ru
Feedback
میراکل

میراکل

Закрытый канал

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
127
Подписчики
Нет данных24 часа
-27 дней
-230 день
Архив постов
خیلی خیلی خسته‌م.

Repost from میرا
خسته‌م.
خسته‌م.

من یه عمر خواستم ۵ صبحی شم، نتونستم. یه هفته‌س با این امتحانم ۵ صبحی شدم. امیدوارم پایدار بشه =)))))

یه رست و استارت بعدی که فرداست.😭💘

خب این امتحانم تموم شد.

خب میرم با فکر کردن به چهارشنبه که راحت میشم ادامه‌ی درس.

عوضش بعد امتحان میتونم کلی گریه کنم. البته اگه امتحان بده اجازه بده و وقت داشته باشم. [ندارم چون امتحان بعدیم روز بعدشه]

اونقدر تحت فشارم که غلط کردم این درس رو در طول ترم نخوندم و بجاش درسای دیگه خوندم. دیگه حتی نمیتونمم‌ بگم بیخیال، بیخیال امتحان.

این چند روز اینجا چقدر خلوته، این بیشتر نگرانم می‌کنه.

وی تصمیم دارد دلش را با چسباندن برچسب به گوشی‌اش خوش کند.🎀

چه میدونم یه روز یا من تموم میشم یا درست مطالعه کردن رو یاد می‌گیرم‌.

فیزیوپات بس. من دیگه دارم نمیتونم.

گهگاهی هم این وسط مسطا‌ با اینکه می‌دونیم داریم گند می‌زنیم اما همچنان به گند زدن ادامه میدیم ..

حس می‌کنم چنلم وایب آدمی رو میده که هر کاری می‌کنه نمی‌تونه از پس زندگی بربیاد. فکر‌ می‌کنه داره لذت می‌بره از زندگی به غلط. چه میدونم شاید یه روز درست بشه، شاید هیچ وقت بالاخره ما مسیر رو جوری میریم که درستش‌ کنیم.

منو از چی می‌ترسونی؟ من دیگه حتی خودمو هم نمیتونم پیش‌بینی کنم و نمی‌شناسمش.

من اگه خودم رو به آدمی که قبلا بودم[در زمینه‌ی دیسیپلین] برنگردونم‌، فکر کنم این برهه از زندگی تاابد حسرت میشه برام. که جور دیگری میتونست باشه و ..

محل نده به غصه گوشه دلت. بهش فکر نکن که تغذیه نشه و جون نگیره؛ بذار از تنهایی جونش دراد.

امیدوارم آخرین امتحانم باشه. چونکه واقعا به فرجه برای یه ریکاوری نیاز دارم.🥲

الانم باید برم برای امتحان بخونم تا آخر شب. آغاز ۲۲سالگی سختی بود‌.

گلِ من گاهی بداخلاق و کم حوصله و مغرور بود، اما ماندنی بود. این ماندنش بود که او را تبدیل به گلِ من کرده بود. ممنونم ازت بابت خوشحالی امروز.🎀