דור אופיר | הסיפור של הקריפטו
رفتن به کانال در Telegram
מה שקורה בין הבלוקים, מאחורי הכותרות והגרפים. ניתוחים, דעות וחדשות על ביטקוין, קריפטו ובלוקצ’יין, עם הקשר טכנולוגי, כלכלי וגיאופוליטי. פחות רעש, יותר הבנה. תוכן ממוקד למי שמחפש להבין מה באמת קורה מתחת לפני השטח.
نمایش بیشتر216
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+17 روز
+1630 روز
آرشیو پست ها
המחיר של אתריום מרוסק ושבור, אבל מתחת לשטח הדברים נראים די טוב.
התור לסטייקינג מתפוצץ. מה זה מתפוצץ? תור של 49 ימים ו-22 שעות על מנת לנעול את המטבעות לטובת קבלת תשואה נקובה ב-ETH.
זה מביא איתו את שיא כל הזמנים ביחס ה-מטבעות שמופקד בסטייקינג, כ-32.7% מכלל ההיצע.
בנוסף, לא חסר לאתריום דומיננטיות במקומות צומחים כמו סטייבלקוינס, RWA ואימוץ מוסדי.
https://t.me/bitcoinwithdor
מגניב: לפני 15 שנים בדיוק אתר וויקיליקס, שנועד לחשוף שחיתויות, התחיל לקבל תשלומים בביטקוין לאחר שזה נחסם על ידי מערכות התשלומים והמערכת הבנקאית.
היום המטבעות שקיבל, 4,403 ביטקוין בסך הכל, היו שווים כ-268 מיליון דולר.
המקרה הזה הצמיח את אחד הנרטיבים החשובים ביותר של ביטקוין, שהפכו לרלוונטים יותר מתמיד:
מערכת התשלומים העמידה והיציבה ביותר, שלא ניתן לחסום או לצנזר אותה.
https://t.me/bitcoinwithdor
משדרים עסקים כרגיל 😎
שתי חברות האוצר שמובילות במספר ההחזקות שלהן בביטקוין ואתריום לא עוצרות.
בשבוע האחרון Strategy רכשה עוד 1,587 ביטקוין תמורת 100 מיליון דולר וחברת BitMine רכשה עוד 76,881 אתריום.
כמה הן כבר מחזיקות? Strategy מחזיקה כבר 846,842 ביטקוין ו-BitMine מחזיקה 5.62 מיליון מטבעות אתריום.
שתי החברות כרגע בהפסדים לא ממומשים, יחד עם טרנד יורד במחירי המניות שלהן.
האם זה ישתנה בקרוב?
https://t.me/bitcoinwithdor
קצת ירוק לא יזיק
המסכים נצבעים בירוק היום בשוק הקריפטו במקביל לדשא הירוק של שריקות הפתיחה של המונדיאל.
אבל שהעליות האלה לא יטעו אתכם. אני רואה את הדברים האלה כרגע בעיקר כשריפה ושליפה החוצה של שורטיסטים, ולא שינוי מבני מלא.
יום או יומיים ירוקים לא משנים לחלוטין את התמונה וזה נכון לשני הכיוונים. זה אף פעם לא רע להיתמך ולחזור לעלות, אבל כדי שזה יחזיק מים, צריך עוד סבלנות כדי להיות משוכנים שמדובר בשינוי מגמה.
https://t.me/bitcoinwithdor
מניות "מטוקנזות" (מניות שעברו לבלוקצ'יין וניתנות למסחר באמצעות טוקנים) הן כיום הקטגוריה הרביעית בגודלה בתחום הנכסים האמיתיים (RWA).
מאז תחילת השנה, השווי הכולל של השוק הזה גדל מ-2.23 מיליארד דולר ל-5.5 מיליארד דולר. כלומר, בתוך חצי שנה בלבד השוק צמח בכ-147%.
