرستاده میشدید و اونجا شغلتون چی بود
جوین باشید چک‌ میشه

چقد نازههه

خیلییلی مودد و قشنگهعهه خسته نباشییی

      ─  𝗁𝗈𝗇𝗀'𝗌 𝗉𝖺𝖼𝗄 #𝗌𝗍𝗂𝖼𝗄𝖾𝗋    ࣪ 🫧 ;