DISC 2⋆。𖦹 ˚ 𓇼 ˚。⋆🌈
رفتن به کانال در Telegram
💿⁺‧₊˚ ཐི⋆♱⋆ཋྀ ˚₊‧⁺ ★ he/him - 18 y.o @Phantasystaronlinebot
نمایش بیشترکشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
328
مشترکین
+124 ساعت
+27 روز
+930 روز
آرشیو پست ها
Repost from N/a
اگه خسرو پرویز به جای نامه ی پیامبر خود پیامبرو پاره میکرد الان وضعمون این نبود-
انی ویز چون دارید رگا پلاسو تحریم میکنید این داستانا من یه بات زدم برا فایند کردن موزیک و این داستانا البته خب sdk باتش اوپن سورسو خودتون میتونید بسازید ولی خب اگه بلد نیستید یا حوصله ندارید میتونید مال منو استفاده کنید
@MyBizzarePlaylist_Bot
Repost from Humint.
یک ماه گذشته است. هنوز خیلی چیزها سر جای خودشان هستند؛ خیابانها شلوغاند، ساعتها جلو میروند، مردم کار میکنند و شبها میخوابند. اما شهر هنوز هر صبح، با تردید بیدار میشود. انگار مطمئن نیست حق دارد روز را شروع کند یا نه.
آنها رفتند، درست وسط زندگی. نه در لحظهای خاص، نه در صحنهای غیرمنتظره؛ بلکه بعد از یک بوسهی ساده، بعد از گفتن «زود برمیگردم».
بعد از آن، نبودن شروع شد. نبودنِ کسی که جایش پر نمیشود. نبودنِ صدایی که دیگر از اتاق نمیآید. نبودنِ پیامهایی که هرگز نوشته نشدند. خانهها سالم ماندند، اما زندگی از بعضی اتاقها جمع شد.
میگویند زمان میگذرد و همهچیز را آرام میکند. شاید برای بعضی دردها. اما بعضی زخمها آمدهاند، تا ما را بیدار نگه دارند. آمدهاند تا نگذارند همهچیز عادی شود، تا نگذارند فراموش کنیم چه چیزی از ما گرفته شد و چه چیزی از ما باقی ماند.
یک ماه گذشته است، اما داغ بعضی رفتنها تاریخ ندارد. هنوز تازه است، هنوز میسوزد، هنوز اجازه نمیدهد عادی شویم. شاید هم قرار نیست عادی شویم؛ شاید تنها کاری که از ما برمیآید، این است که نه ببخشیم و نه فراموش کنیم.
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