במילים עוד יותר פשוטות, יותר משקיעים קונים גרסאות "על הבלוקצ'יין" של מניות מסורתיות, ולכן היקף הכסף שנמצא בתחום הזה יותר מהכפיל את עצמו בתוך שישה חודשים.
https://t.me/bitcoinwithdor
היי חברים יקרים, לאור הרבה שינויים שקרו מאחורי הקלעים, הערוץ דמם למספר שבועות.
אבל הגיע רגע האמת!
הגיע הזמן להוריד את מסכת האנונימיות!
אז נעים מאוד, לאלו שלא הכירו אותי עד היום,
קוראים לי דור אופיר
ב-8 השנים האחרונות אני חי ונושם את תחום הקריפטו.
ליוויתי מאות משקיעים בתחילת דרכם, כתבתי מאות כתבות באתרים המובילים, הופעתי ברדיו ובטלוויזיה מספר רב של פעמים ועזרתי לעשרות אלפי ישראלים לעשות את הצעדים הראשונים בתחום.
המטרה שלי היא להביא את הבשורה ואת השינוי של ביטקוין ומטבעות דיגיטליים לכל בית בישראל.
מעכשיו, תשמעו גם את הדעות האישיות שלי והפרשנויות שלי כאן. יחד עם עדכונים חדשותיים ודברים מעניינים שמתרחשים בתעשייה המשוגעת הזו.
הלינק החדש לערוץ »
https://t.me/bitcoinwithdor
אנחנו מודעים לזה שמאוד קשה להתרכז בביטקוין ובחבריו כשל שאר השווקים טסים, רק שוק הקריפטו מדמם. נסו לעשות מאמץ ולהתבונן! 📱
הקריפטו כבר מזמן לא מנסה רק לשנות את המערכת הפיננסית. הוא מנסה להשפיע על המערכת הפוליטית עצמה.🇺🇸
לפי הנתונים החדשים, לובי הקריפטו בארה"ב שפך כבר יותר מחצי מיליארד דולר על בחירות האמצע בארה״ב ב-2026, ורוב הכסף הזה זורם באופן די ברור לצד הרפובליקני.
וזה לא רק תרומות. בחלק מהמקרים, יותר כסף הושקע דווקא נגד מועמדים דמוקרטים מאשר בתמיכה במועמדים פרו-קריפטו.
מה הסיבה לזה?🤔
הרפובליקנים מדברים על פחות רגולציה, פחות פיקוח ויותר חופש לשווקים. מבחינת התעשייה, זה הרבה יותר נוח.
אבל מה שמעניין באמת זה שהמועמדים עצמם כמעט לא מדברים על קריפטו בקמפיינים שלהם. בכמה מהמירוצים הכי יקרים השנה, מיליוני דולרים מקרנות קריפטו זרמו למועמדים, בזמן שבאתרי הקמפיין שלהם אין כמעט אזכור לביטקוין, בלוקצ'יין או Web3.
למה?
כי ב-2026, קריפטו עדיין לא בהכרח מביא קולות, הוא פשוט מביא כסף.💰
השאלה היא האם זה סימן להתבגרות של הקריפטו, או תחילת הדרך שבה הוא הופך בדיוק למה שהוא פעם ניסה להילחם בו?
הסיפור של הקריפטו בטלגרם >
🟣 t.me/thecryptostory
אנחנו מודעים לזה שמאוד קשה להתרכז בביטקוין ובחבריו כשל שאר השווקים טסים, רק שוק הקריפטו מדמם. נסו לעשות מאמץ ולהתבונן!
הקריפטו כבר מזמן לא מנסה רק לשנות את המערכת הפיננסית. הוא מנסה להשפיע על המערכת הפוליטית עצמה.
לפי הנתונים החדשים, לובי הקריפטו בארה"ב שפך כבר יותר מחצי מיליארד דולר על בחירות האמצע בארה״ב ב-2026, ורוב הכסף הזה זורם באופן די ברור לצד הרפובליקני.
