ru
Feedback
میراکل

میراکل

Закрытый канал

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
127
Подписчики
Нет данных24 часа
-27 дней
-230 день
Архив постов
مینا، یکی از نجات‌ دهنده‌های من، تو یکی از روزهای سخت زندگیم.🫶🏻

چقدر زیبا.

سیاه سفید کردنش برای اینه که کسی از رنگ‌های تخم مرغ شانسی‌ بزرگسالیم‌ سر در نیاره.😭😭

من فکر می‌کنم که پزشکی گاهی بی‌رحم‌ترین شکل عاشق‌ بودن است. تمام جوانی‌ات‌ را می‌دهی تا بعدها دست کسی‌ را بگیری که حتی اسم تو
+1
من فکر می‌کنم که پزشکی گاهی بی‌رحم‌ترین شکل عاشق‌ بودن است. تمام جوانی‌ات‌ را می‌دهی تا بعدها دست کسی‌ را بگیری که حتی اسم تو را به خاطر نمی‌آورد. - بریده‌ای از نامه‌های میراموند.

نمیدونم این روزا می‌خوان چیو بهم‌ یاد بدن ولی هر چی هست هیچ وقت دوست نخواهم داشت.

وضعیت خوابگاه اینجوریه که آدم غذا درست نکنه بهتره. انرژی که صرف درست کردن میشه از دریافتی بیشتره =)))))

فردا میرم دانشگاه و کاش شنبه صبح نشه، نشه، نشه.

امروز یه ساعت خوابیدم. نیم ساعتشو‌ داشتم یه خواب جنایی- معمایی میدیدم. بیدار شدم، خسته‌تر از قبل بودم.💘

نخیرم خراب شده، کد نمیده. امیدوارم دیگه هیچ وقت درست نشه.🎀

من‌ هیچ‌ وقت نمی‌گفتم، مرد‌. همیشه می‌گفتم فوت شد. ولی کتابا بهم یاد دادن آدما می‌میرن!

کاش، کاش اینو بپذیرم. قبل اینکه جزئیات غرقم کنن!

Repost from میرا
کل مهمه، نه تک تک جزییات.
کل مهمه، نه تک تک جزییات.

دانش‌گا و امتحانات و کلاسا و گرما و بی‌برقی و استاد با تاخیر میاد و کلاس لغو شد و بیایید استاد اومده سر کلاس و ... از رگ گردن بهم نزدیک‌ترن.

کاش لااقل اینترنتو‌ وصل می‌کردن.

دلم برای همه چی تنگ شده و کاش این همه چی زودی درست بشه.

کلی کار میخواستم انجام بدم. اما عملا هیچ‌کاری نکردم. حتی درسا، درسا رو هم نتونستم نجات بدم. دلم برای دانشگا، خوابگاه و استاد مورد علاقه‌م تنگ شده. دیگه هیچ وقت این استادو نمی‌بینم. ریسرچ رو کجای دلم بزارم که هیچ کاری نمیتونم براش بکنم؟ زندگی کجای کاری؟

دو ماهه همگانی بدبختیم.

کی میرسه اشک شوق؟

کی تموم میشه این درد؟

سلام بچه‌ها تونستم وصل بشم، اگه وصل شدید از خودتون بهم‌ خبر بدید.🤍 خوبیددد؟