ru
Feedback
سانا

سانا

Открыть в Telegram

Больше
Страна не указанаКатегория не указана
394
Подписчики
+224 часа
+347 дней
+4830 день
Архив постов
با توجه به اینکه خیلی خسته ام و ۱۰از سرکار برگشتم امشب ۱تا ۱/۵ساعت هم بخونم کافیه... جهت حفظ استمرار سه از سی.
با توجه به اینکه خیلی خسته ام و ۱۰از سرکار برگشتم امشب ۱تا ۱/۵ساعت هم بخونم کافیه... جهت حفظ استمرار سه از سی.

نظر لطفم نیست،بهت نظر دارم💘.

باید بهش بگم تو برای من عین یه پر کالباس میمونی(با لهجه نقی)

نیروی جدید اومده

من میرم سرکار بعد که برگشتم ۳ساعت امروز رو میخونم بهتون میگم سیسیا

Nemitoonam Faramoosh Konam (320).mp33.70 MB

گریه‌مو در آورد.

نیاز به دوستی دارم که بیاد بریم قدم بزنیم و صحبت کنیم.

بریم واسه بقیه اش. ✅✅✅
بریم واسه بقیه اش. ✅✅✅

میرم بخوابم امیدوارم وقتی بیدارشدم زندگی قشنگ شده باشه.

sticker.webp0.16 KB

میگه هرهفته حداقل۴فصل باید خونده بشه. ۴فصل آخه؟چجوری سه‌پستون؟

درس خوندن کار سختیه،کمک.

گوتوم یاندی رابرت.

غذایی که یک ساعت پیش برای ناهار و شام امروزم پخته بودم،الان بطور کامل و تا ذره آخر تو‌ شیکممه.

میو. دو از سی.
میو. دو از سی.

من از امروز یه چالش سی روزه دارم؛ حداقل۳ساعت مطالعه در روز! ببینیم چقدر استمرار دارم(باید داشته باشم) خلاصه؛ یک از سی. ✅✅✅
من از امروز یه چالش سی روزه دارم؛ حداقل۳ساعت مطالعه در روز! ببینیم چقدر استمرار دارم(باید داشته باشم) خلاصه؛ یک از سی. ✅✅✅