fa
Feedback
Zer0 Cr@ck

Zer0 Cr@ck

رفتن به کانال در Telegram

Привет @durov Канал не нарушает правила Telegram. Нет спама, оскорблений, порнографии или незаконной торговли. Пожалуйста, пересмотрите жалобы. Спасибо! ➖➖➖➖➖ 🔔Authors: @itis_sia @anotherL11ne @MrMRH87 @Beny_zero ➖➖➖➖➖➖ اعتماد : t.me/zero_cerack_trust

نمایش بیشتر
1 520
مشترکین
-324 ساعت
+517 روز
+16130 روز
آرشیو پست ها
❕ فروش باز شد ظرفیت ۳۵ نفر 📶🖥

فروش از ساعت ۱۰ باز میشه‼️ خرید تنها از ایدی هایی که داخل چنل گذاشته میشه📱 ظرفیت ۳۵ نفر🔥 ⭕️⭕️وقتی به یک ایدی پیم میدید صبوری کنید تا همون ادمین پاسخ شمارو بده‌. @anotherL11ne @V2rayProShop_Admin3

نکته مهم بدون هماهنگی پول واریز نفرمایید

به این پیام بدید سرش‌خلوت تره اگرم به ایدی دیگه ای پیام دادید پول واریز کردید همونجا یه یاداوری بفرمایید

ایدی برای تمدید @V2rayProShop_Admin3

دوستانی که میخوان تمدید بکنن الان بیان که موقع فروش مجبور نشن یک ساعت منتظر بمونن سپاسگزارم

جا نمونید امشب بعد از امشب میخوایم چند تا سرور بک اپ و چند تا سرور رو کامل عوض کنیم تا کیفیت بهتری رو تجربه کنید به احتمال زیاد فروش ۳ ۴ روزی بسته خواهد بود

⚠️⚠️امشب راس ساعت ۱۰ به تعداد ۳۰ نفر فروش باز میشه ایدی ادمین هارو راس ۱۰ میزارم که به کی پیم بدید📶

💭💭درود رفقا من بیدارم شدم شنیدم و دیدم ۲ و ۴ اوکی میشه الان میشنم پاش اوکیش میکنم بعد سفارش های شمارو تحویل میدم❕🖥

مشتی(noUser) پیوی ات رو یه چک بزن ! رضام .. @abusersec

دوستان همچنان اختلال زیرساختی هستش صبوری کنید داریم درستش میکنیم

رفقا من میرم بخوابم یکم صبح نزاشتید بخوابم انقدر زنگ زدید پاسخگویه شما ادمین ۳ هست @V2rayProShop_Admin3

تمامیه تانل ها اوکی شدن مشکل زیرساختی هستش از سمت ما نیست⚠️📶

دوستان اختلالاتی که پیش اومده زیر ساختی هستش دست ما نیست باید صبور باشید

تانل ۱ ، ۶ ، ۷ مشکل خورده در حال رفع مشکل هستیم💥

درود بر مشتری های عزیز یه نکته نیاز بود که خدمتتون عرض بشه ،شما با زنگ زدن به ما فقط کار خودتون و مشتری های دیگه رو عقب میندازید زنگ زدن شما هیچ مشکلی رو حل و نمیکنه و حتی کار‌ خودتون رو عقب میندازه لطفا لطفا لطفا حتی اگر ۲۴ ساعتم قطع بودید تماس نگیرید چون مطمئن باشید ما زودتر از شما از قطعی خبر دار میشیم و از اون ۲۴ ساعت حداقل ۱۶ ساعت ما دنبال اینیم که مشکلو حل کنیم پس سپاسگزار میشیم از شما که به هیچ وجه تماس نگیرید

دوستان خیلی اختلال رو اینترنتا زیاده صبوری کنید

⚠️رفقا الکی استرس نگیرید من تا اخرین روز این مشکلات قیمت تعرفه سرویس هام گیگی ۲۵۰ هستش و حتی امکان داره تا گیگی ۲۰۰ هم بیارمش پایین ولی احتمالش کمه📱📶📶

تانل ۶ هم اوکی شد💥😄

۴ هم اوکی شد⚠️