مکروبـهیِثانـی
رفتن به کانال در Telegram
فقط فرج..! گوشِ جان؛ https://t.me/SendHarfBot?start=eb58948d173b
نمایش بیشتر626
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+27 روز
-1330 روز
در حال بارگیری داده...
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+7
در 1 کانالها
مه '26
+5
در 0 کانالها
Get PRO
آوریل '26
+2
در 0 کانالها
Get PRO
مارس '26
+3
در 0 کانالها
Get PRO
فوریه '26
+53
در 7 کانالها
Get PRO
ژانویه '26
+29
در 8 کانالها
Get PRO
دسامبر '25
+34
در 4 کانالها
Get PRO
نوامبر '25
+140
در 3 کانالها
Get PRO
اکتبر '25
+467
در 2 کانالها
Get PRO
سپتامبر '25
+1
در 5 کانالها
| تاریخ | رشد مشترکین | اشارات | کانالها | |
| 10 ژوئن | +1 | |||
| 09 ژوئن | +2 | |||
| 08 ژوئن | 0 | |||
| 07 ژوئن | +1 | |||
| 06 ژوئن | 0 | |||
| 05 ژوئن | +1 | |||
| 04 ژوئن | +1 | |||
| 03 ژوئن | 0 | |||
| 02 ژوئن | 0 | |||
| 01 ژوئن | +1 |
پستهای کانال
| 2 | امشب خیلی« و ما النصر إلا من عندالله العزیز الحکیم» میطلبه. | 1 |
| 3 | یعنی یه آدم حسابی بین دشمنای
ولایت و انقلاب پیدا نمیشه؛
همه دارای زوال عقل و بددهن
و فاقد شعور. | 127 |
| 4 | یجوری همه تند تند قبل محرم
دارن ازدواج میکنن انگار یزید گفته
مجردا تو تیم من..! | 146 |
| 5 | الهی میدانیم که قادر مطلق تویی؛
دشمنانت را به دست ما مجازات کن! | 161 |
| 6 | کاش موشک ایرانـی بودم!
متولد میشدم،
به آسمون میرفتم
و عمرم رو با ترکوندن آمریکا
و اسرائیل به پایان میرسوندم..
همینقدر کوتاه و مفید! | 189 |
| 7 | دعا یادتون نره رفقا؛
بیکار نشینید!
واسه جبهه مقاومت و سلامتی رزمندههامون. :) | 171 |
| 8 | رسیدیم امشب کف خیابون؛
دیدیم همه دارن اللهاکبر میگن
سریع اخبار رو چک کردیم دیدیم آسمون
تلآویو و حیفا دوباره ستاره بارون شده :))
حس امشب خیلی متفاوت و زیبا بود؛
الحمدلله بابت دست پُر نیروهای مسلح
و شکر خدا که این روزهای پرقدرت رو داریم میبینیم.♥️✌️🏻 | 175 |
| 9 | نت اگر قطع شد ما اینجاییم: | 166 |
| 10 | گویا سگکُشی داریم امشب :)) | 163 |
| 11 | گر شما جنگ طلب؛ جنگ بلد ما هستیم
آنکه از ریشه شمارا بکند ما هستیم✌️🏻🇮🇷
اللهاکبر به نیروهای مسلحمون🔥 | 183 |
| 12 | نماز مغرب دیشب رو اینجا خوندم. روی فرشهای سوختهٔ امامزاده. همینها رو هم به زور تونسته بودند قابل استفاده کنند. بعد از اونکه اجنبیها ریختن توی حرم و هرچی بود و نبود رو آتیش زدن و به ضریح جسارت کردن، اولین بار بود میومدم. دلش رو نداشتم. ما از بچگی با قسم آقا سبزقبا بزرگ شده بودیم و پناهمون این حرم بود. وقتی که درمونده میشدیم و دلتنگ مشهد، پاتوقمون میشد حرم آقا سبزقبا. حالا برای اولین بار بعد از ۱۸ دی ماهِ کذایی اومده بودم. بغض ولم نمیکرد. همش این تیکه از مداحی توی ذهنم میومد که:« چشم حرامی با حرم رو به رو شد، دلم زیر و رو شد..»
با اینکه به حرم رسیده بودن؛ اما باز مهجور و غریب، تیکه های سوختگی روی فرشها بود. ضریح ساده بود و بی هیچ زلم زیمبویی. همه رو هم نگه داشته بودند یک گوشه که آیندگان ببینند و فراموش نکنند. بعد از بیرون اومدن، چشمم خورد به مزار سردار قهرمانِ رشید و پسرشون. شنیده بودم مزارش رو آتیش زده بودن؛ ولی بازم دلش رو نداشتم برم و ببینم. مگه چند وقت از جنگ دوازده روزه گذشته بود که باید مزار، اینجوری آتیش میگرفت؟!. ولی اینبار فرق داشت! درب همون حرمی که سوخته بود، مردم قیام کرده بودن. با پرچم یا لثارات الخامنهای و پرچم سه رنگ ایرانجان. تا کور بشن اجنبیها. ببینن دیگه نمیذاریم به حرم جسارت بشه. سه ماهه مردم کف خیابونن. لازم باشه بازم میمونن. امر، امرِ آقا سیدمجتبیست. اجازه نمیدیم دوباره تکرار بشه...
[ عکسها مربوط به مزار سردار رشید و پسرشون و فروشهای نیمسوختهٔ حرم امامزاده سبزقبا/ تجمعات این شبها ] | 259 |
| 13 | - | 193 |
| 14 | فی الواقع
هر کسی و هر چیزی تاریخ انقضا دارد؛
جز علی و حُب علی! | 248 |
| 15 | کانالِ بله رو عضو باشید امشب پاکت عیدی داریم :) | 8 |
| 16 | عیدتـون مبارک شیعههایِ امیرالمؤمنین؛💚 | 263 |
| 17 | شــیعهیِ علـی(ع) بودن رو با افتخار
جار بزنیـد!
هیچـی توی دنیا قشنگتر از شیعهیِ
علی بودن نیست.. | 296 |
| 18 | شــیعهیِ علـی(ع) بودن رو با افتخار
جار بزنیـد!
هیچـی توی دنیا قشنگتر از شیعهیِ
علی بودن نیست./💚 | 1 |
| 19 | الان واقعا تنها سیدی که عیدی دادنش میچسبه، سید مجید نقطه زنه. | 296 |
| 20 | کویت شده عین گوشت دم دست؛
تا یکی غلط اضافی میکنه اول زرتی کویت رو میزنیم.
نوش جان! | 324 |
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