וזה לא רק תרומות. בחלק מהמקרים, יותר כסף הושקע דווקא נגד מועמדים דמוקרטים מאשר בתמיכה במועמדים פרו-קריפטו.
מה הסיבה לזה?
הרפובליקנים מדברים על פחות רגולציה, פחות פיקוח ויותר חופש לשווקים. מבחינת התעשייה, זה הרבה יותר נוח.
אבל מה שמעניין באמת זה שהמועמדים עצמם כמעט לא מדברים על קריפטו בקמפיינים שלהם.
בכמה מהמירוצים הכי יקרים השנה, מיליוני דולרים מקרנות קריפטו זרמו למועמדים, בזמן שבאתרי הקמפיין שלהם אין כמעט אזכור לביטקוין, בלוקצ'יין או Web3.
למה?
כי גם ב-2026, קריפטו עדיין לא בהכרח מביא קולות.
הוא פשוט מביא כסף.
וזה אולי השלב החדש של התעשייה:
פחות "נחליף את המערכת",
יותר "נלמד לעבוד איתה מבפנים".
השאלה היא האם זה סימן להתבגרות של הקריפטו...
או תחילת הדרך שבה הוא הופך בדיוק למה שהוא פעם ניסה להילחם בו.
מייסד אתריום תמיד היה קצת עוף מוזר בנוף 📱
בזמן שפרויקטים אחרים מודדים הצלחה לפי מחיר טוקן, קמפיינים אגרסיביים ו"הייפ", ויטליק מנסה להזכיר שהרעיון המקורי היה בכלל לבנות תשתית.
לא חברה. לא מותג. לא מכונת שיווק כמו שעושים 99% מהפרויקטים.
התגובה שלו לביקורת על Ethereum Foundation מרגישה כמו קו הגנה על הזהות המקורית של אתריום:
הקרן לא אמורה “להציל את המחיר”, לעשות מניפולציות על הנרטיב או לרדוף אחרי מהירות טרנזקציות אינסופית רק כדי להתחרות בסולאנה או ברשתות אחרות.
וזה מעניין, כי הביקורת עצמה לא מגיעה משום מקום.🎯
אחרי עדכון הרשת בשם Dencun, העמלות ברשת הראשית של אתריום התרסקו, ההכנסות של הרשת ירדו, והכי חשוב, ETH עדיין רחוק ביותר מ-50% מהשיא, ובזמן הזה משקיעים מתחילים לשאול שאלה די קריטית: אם אתריום היא התשתית הכי חשובה בקריפטו, למה זה לא מתבטא במחיר?
העולם של "בנה משהו שיחזיק 50 שנה", מתנגש מול העולם של "תראה לי ביצועים עכשיו".❗️
ויטליק בוחר כרגע בצד הראשון.
באיזה צד אתם בוחרים?
הסיפור של הקריפטו בטלגרם >
🟣 t.me/thecryptostory
כן כן אנחנו יודעים שקצת נעלמנו..
אבל הנה אנחנו חוזרים! ועוד עם משהו ממש מעניין.
אתם שמים לב לרגישות של ביטקוין לאירועים שמתרחשים בסופ"ש? 🇺🇸
אז טראמפ כהרגלו מגיע עם הצהרות ורומז שתהיה תקיפה בקרוב, ביטקוין נופל.📉
שעות לאחר מכן? צפי להסכם, הפסקת אש, וכו.. מה קורה? ביטקוין עולה.↗️
אבל הקטע הוא שכל זה קורה בסופ"ש.
ובסופ"ש כשהכל סגור, איפה אפשר לראות מה הנפט עושה? ומה השווקים עושים? חוץ מקריפטו?
בבורסות מבוזרות כמובן! נכון, זה לא מוחלט ומדויק לגמרי אבל זה רומז על הכיוון שהמשקיעים מצביעים אליו, עם הכסף שלהם.
