ru
Feedback
slice of life🍓

slice of life🍓

Открыть в Telegram

به یه جا نیاز دارم تا ذهنم رو خالی کنم🧘🏻‍♀🌱 ولی میرسیم به جایی که حقمونه.

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
309
Подписчики
-124 часа
+177 дней
+8630 день
Архив постов
part109:00 ta 10:30🪷 part211:00 ta 12:15🪷

صبح همگی بخیررر🌘

حرفای درستی میفرمایند🤌🏻

ویس مکالمه دکتر هلاکویی با یه داوطلب تجربی که ۴ ساله پشت کنکوره. 01:20

دکتر هلاکویی.mp35.42 MB

اگه این آدمو داری قدرشو بدون.

همین که بین این همه آدم یکی حواسش بهت باشه، وجودت سرشار از زندگی میشه.

دو ساعت دیگه امتحان زبان دارم هیچی بلد نیستم🧘🏻‍♀

شاهکار🤌🏻🧘🏻‍♀

امروز بدون پارت میخونم

آخرین ماه از سال 1404 واقعا 404 بدترین سال زندگیم بود رو دستش نمیاد خداروشکر داره تموم میشه🫩

قدر اون یک باری که بدجور قلبت شکست رو بدون، اگه الان از پس هرچیزی می‌تونی بر بیای صدقه سر اون اتفاقه!

شبتون بخیر

همیشه دوست داشتم رفیق داشته باشم مثل بقیه آدما با گذر زمان متوجه شدم که... ادما اولش باهات دوستانه رفتار میکنن تحویلت میگیرن محبت میکنن بهت لبخند می زنند ، چون فقط میخان بشناسنت.بخاطر کنجکاوی خودشون تورو وارد داستانایی میکنن، وقتی اهمیتتو از دست دادی، رهات میکنن و همه چیو ازت میگیرن.این اتفاق وقتی میفته که، دیگه جالب و دوست داشتنی بنظر نرسی . تا آخر یه آدم افسرده بمونی همه آدما پشت نقاب شون قایم شدند زود یا دیر، ذات شون می بینی از این بابت خودتو سرزنش نکن تو مقصر نیستی فقط توقع تون از آدما بیارین پایین... همونی که بهترین آدم زندگی خودت می دونی که نه این فرق داره روزی از پشت ضربه می زنه بهت تا منفعت در میون باشه هیچ کس برات نمی مونه وابسته آدما نباش تو رو ضعیف وشکننده می کنه

+

آخ من مُردم🫠

part411:45 ta 13:00🤸🏻‍♀

این پارت تمام ولی یادم رفت ypt رو روشن کنم نصف تایم رفت تازه یادم اومد روشنش کردم😟

part309:30 ta 10:45🧌