fa
Feedback
୨𓏲‌𝖱𝖾𝖽 𝖳𝗁𝗋𝖾𝖺𝖽 𝖦𝖺𝗇𝗀˚⋆

୨𓏲‌𝖱𝖾𝖽 𝖳𝗁𝗋𝖾𝖺𝖽 𝖦𝖺𝗇𝗀˚⋆

رفتن به کانال در Telegram

𝗦𝗮𝗳𝗲 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲, 𝗣𝘂𝗿𝗲 𝘃𝗶𝗯𝗲𝘀, 𝗔𝗹𝗹 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗣𝗲𝗿𝘁𝗵𝗦𝗮𝗻𝘁𝗮 & 𝗪𝗶𝗹𝗹𝗶𝗮𝗺𝗘𝘀𝘁..🤍 🎸🦈 🐯🐶 Anon : @Domesleybot

نمایش بیشتر
2 170
مشترکین
-524 ساعت
-77 روز
+19430 روز
آرشیو پست ها
🦈: داشتم با خودم حرف می‌زدم تا اینکه حس کردم: «اوکی، این مسابقه دیگه آخرین مسابقمه.» می‌خواستم کلاه و عینک شنای خودم رو بذارم کنار و تمرکزم رو بذارم روی حرفه بازیگری. ولی راستش رو بخوای، وقتی بحث صنعت سرگرمی پیش اومد، هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم مجبور بشم جدی بگیرمش یا اینکه قرار باشه معروف بشم یا یه چیزی توی این مایه‌ها. حس می‌کردم فقط باید بذارمش برای آینده و اجازه بدم زمان نشون بده که واقعاً برای این راه مناسب هستم یا نه. چون در نهایت، صنعت سرگرمی برام یه چیز کاملاً جدید بود. راستش رو بخوای، توی این صنعت تو هیچ‌چیزی خوب نبودم. مجبور بودم همه‌چیز رو از صفر شروع کنم، چه بازیگری، چه خوانندگی، رقص، آشنایی با آدم‌ها یا ارتباط با غریبه‌ها. حس می‌کردم همه‌چیز برام جدیده و باید همه‌چیز رو از اول شروع کنم. خیلی وقت‌ها ازم می‌پرسن چی سخت‌تره: شنا یا بازیگری. راستش، سختی‌شون با هم فرق داره. من از بچگی شنا می‌کردم، اون‌قدر تمرین کردم تا توش خوب شدم، ولی بعدش آدم‌هایی پیدا شدن که از من بهتر بودن، واسه همین قضیه این بود که چطوری خودم رو حتی بیشتر از این پیشرفت بدم. اما در مورد بازیگری، هیچ کارم خوب پیش نمی‌رفت. مجبور بودم همه‌چیز رو از اول شروع کنم، درست مثل دوران بچگی. ولی من تازه تو سن بالاتر شروع کردم، واسه همین به نظرم کاملاً متفاوته. اما این قضیه به یه نقطه عطف خیلی مهم توی زندگیم تبدیل شد.
لیاقت بهترین چیزارو داری تو پسرم:( #Est           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

🦈: یکی ازم پرسید: "چه مهارت‌هایی غیر از شنا داری؟" منم جواب دادم: "راستش فکر نکنم هیچ مهارتی داشته باشم." همون لحظه یکم دلم گرفت، چون فهمیدم اون‌قدر از عمرم رو فقط روی شنا و چیزهای مربوط به اون تمرکز کردم که دیگه هیچی نمونده. همون‌جا بود که تازه فهمیدم که چقدر وقتم رو فقط و فقط برای این مسیر گذاشته بودم.
#Est           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

👤: دلت برای چیِ شنا بیشتر از همه تنگ شده؟ 🦈: دلم برای اون حال خوب و خوشی تنگ شده. واسه اون حس خوشحالی‌ای که شنا بهم می‌داد. اون موقع‌ها، فقط کافی بود برم توی آب که حالم خوب شه. هوای خنک، شنا کردن توی آب سرد... حسیه که شاید دیگه هیچ‌وقت تجربه‌ش نکنم، ولی خیلی دلم براش تنگ شده.
#Est           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

👤: بهترین خاطره‌ای که از دوران شناگر بودنت داری چیه؟ 🦈: خیلی خاطره‌های خوب دارم. یکی‌شون برمی‌گرده به وقتی ۱۳ سالم بود و توی مسابقات قهرمانی رده‌های سنی جنوب شرق آسیا (SEA Age Championships) که تو سنگاپور برگزار می‌شد، شرکت کرده بودم. یه نماینده از فدراسیون شنا اونجا بود و اعلام کرد هر ورزشکاری که مدال طلا بگیره، ۳۰ هزار بات جایزه نقدی می‌گیره. من مدال طلا رو بردم و اون یه دسته اسکناس کامل رو بهم داد. فقط ۱۳ سالم بود، برای همین به‌شدت ذوق‌زده شده بودم. حتی ازش پرسیدم: «باید پسش بدم؟ واقعاً مال منه؟» اونم گفت آره واقعاً مال خودته و می‌تونی نگهش داری. اولین بار بود که از راه شنا پول جایزه می‌گرفتم. تا پول رو گرفتم، دویدم سمت مامانم و گفتم: «منم جایزه نقدی بردم!» اون لحظه برای من که یه شناگر کوچولو بودم، خیلی هیجان‌انگیز بود.
پسرم:( #Est           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