הנה דוגמא - הנפט קרס במהירות מעל ל-7% כשהתברר שהכיוון המרכזי הוא הפסקת אש, במקביל לשיא חדש ב-S&P500, כל אלו בחוזים סינתטים בבורסה המבוזרת hyperliquid.🛢
והמטבע שלה, HYPE? נמצא כרגע בשיא כל הזמנים.👀
האם זה צירוף מקרים? אנחנו לא חושבים.
הסיפור של הקריפטו בטלגרם >
🟣 t.me/thecryptostory
מה נסגר עם Strategy? האם היא תמכור ביטקוין? 📱
בואו נצלול..
מה שהופך את Strategy למסוכנת ומבריקה בו זמנית, זה שהיא למעשה מנסה לעשות משהו שאף חברה ציבורית לא הצליחה לעשות בהיסטוריה המודרנית. להפוך נכס תנודתי מאוד, חסר תזרים, למנוע שמייצר תשואה קבועה לבעלי הון.
היום החברה מחזיקה יותר מ-818 אלף ביטקוין, אבל הסיפור האמיתי הוא הדרך שבה היא מממנת את כל זה. היא מגייסת כסף דרך מניות, חוב ומכשירים פיננסיים שונים, ואז משתמשת בכסף כדי לקנות עוד ביטקוין.
כל עוד ביטקוין עולה מהר יותר מעלות הכסף שהיא מגייסת, המודל עובד.💰
וזה בדיוק מה שהמנכ"ל ניסה להסביר כשהוא אמר “מתמטיקה לפני אידיאולוגיה”. כלומר, החברה כבר לא חושבת בצורה של “אסור למכור ביטקוין אף פעם”, אלא בצורה עסקית. אם יהיה עדיף למכור קצת ביטקוין במקום לדלל את בעלי המניות, הם יעשו את זה.
בפועל, החברה הופכת למעין מכונה פיננסית שבנויה סביב ביטקוין, מינוף וגיוסי הון.
אבל כאן גם נמצא הסיכון. ⚠️כל עוד ביטקוין עולה והשוק מאמין בחברה, המערכת עובדת מצוין. אם ביטקוין ייכנס לירידות חדות לאורך זמן או שהמשקיעים יאבדו אמון, הלחץ על החברה יכול לגדול מהר מאוד.
הסיפור של הקריפטו בטלגרם >
🟣 t.me/thecryptostory
בזמן שהנאסד״ק שוב שוב שובר שיאים, ביטקוין חוזר לאזור ה-$80K 💸
נעשה קצת סדר לגבי מה שקורה מתחת לפני השטח:
📍רווחיות הכורים מטפסת מחדש וזה קריטי. פחות לחץ למכור = פחות “תקרת זכוכית” על המחיר
📍זרימות הון חזקות לקרנות סל
📍הדומיננטיות של ביטקוין בשיא מאז 2025 - בזמן שמטבעות אלטרנטיבים עדיין מנומנמים (רובם)
ובמקביל לאלו, אנחנו מזהים כי שוק האופציות מתחיל להתהפך לטובת קונים, פחות פחד מירידות, יותר הימור על המשך עליות.↗️
זה די מסביר את המגמה היציבה מהשבועות האחרונים, השאלה אם יתפתח מומנטום שישלח אותנו מהר לכיוון ה-85,000, שם המבחן האמיתי של ביטקוין יהיה לקבוע אם המגמה הכללית נותרת למטה, או שמישהו כאן מוכן לפריצה מחודשת למעלה.
אנחנו עוקבים, ואתם? 👀
הסיפור של הקריפטו בטלגרם >
🟣 t.me/thecryptostory
הקרב על הסטייבלקוינס בארה״ב נכנס לשלב חדש ⚔️
ויש תחושה שזה כבר לא דיון תאורטי, אלא רגע לפני הכרעה. הטקסט הסופי של חוק ה-CLARITY פורסם.
