fa
Feedback
‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌👢 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌👢 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

رفتن به کانال در Telegram

‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌i dunno @O6BObot

نمایش بیشتر
إيران118 597دسته بندی مشخص نشده است
592
مشترکین
-124 ساعت
-107 روز
-2330 روز
آرشیو پست ها
« آقا مگه اینجا سر برج نیست؟ پس چرا حقوق نمی‌دن؟ »

خنده‌هاش رو بیشتر می‌کنی لطفاً؟

چرا باید بفهمم یه قل دو قل چیه

ری‌اکت نمی‌دید از بعد جنگ

فکر کنم با این وضع باید ری‌اکت رو ببندم

خنده‌هاش رو ۴۰ ۵۰ می‌کنید؟

اصلاً یادم نیست فصل چند بودیم...

الو سلام می‌خوام پست بذارم بعد چند ماه