🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
Закрытый канал
අලුත්ම අය CRYPTO THILI 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰𝗲 PRICE ━━━━━━━━━━━━━━━━ CRYPTO THILI FOREX PAY 𝗩.𝗜.𝗣 SIGNAL 𝗦𝗲𝗿𝘃𝗶𝗰e ━━━━━━━━━━━━━━━━ 1 MONTH :- $15 LIFE TIME :- $80 JOIN WHATSAPP MSG :- 0755204732
БольшеСтрана не указанаКатегория не указана
213
Подписчики
+124 часа
+67 дней
+1130 дней
Архив постов
Repost from N/a
5M GOLD BUY SUPPORT LEVEL
රෝස පාට :- BUY SUPPORT LEVEL
Repost from 🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
$300 දක්වා 100% BONUS අවස්ථාව ඇත 😱💙😍
😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎
FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක
ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl
NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3
BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM
WHATSAPP :- 0755204732
දඩයමට ඔයා සූදානම් නම් වෙලාව තියෙන්නෙ ඔයාගෙ පැත්තෙ❤️😍
අද ගෙදර ඉදියේ නෑ traders හදිසි වැඩකට ගියා හෙට signal දෙන්නම්
දැක්කද මගේ buy level වලින් gold markt එක අප් වෙන විදිය ❤️🌝😍
Repost from N/a
TODAY GOLD 5M BUY SUPPORT LEVEL
කොල පාට :- BUY SUPPORT LEVEL
TRADING VIEW ඇදලා තියාගන්න ඔය LEVEL වලට ආවම අපි BUY ගමු
Repost from N/a
❤️🌸ITRUSTLD හරහා NEEX එකට STEP 2 කින් DEPOSIT කර ගත හැක 100% BONUS අවස්ථා ඇත🌸❤️
😍💙ITRUSTLD හරහා BINANCE එකට දාගෙන BINANCE එකෙන් NEEX එකට DEPOSIT එක කර ගත හැක හරිම ලේසි සම්පූර්ණ විඩියෝ ටික පහල ඇත💙😍
1.💙ITRUSTLD ACOUNT එකක් නැතනම් හදාගන්න ආකාරය💙https://youtu.be/KPKLnHwRGhQ?si=x1A-b_kBgZEsY93P
ITRUST REGISTER LINK :- https://www.itrustld.com/join/26561754
2.ITRUSTLD හරහා BINANCE ඩොලර් දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=i9SBbhQcL7tCYoT3
3.BAINANCE එකේ තියෙන DOLAR NEEX ACCOUNT එකට දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=-tjN7z7VVEd5sm4w
නොතෙරෙන දෙයක් තිබ්බොත් අහන්න
CRYPTO THILI :- 0755204732
Repost from 🔥🤍CRYPTO THILI GOLD MASTER SIGNAL SERVICE❤🔥
$300 දක්වා 100% BONUS අවස්ථාව ඇත 😱💙😍
😎🤍SPREAD එක අඩුම FOREX BOKER NEEX🤍😎
FOREX GOLD TRADING කරන අය NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න ඒකට හේතුව තමා අනිත් BOKER වල SPREND එක වැඩි නිසා TRADE කිරිමට අපහසුයි.TRDE දාන තැන මිස් වේ දාන තැනට වඩ ගොඩක් ඉහලින් සහ පහලින් TRDE PLCE වේ ඒ හේතුවෙන් ලොස් යා හැක
ඒ නිසා NEEX ACCOUNT එක හදන් TRADE කරන්න
FOREX NEEX ACCOUNT හදන ආකාරය :-
https://youtu.be/s0WHG6Ig72Y?si=G_kZAV0owfzAmiMz
NEEX REGISTER LINK :- https://cp.neex.com/register/index?invitationCode=XZZNHS35
CODE :- XZZNHS35
ACCOUNT එක හදද්දි STANDED ACCOUNT එකක් හදාගන්න
NEEX ACCOUNT එක MT5 APP එකට CONNT කරගන්න ආකාරය :- https://youtube.com/shorts/nFW9W-NwgCY?si=mOMN13MLSKtzEyCl
NEEX ACCOUNT එකට DEPOSIT එකක් කරගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/-wc8gA9sJQA?si=ICi9gCb9lZLofkU3
BINANCE ACCOUNT එකට USD හෝ DOLAR දාගන්න ආකාරය :- https://youtu.be/ac1Z4N-iQxU?si=WrY8PzOZFdgTeScM
WHATSAPP :- 0755204732
💙තාම NEEX ACCOUNT එකක් නැති අයට VIDEO ටික මම දාන්නම් 8.00PM💙
බලලා හදා ගන්න
SPREAD එක අඩුම BOKER තමා FOREX NEEX
$300 දක්වා 100% BONUS ඇත
ඊට අමතරව NEEX ACCOUNT එකක් තියෙන කෙනෙක්ට මගේ VIP OFFER එකුත් ලැබේ
Repost from N/a
සෙල් එකෙන් පස්සේ 💙😍
ලොකු කැපිටල් අය BUY ගත්තනම් HOLD කරන් ඉන්න 💙😍
Repost from N/a
ඔන්න මම කිව්ව level වලට සෙල් වෙන ගමන් බලන් ඉන්නකෝ 😱🌝😍
Repost from N/a
4051-4058 LEVEL වලටවත් SELL වෙන්න ඕනා
ඉන්පසුව ලොකු කැපිටල් අයට BUY ගන්න පුලුවන්
තාම GOLD SELL MARKT
Repost from N/a
කොහොමද ඉතින් PROFIT ❤️😱😍
මම CRYPTO THILI 💙🌝😍
Repost from N/a
SL පහලට ගන්න දැන් අරන් HOLD කරන් ඉන්න ❤️😍
Repost from N/a
🔥💯CRYPTO THILI VIP SIGNAL💯🔥
🪙XAUUSD SELL 4070-4075
Take Point 4069
Take Point 4067
Take Point 4065
Take Point 4050
Open -3995
❌ STOP LOSS 4085
4065 ගත්ත ඒවා profit වෙද්දි sl පහලට ගන්න හොදේ sl use නොකර ඉන්න එපා
4060/4065 ENTRY DONE 💙😍
NEWS වෙලාවට පොඩ්ඩක් ක්රියාශීලී වෙන්න ඒ වෙලාවට MARKT PASS
ඒ නිසා TRDE ගත්තාම SL USE කරලා PRIFIT වෙද්දි SL පහලට අරන් ඉක්මනින් PROFIT BOOK කරගන්න
එහෙම ඉක්මනින් බැරි අය NEWS TIME TRDE කරන්න එපා ඔයාටමයි RISK එක 🌝🙏😍