ואף אחד לא קיבל בידיוק את מה שהוא רוצה, לא הבנקים, ולא חברות הקריפטו, אבל זו התקדמות מאוד חיובית.
למה? כי יש בהירות! (מכאן המילה CLARITY כן?)
אז מה בעצם הוחלט?🤔
חברות קריפטו לא יוכלו להציע “ריבית” פשוטה על החזקת סטייבלקוין, כמו פיקדון בנקאי. אך כן יוכלו להציע תגמולים, אבל רק אם הם קשורים לפעילות אמיתית, כמו שימוש ברשת, אינטראקציה עם פרוטוקולים, ודברים שמייצרים ערך בפועל.
הבנקים רצו לחסום לחלוטין תשואה מקריפטו, אבל התעשייה נלחמה לשמור על מודלים של תגמול 🤑
המומנטום גובר, וארה״ב מתקרבת לרגע שבו היא מגדירה אחת ולתמיד איך כסף דיגיטלי אמור לעבוד בתוך המערכת הפיננסית.❗️
האם החוק הזה יצית מחדש את העניין בשוק הקריפטו? מה דעתכם?
הסיפור של הקריפטו בטלגרם >
🟣 t.me/thecryptostory
גם עולה וגם יורד בו-זמנית?! 🔽🔼
בוא נפרק את זה רגע את החודש האחרון בזירת המטבעות היציבים (סטייבלקוינס). נפח העברות של סטייבלקוינס ירד בכ-19%
אבל...
ההיצע הכולל דווקא עלה ל-305 מיליארד דולר, ולא רק זה, גם מספר המשתמשים ממשיך לגדול👤
המצב הזה מתרחש כשיותר כסף נכנס לאקוסיסטם "הקריפטו" ויותר אנשים מחזיקים דולרים על הבלוקצ'יין, אבל פחות כסף זז בפועל
וזה מעניין כי זה בעצם צועק שהשוק במצב המתנה 💬
אנשים לא יוצאים מהשוק, להפך. הם מחזיקים יותר סטייבלקוינס מאי פעם, אבל הם לא ממהרים להשתמש בהם 💰
זה ממש נראה כמו כסף שיושב על הגדר 🤩
כסף חונה ומחכה להזדמנות? או שזו פשוט ירידה בפעילות ספקולטיבית ופחות מסחר אגרסיבי?
הסיפור של הקריפטו בטלגרם >
🟣 t.me/thecryptostory
מה קורה כשאין מתווך שיציל אותך? 🛟
ואיך לפעמים, הקהילה נכנסת לתפקיד הזה בעצמה?
פריצת Kelp DAO של כמעט 300 מיליון דולר שקרתה לאחרונה בזירת ה-DeFi היא דוגמא קלאסית.
בשפה פשוטה, המערכת קיבלה “אמת” ממקור אחד, וההאקר פשוט דאג שזה יהיה המקור היחיד שקיים
וככה נוצרו להם 116,500 מטבעות rsETH שלא באמת היו קיימים, בערך 18% מההיצע.
אבל מה שהופך את זה לאירוע גדול באמת, זה מה שקרה אחרי ◀️
הכסף לא נעלם, הוא זרם הלאה. הטוקנים נכנסו ל-Aave כבטוחה ויצאו כהלוואות של מאות מיליונים
פתאום זה כבר לא “בעיה של פרוטוקול אחד”, זה סיכון של כל המערכת, משתמשים נתקעו בלי יכולת למשוך
ומיליארדים יצאו מהמערכת תוך ימים 💵
ואז מגיע החלק המעניין באמת. אף אחד לא חיכה לממשלה, אף אחד לא חיכה לבנק
הקהילה עצמה התחילה לנסות לתקן. וקמה לה יוזמה בשם DeFi United
ובתוך ימים גויסו כבר כ-160 מיליון דולר, כ-80% מהסכום שנדרש כדי לכסות את החור.
