fa
Feedback
One movie’s

One movie’s

کانال بسته

ادخل وايدك جنبك ياعرص ~

نمایش بیشتر
العراق93 228دسته بندی مشخص نشده است
206
مشترکین
-124 ساعت
-67 روز
-13830 روز
آرشیو پست ها
Repost from N/a
ده مش ملف txt مش هيشتغل ده ده ملف ويب الفون مش بيفتحو اصلا تبعتو للبوت ليه وهو اصلا مش هيشتغل انا كاتب ملف. txt والله البوت ا
ده مش ملف txt مش هيشتغل ده ده ملف ويب الفون مش بيفتحو اصلا تبعتو للبوت ليه وهو اصلا مش هيشتغل انا كاتب ملف. txt والله البوت انتو الي بتهنجوه هو شغال طبيعي وسريع ومش بيقف فاكيد انت عامل حاجه غلط عشان ميشتغلش معاك

Repost from N/a
في حاجه عايز اوضحه يعني ي شباب بالعقل ده لو لا يوجد حساب مختار الاك هيحفل ازاي وانت حاطط مثلا حسابين اختار واحد عشان يحفل بدل
+1
في حاجه عايز اوضحه يعني ي شباب بالعقل ده لو لا يوجد حساب مختار الاك هيحفل ازاي وانت حاطط مثلا حسابين اختار واحد عشان يحفل بدل ما انتي تيجي وتقلي البوت مش شغال البوت شغال بس انت شوف انت مش عامل اي تاني حاجه الملف بدل الملف ده هيكون مفيش ملف اختار بردو ملف عشان يشتغل والسرعه مش واحد يختارلي 0 انت عايز يبعت الملف في 0 ثانيه طب ازاي مثلا خليه 0.5 وده هيابن كانو تاسكر واسرع من التاسكر مثلا خليه 1 خليه 0.9 هيبان سريع شغلو 1.5 او 2 هكذا البوت شغال بس انت حاول تركز انت بتشغلو ازاي

Repost from N/a
بـوت جـلـسات بيوجرام ..  ،😜🔥،
╭───── : ◖⋮◗ : ─────╮ BOT : @otiiiiiibot ╰───── : ◖⋮◗ : ─────╯
𝙙𝙚𝙫:  @US_7_E
𝙘𝙝: @cron_s
طلعو الجلسات من هنا ي شباب لو الحساب انشا جديد 2026 طلعو من شرح الي ورتهلكو في الفديو امال انشا قديم بيبدا من 2025 وانت نازل عادي طلعو من البوت ده

Repost from N/a
بوت تحفيل الاكات رجع اشتغل تاني وبنفس القوه ونفس السرعه 😜، @US_5_Ebot

Repost from One movie’s
مشوار حياتي كله مطبات

Repost from N/a
البوت في صيانه هيفتح بليل عشان رايح مشوار شويه عشان بس في كذا مشكله في التحديث الجديد بنصلحو 🥰 @US_5_Ebot

Repost from مقفول
موجود حساب موثق 5 شهور بسعر خرافي للتواصل @US_7_E

Repost from -Don't Kill Love .
جيب آلـ فية قلبك ❤️ https://t.me/SYS70BOT?start=lqcq59d5qc

Repost from -Don't Kill Love .
غشـيم x فينوم ≈ https://t.me/Viper_s1

Repost from N/a
شباب البوت في صيانه بينضفلو حجات جديده في هيقف حبه لحد منخلص @US_5_Ebot

Repost from -Don't Kill Love .
Out
+1
Out

Repost from -Don't Kill Love .
كان بيقول اني مش هعرف اخلية يحذف ولا يشيل النيم ~
كان بيقول اني مش هعرف اخلية يحذف ولا يشيل النيم ~

Repost from -Don't Kill Love .
آنت عامل بتحبني وانا عامل بموت فيك وربنا يديم مابينا الاونطه 😹✋🏻

Repost from -Don't Kill Love .
ده العيال غشيم العبط وهوبا والعيال العبط دول فكرنهم ي شباب عملين مغيرين اسميهم ومسمين نفسيهم عيلة الدسوقي وحاجه كده في منتها
+1
ده العيال غشيم العبط وهوبا والعيال العبط دول فكرنهم ي شباب عملين مغيرين اسميهم ومسمين نفسيهم عيلة الدسوقي وحاجه كده في منتها الشطاره المهم يعني شتموني انبارح فنا لذمن ارد الإساءة بالاساءه ابويا علمني كده من صغير فرديتلهم القلم قلمين طبعا اول حاجه مسبتهمش غير ال وانا ماسح بيهم بلاط الشات تاني حاجه ملحقتش اطيرلهم بار الدسوقي عشان العيال طيرتو فقعد ادور علي بار ليه لحد ملقيت قلت يلا نقلهم Swallow في شلتنا البقاء للاقوي وفي شلتكو البقاء لله 🤩~ كــلكو نـسخه مـنـنا 🤩~

Repost from -Don't Kill Love .
شباب ال يعرفني يدخل القناه و يكتب فيه كومنت اية حاجة علي اساس انو يعرفني بس ❤️😹 ابعت من غير هزار عشان اثبت حاجه ل كام واحد كدة ❤️

Repost from -Don't Kill Love .
شكلي هرجع تاني الحوار آلـ قديم و نلعب ب روقان ~ ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

وحطيت رجل علي رجل و قولت شايفين آلـ كره الارضية دية كلها وعهد الله ما فيها حد فارق معايا☝🏻✨

Repost from N/a
طبعا نزلتلكو فوق ازاي تطلعو الايدي والايبي هاش تمام ي شباب وده اللينك الي تطلع منو الجلسه https://telegram.tools/session-string-generator#pyrogram,user وده بوت الجلسات لو حسابك قديم مش 2026 طلع منو انا بحذر اهو @otiiiiiibot وطبعا ده بوت @US_5_Ebot وطبعا ده شاتي لو حصل معاك مشكله او مش فاهم حاجه @US_7_E

Repost from N/a