୨𓏲𝖱𝖾𝖽 𝖳𝗁𝗋𝖾𝖺𝖽 𝖦𝖺𝗇𝗀˚⋆
رفتن به کانال در Telegram
𝗦𝗮𝗳𝗲 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲, 𝗣𝘂𝗿𝗲 𝘃𝗶𝗯𝗲𝘀, 𝗔𝗹𝗹 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗣𝗲𝗿𝘁𝗵𝗦𝗮𝗻𝘁𝗮 & 𝗪𝗶𝗹𝗹𝗶𝗮𝗺𝗘𝘀𝘁..🤍 🎸🦈 🐯🐶 Anon : @Domesleybot
نمایش بیشتر2 180
مشترکین
-124 ساعت
-67 روز
+18330 روز
آرشیو پست ها
2 178
آپدیتای فنمیت مادرید رو میتونید از اینجا ببینید و ریاکت یادتون نره گوگولیا
اگه باز چیزی ببینیم براتون میزاریم🦋🩵
2 178
+4
𝖦𝖬𝖬 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
امروز برای هر دوی ما یه روز خیلی شاد بود. خیلی ممنونیم از همه عشق و حمایتی که بهمون دادین. واقعا از تکتک شما قدردانیم و امیدواریم خیلی زود دوباره کنار هم کلی خاطره قشنگ بسازیم. خیلی دوستتون داریم!#WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 178
پی کو هم باهاشون بای بای کرد:)
نه بابا از کجا فهمیدی از دستشون خسته شدم🗣🗣
#WilliamEst
⭑⊹⭑
⊱ @Domesley ⊰
2 178
🦈 درباره ویلیام: اولین جوابی که به ذهنم رسید در مورد ThamePo بود، ولی فکر کنم انقدر شنیدینش که دیگه کلیشهای شده. دلم میخواست یه چیز جدید بگم. 🦈: خب، نکته همین جزئیات کوچیکه، همون لحظههای کوچیکی که حس نمیکنم نادیده گرفته شدم. وقتی میریم بیرون یا پیش بقیه هستیم... من آدم درونگراییام، واسه همین وقتی اون کنارمه هیچوقت حس نمیکنم تنهام یا جام گذاشتن.سوپا خیلی عاشقی:( #WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 178
🎸: هر چی بخونه. 💬: پس مهم نیست چی بخونه، تو همیشه لبخند میزنی؟ 🎸: آره. 💬: در مورد پیاست چی؟ 🦈: هوم... وقتی اذیتم میکنه دوست دارم. 🦈: یعنی، وقتی سعی میکنه این کارو بکنه... (یه نمایش کوچیک میده) این بهم انرژی میده، میدونی؟ انگار شارژم میکنه.الهی بمیرم:) #WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 178
داشتن تصمیم میگرفتن چجوری با وستیا عکس و فیلم بگیرن
🦈: بگیم ۱ ۲ ۳ Te amo (همون دوست دارم) ویلیام است yaaay
بعد ویلیام خندش گرفت است خجالتی شد 🤏🏻
#WilliamEst
⭑⊹⭑
⊱ @Domesley ⊰
2 178
🦈: وقتی ما بیرون میریم، یا با ادما معاشرت میکنیم، خب من درونگرام برای همین وقتی اون کنارمه اصلا احساس نمیکنم از جمع کنار گذاشته شدم
#WilliamEst
⭑⊹⭑
⊱ @Domesley ⊰
2 178
🦈: I’m not in pain anymore because i’m in spain…
ترجمش میشه من دیگه درد و غصه ندارم چون تو اسپانیام…
بعدش خجالتی شد و طبق معمول چسبید به ویلیام 🤏🏻
#WilliamEst
⭑⊹⭑
⊱ @Domesley ⊰
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