מדגיש יותר את הצדדים היפים מאחורי קהילות קריפטו בינלאומיות? או תכל'ס, את השבריריות המכוערת של מערכות פיננסיות אלטרנטיביות?
הסיפור של הקריפטו בטלגרם >
🟣 t.me/thecryptostory
מה קורה כשאין מתווך שיציל אותך?
ואיך לפעמים, הקהילה נכנסת לתפקיד הזה בעצמה?
פריצת Kelp DAO של כמעט 300 מיליון דולר שקרתה לאחרונה בזירת ה-DeFi היא דוגמא קלאסית.
בשפה פשוטה, המערכת קיבלה “אמת” ממקור אחד, וההאקר פשוט דאג שזה יהיה המקור היחיד שקיים
וככה נוצרו להם 116,500 מטבעות rsETH שלא באמת היו קיימים, בערך 18% מההיצע.
אבל מה שהופך את זה לאירוע גדול באמת, זה מה שקרה אחרי
הכסף לא נעלם, הוא זרם הלאה. הטוקנים נכנסו ל-Aave כבטוחה ויצאו כהלוואות של מאות מיליונים
פתאום זה כבר לא “בעיה של פרוטוקול אחד”, זה סיכון של כל המערכת
• משתמשים נתקעו בלי יכולת למשוך
• נוצר חוב של עד מאות מיליונים
• מיליארדים יצאו מהמערכת תוך ימים
DeFi גילה את הצד הפחות נעים של עצמו
הכול מחובר – ולכן הכול גם פגיע
ואז מגיע החלק המעניין באמת
אף אחד לא חיכה לממשלה
אף אחד לא חיכה לבנק
הקהילה עצמה התחילה לתקן
Aave, יחד עם שחקנים נוספים, הקימו יוזמה בשם DeFi United
ובתוך ימים גויסו כבר כ-160 מיליון דולר
כ-80% מהסכום שנדרש כדי לכסות את החור
זה כולל גם תרומה אישית של מייסד Aave
שהכניס מהכיס שלו אלפי ETH
וזה רגע ששווה לעצור עליו
כי זה לא רק “כיסוי חובות”
זה מודל חדש
במערכת הפיננסית הישנה
כשיש חור – מישהו מבחוץ מציל
כאן?
המערכת מנסה להציל את עצמה מבפנים
אז מה לומדים מכל זה?
הפריצה הזו לא הייתה רק כשל טכני
היא הייתה כשל של תפיסה
ריכוזיות קטנה במקום קריטי
יכולה להפיל מערכת שלמה
אבל באותה נשימה
אותה פתיחות של DeFi
מאפשרת גם תיקון מהיר, שיתופי, בלי גוף מרכזי
לא כל מטבע קריפטו הוא מה שאתם חושבים שהוא 💵
ארה״ב הקפיאה נכסים דיגיטליים בשווי 344 מיליון דולר, שמקושרים לאיראן, משמרות המהפכה וחיזבאללה. בום, בקליק.
המהלך הזה מגיע יום אחרי ש-Tether (מנפיקת USDT) עצמה הקפיאה בדיוק את אותו סכום ב-USDT, לבקשת רשויות החוק.
בעוד שזה משמח כי אלה האויבים שלנו, האירוע הזה מדגיש נקודה שרבים עדיין מפספסים:
סטייבלקוינס הם לא רק כסף דיגיטלי - הם כלי שליטה פיננסי 🛂
כאשר יש גורם מרכזי שיכול להקפיא מאות מיליונים בלחיצת כפתור, עם יכולות אכיפה חזקות יותר מהבנקים המסורתיים..
חברים, בביטקוין זה לא אפשרי, באתריום זה לא אפשרי. אבל בהרבה מטבעות וטוקנים?
