206
مشترکین
-124 ساعت
-67 روز
-13830 روز
آرشیو پست ها
206
Repost from N/a
ده مش ملف txt مش هيشتغل ده ده ملف ويب الفون مش بيفتحو اصلا تبعتو للبوت ليه وهو اصلا مش هيشتغل انا كاتب ملف. txt والله البوت انتو الي بتهنجوه هو شغال طبيعي وسريع ومش بيقف فاكيد انت عامل حاجه غلط عشان ميشتغلش معاك
206
Repost from N/a
+1
في حاجه عايز اوضحه يعني ي شباب بالعقل ده لو لا يوجد حساب مختار الاك هيحفل ازاي وانت حاطط مثلا حسابين اختار واحد عشان يحفل بدل ما انتي تيجي وتقلي البوت مش شغال البوت شغال بس انت شوف انت مش عامل اي تاني حاجه الملف بدل الملف ده هيكون مفيش ملف اختار بردو ملف عشان يشتغل والسرعه مش واحد يختارلي 0 انت عايز يبعت الملف في 0 ثانيه طب ازاي مثلا خليه 0.5 وده هيابن كانو تاسكر واسرع من التاسكر مثلا خليه 1 خليه 0.9 هيبان سريع شغلو 1.5 او 2 هكذا البوت شغال بس انت حاول تركز انت بتشغلو ازاي
206
Repost from N/a
بـوت جـلـسات بيوجرام .. ،😜🔥،
╭───── : ◖⋮◗ : ─────╮ BOT : @otiiiiiibot ╰───── : ◖⋮◗ : ─────╯
𝙙𝙚𝙫: @US_7_E
𝙘𝙝: @cron_sطلعو الجلسات من هنا ي شباب لو الحساب انشا جديد 2026 طلعو من شرح الي ورتهلكو في الفديو امال انشا قديم بيبدا من 2025 وانت نازل عادي طلعو من البوت ده
206
Repost from N/a
البوت في صيانه هيفتح بليل عشان رايح مشوار شويه عشان بس في كذا مشكله في التحديث الجديد بنصلحو 🥰
@US_5_Ebot
206
Repost from -Don't Kill Love .
+1
ده العيال غشيم العبط وهوبا والعيال العبط دول فكرنهم ي شباب عملين مغيرين اسميهم ومسمين نفسيهم عيلة الدسوقي وحاجه كده في منتها الشطاره المهم يعني شتموني انبارح فنا لذمن ارد الإساءة بالاساءه ابويا علمني كده من صغير فرديتلهم القلم قلمين طبعا اول حاجه مسبتهمش غير ال وانا ماسح بيهم بلاط الشات تاني حاجه ملحقتش اطيرلهم بار الدسوقي عشان العيال طيرتو فقعد ادور علي بار ليه لحد ملقيت قلت يلا نقلهم Swallow
في شلتنا البقاء للاقوي وفي شلتكو البقاء لله 🤩~
كــلكو نـسخه مـنـنا 🤩~
206
Repost from -Don't Kill Love .
شباب ال يعرفني يدخل القناه و يكتب فيه كومنت اية حاجة علي اساس انو يعرفني بس ❤️😹 ابعت من غير هزار عشان اثبت حاجه ل كام واحد كدة ❤️
206
Repost from -Don't Kill Love .
شكلي هرجع تاني الحوار آلـ قديم و نلعب ب روقان ~ ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
206
وحطيت رجل علي رجل و قولت شايفين آلـ كره الارضية دية كلها وعهد الله ما فيها حد فارق معايا☝🏻✨
206
Repost from N/a
طبعا نزلتلكو فوق ازاي تطلعو الايدي والايبي هاش تمام ي شباب
وده اللينك الي تطلع منو الجلسه
https://telegram.tools/session-string-generator#pyrogram,user
وده بوت الجلسات لو حسابك قديم مش 2026 طلع منو انا بحذر اهو
@otiiiiiibot
وطبعا ده بوت
@US_5_Ebot
وطبعا ده شاتي لو حصل معاك مشكله او مش فاهم حاجه @US_7_E
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
