ru
Feedback
میراکل

میراکل

Закрытый канал

از همه چی میگم و هیچی نمیگم. https://t.me/SendHarfBot?start=092a7a3ed432

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
127
Подписчики
Нет данных24 часа
-27 дней
-230 день
Архив постов
آره عزیزم زندگی رویایی نیست.
آره عزیزم زندگی رویایی نیست.

الان اینجوریم چرا کلی وقت برا این امتحان گذاشتن؟ کاش کمتر میذاشتن فشرده جمعش‌ می‌کردم. شاید بگید یه درس دیگه هم کنارش بخونم ولی وقتی امتحان دارم واقعا نمیتونم این کارو کنم.💘

البته وقتایی که حوصله ندارم اینجوری میشه.💘 وقتایی که درسشو دوست داشته باشم اصلا یادم میره گوشیی داشتم.🎀

ولی واقعا درس خوندن زیباست. حالا اگه‌ من وسط درس خوندنم‌ گوشی برندارم، زیباترم‌ میشه.

اونی که فردا امتحان داره. اشک.

دوستی که آخر هفته‌ها زنگ‌ میزد و کل سریالو‌ برام تعریف می‌کرد. دوستی که تو مسیر مدرسه تا خونه‌مون فقط حرف می‌زد و من شنونده بودم. آره من گمت کردم و نمیدونم کجایی و الان چیکار می‌کنی، ولی فراموش هرگز. دوست دارم ببینمت‌ باز.

وای آره. هیچ اثری ازش نیست.

ولی واقعا فرق آدما تو جبران كردنشونه، وگرنه همه اشتباه ميكنن.

یادش بخیر. مرد سلطانی :)))

ولی من می‌خوام یه چیز دیگه بگم: شما لازم نیست هر روز خودتونو ثابت کنید که ارزشمندید. آره، رشد کردن قشنگه. تلاش کردن عالیه. ولی ارزش شما از قبل وجود داشته، قبل از همه‌ی موفقیت‌ها، قبل از همه‌ی دستاوردها و حتی قبل از اینکه کسی تأییدتون کنه.

آخه الان "اگه بعدِ تو عاشق نشم چی" چه ربطی به "خاک خوری باعث هایپوکالمی میشه" داره؟

ولی من تهش نفهمیدم چرا وقتی امتحان دارم همش آهنگ گوش میدم. به قول یکی فکر کنم اینجوری خیلی خوب الکترونا‌ میرن رو الکترودا :))

ولی من تهش نفهمیدم چرا وقتی امتحان دارم همش آهنگ گوش میدم. به قول یکی فکر کنم اینجوری خیلی خوب الکترونا‌ میرن رو الکترودا :))

باید فقط نگاش کرد و به کمبوداش‌ فکر کرد.🙏🏻

اممم میخوام یه چی ازتون بخوام ولی نمی‌خوام.

بوده بردیم، بوده باختیم ولی ساختیم.

ما رو باید قاب بگیرن. خنده‌هامون جواب بگیرن.

آدما شاید نه، ولی قهوه تا ابد رفیقم می‌مونه.

یه آروزی‌ خوب پیدا کردم. " امیدوارم همون خیالی رو بپوشی که بافته‌ای:) "

گیریم زندگی سخته. اما اگه نجنگیم، قطعا می‌بازیم.