זה פיצ'ר ▪️
חידשנו לכם הפעם? או שזה ברור מאליו?
הסיפור של הקריפטו בטלגרם >
🟣 t.me/thecryptostory
2026 כבר מסתמנת כשנה שבה ההאקרים עלו רמה 💻
לא עוד רק “לינק מזויף” או חוזה חכם בעייתי, המשחק עובר ל-AI, זהויות מזויפות והתשתיות עצמן. זה מתבטא בפישינג חכם יותר מתמיד, דיפ־פייקים בזמן אמת, מתקפות על שרשרת האספקה של פרויקטים ועוד.
בין 2022 ל-2025 נגנבו מעל 10 מיליארד דולר בקריפטו, אבל מה שמעניין באמת זה לא רק הסכום, אלא איך זה קורה.🤯
ישנן פחות תקיפות, אך כל תקיפה היא הרבה יותר מתוחכמת וקטלנית.
זה נכון בעיקר לחברות גדולות אבל גם עבורנו, מי שלא מתאים את עצמו ולומד ממה להימנע, פשוט הופך למטרה.🎯
הסיפור של הקריפטו בטלגרם >
🟣 t.me/thecryptostory
הרכישה הגדולה ביותר בהיסטוריה 📱🌎
מיקרוסטרטג'י עוברת את בלקרוק, ומגיעה למקום הראשון! מודיעה היום על רכישה של 34,164 מטבעות ביטקוין.
החברה הוציאה כ-2.54 מיליארד דולר ברכישה אחת (שבוצעה לאורך שבוע).
לאחר הרכישה הזו, המספרים של Strategy נראים כך:
📌סך אחזקות: 815,061 ביטקוין.
📌אחוז מההיצע הכולל: החברה מחזיקה כעת ב-3.88% מכל הביטקוין שיהיו קיימים אי פעם (מתוך 21 מיליון).
📌מחיר רכישה ממוצע: הממוצע הכולל של החברה עלה מעט ל-$75,527 לביטקוין.
📌עלות כוללת: החברה השקיעה במצטבר כ-61.5 מיליארד דולר ברכישת ביטקוין.
איך הם מימנו את זה? 💰
סיילור ממשיך להשתמש בשיטה של "הנפקת מניות כנגד רכישת ביטקוין". הם מכרו מניות (תחת הסימולים MSTR ו-STRC) בשווי של כ-2.5 מיליארד דולר ומיד המירו את המזומן לביטקוין.
המספידים שמספרם היה רב, נכנסו לשנת חורף.
הסיפור של הקריפטו בטלגרם >
🟣 t.me/thecryptostory
מה שוק הקריפטו מספר לנו על המצב?📖
עם כל האהבה שלנו לתעשייה ולשוק הקריפטו, אנחנו עדיין מבינים שמטבעות דיגיטליים נחשבים עבור הכסף הגדול, נכס ספקולטיבי בדרגת סיכון גבוהה. ⚠️
כשאנחנו רואים כסף זורם ומקפיץ את שוק הקריפטו כמו שראינו בשישי, זה סימן שהתיאבון לסיכון עולה!
ועכשיו בסופ"ש? 🗓️
בואו ננתח את זה רגע, יש פחות נזילות ולכן קל יותר להזיז מחירים, וכן, העניינים בהורמוז כנראה לא נגמרו, למרות שהמגמה הכללית היא עדיין דה-אסקלציה. וזה בדיוק מה שהמחירים מספרים לנו, ירדנו 2-3%, אבל לא קרסנו, הורדנו הילוך, אפשר לקרוא לזה כוננות.
כוננות למה? לשבוע הבא. האם השחקנים הגדולים יחזרו להורדת סיכונים? או שלוקחים נשימה לפני העלאת סיכונים נוספת?
הסיפור של הקריפטו בטלגרם >
🟣 t.me/thecryptostory
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