👤: چیزی هست که بخوای به خودت ثابت کنی؟ 🦈: دلم می‌خواد توی یه فیلم بازی کنم، یه فیلم بزرگ واسه سینما. یا یه سریال خیلی چالش‌برانگیزتر، با یه نقش سخت‌تر. و همچنین می‌خوام تواناییِ خودم رو برای اجرا روی صحنه به خودم ثابت کنم، چون این چیزیه که واقعاً توش خوب نیستم. 🦈: آخر سال یه کنسرت داریم، واسه همین می‌خوام مردم ببینن که داریم تلاش می‌کنیم، که داریم بهتر می‌شیم. من هنوز دارم سخت روش کار می‌کنم. دارم کلی براش وقت می‌ذارم.
#Est           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

👤: بهترین خاطره‌ای که از دوران شناگر بودنت داری چیه؟ 🦈: خیلی خاطره‌های خوب دارم. یکی‌شون برمی‌گرده به وقتی ۱۳ سالم بود و توی مسابقات قهرمانی رده‌های سنی جنوب شرق آسیا (SEA Age Championships) که تو سنگاپور برگزار می‌شد، شرکت کرده بودم. یه نماینده از فدراسیون شنا اونجا بود و اعلام کرد هر ورزشکاری که مدال طلا بگیره، ۳۰ هزار بات جایزه نقدی می‌گیره. من مدال طلا رو بردم و اون یه دسته اسکناس کامل رو بهم داد. فقط ۱۳ سالم بود، برای همین به‌شدت ذوق‌زده شده بودم. حتی ازش پرسیدم: «باید پسش بدم؟ واقعاً مال منه؟» اونم گفت آره واقعاً مال خودته و می‌تونی نگهش داری. اولین بار بود که از راه شنا پول جایزه می‌گرفتم. تا پول رو گرفتم، دویدم سمت مامانم و گفتم: «منم جایزه نقدی بردم!» اون لحظه برای من که یه شناگر کوچولو بودم، خیلی هیجان‌انگیز بود.
پسرم:( #Est           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

👤: چیزی هست که بخوای به خودت ثابت کنی؟ 🦈: دلم می‌خواد توی یه فیلم بازی کنم، یه فیلم بزرگ واسه سینما. یا یه سریال خیلی چالش‌برانگیزتر، با یه نقش سخت‌تر. و همچنین می‌خوام تواناییِ خودم رو برای اجرا روی صحنه به خودم ثابت کنم، چون این چیزیه که واقعاً توش خوب نیستم. 🦈: آخر سال یه کنسرت داریم، واسه همین می‌خوام مردم ببینن که داریم تلاش می‌کنیم، که داریم بهتر می‌شیم. من هنوز دارم سخت روش کار می‌کنم. دارم کلی براش وقت می‌ذارم.
#Est           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

کسی هست که بلد باشه هاردساب کنه یا کلا زیرنویس بزنه رو ویدیو؟

𝖯'𝗅𝖾𝗄 𝖨𝖦 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾 پسرای نازمممم😭😭🤍 #WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
𝖯'𝗅𝖾𝗄 𝖨𝖦 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
پسرای نازمممم😭😭🤍
#WilliamEst           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

توییت نات: 🥜:Tasty paaaa? ریپلای است: 🦈:Taste dee ahhh #Est #Nut ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
+1
توییت نات:
🥜:Tasty paaaa?
ریپلای است:
🦈:Taste dee ahhh
#Est #Nut           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

𝖦𝖬𝖬 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾 دیگه تموم شد، کلی انتظار کشیدیم! 🎉 قراره توی GMMTV FANDAY 33 IN OSAKA کلی لحظات شاد و گرم و صمیمی داشته
+2
𝖦𝖬𝖬 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
دیگه تموم شد، کلی انتظار کشیدیم! 🎉 قراره توی GMMTV FANDAY 33 IN OSAKA کلی لحظات شاد و گرم و صمیمی داشته باشیم. بیاید اینجا تو اوساکا، با ۴ تا از جذاب‌ترین آرتیست‌های این روزا، یعنی پرث سانتا و جیمی سی یه زمانِ خاص و تکرارنشدنی رو بگذرونیم! 💫 🗓️ شنبه، ۱۹ سپتامبر ۲۰۲۶ 📍 سالن Cool Japan Park Osaka WW 📌 منتظر باشید، به‌زودی بلیت‌فروشی شروع میشه.
#PerthSanta           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

𝖯'𝗄𝗈 𝖲𝗍𝗈𝗋𝗒 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾 پی‌کو: ترشی دلخواه🍋‍🟩 پسرای نازم:( #WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
+1
𝖯'𝗄𝗈 𝖲𝗍𝗈𝗋𝗒 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
پی‌کو: ترشی دلخواه🍋‍🟩
پسرای نازم:( #WilliamEst           ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley

فکر کنم ترجمه نمیخوایید اصلا که میخندین