୨𓏲𝖱𝖾𝖽 𝖳𝗁𝗋𝖾𝖺𝖽 𝖦𝖺𝗇𝗀˚⋆
رفتن به کانال در Telegram
𝗦𝗮𝗳𝗲 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗲, 𝗣𝘂𝗿𝗲 𝘃𝗶𝗯𝗲𝘀, 𝗔𝗹𝗹 𝗮𝗯𝗼𝘂𝘁 𝗣𝗲𝗿𝘁𝗵𝗦𝗮𝗻𝘁𝗮 & 𝗪𝗶𝗹𝗹𝗶𝗮𝗺𝗘𝘀𝘁..🤍 🎸🦈 🐯🐶 Anon : @Domesleybot
نمایش بیشتر2 170
مشترکین
-524 ساعت
-77 روز
+19430 روز
آرشیو پست ها
2 170
🦈: سلام به طرفدارای GQ من است سوپا هستم 👤: خیلیها تو رو به عنوان شناگر و بازیگر میشناسن. واقعاً چند ساله که شنا میکنی؟ 🦈: من از ۵ سالگی شنا رو شروع کردم، یعنی الان حدود ۱۸-۱۹ ساله که دارم شنا میکنم. 👤: تو این ۱۸-۱۹ سال، شنا چه چیزایی بهت داده؟ چی ازش یاد گرفتی؟ 🦈: برای من شنا یعنی زندگی. ۱۸-۱۹ سال واقعاً زمان خیلی زیادیه. راستش وقتی تازه شروع کرده بودم، اصلاً فکر نمیکردم بخوام خیلی جدی دنبالش کنم، یا عضو تیم ملی بشم و برم مسابقات جهانی و اینا. احساس میکنم هدفهام کمکم و با گذشت زمان شکل گرفتن؛ هرچی بیشتر تلاش میکردم و مرحله به مرحله جلو میرفتم، هدفهامم بزرگتر میشدن. شنا فرصتهای خیلی زیادی بهم داد. میشه گفت بهم شخصیت و هویت داد. حس میکنم ورزشکار بودن باعث میشه آدم منظم بشه، ذهن قویتری داشته باشه و از نظر روحی و جسمی محکمتر بشه. از طرف دیگه، کلی فرصت بهم داد که تجربههای جدیدی به دست بیارم؛ مثل رفتن به کشورهای مختلف برای اردو و تمرین، یا حتی گرفتن بورسیه تحصیلی. از وقتی عضو تیم نوجوانان شدم، یعنی تقریباً از کلاس ششم ابتدایی، تا وقتی که دانشگاه رو تموم کردم، همیشه بورسیه داشتم. این یکی از چیزاییه که خانوادهم بهش افتخار میکنن. خودمم خیلی خوشحالم که تونستم بدون اینکه پدر و مادرم مجبور باشن شهریه دانشگاه رو بدن، درس بخونم. به نظرم برای ورزشکار تیم ملی بودن، نظم و ذهن قوی خیلی مهمه. 👤: یعنی این ورزش خیلی چیزا بهت داده. 🦈: آره، خیلی چیزا بهم داد. ولی از یه طرف دیگه، یه بخش از دوران نوجوانیم رو هم ازم گرفت. من مثل بقیه بچهها فرصت نداشتم برم تفریح یا با دوستام بیرون برم. بعد از مدرسه مستقیم میرفتم استخر. آخر هفتهها هم باید تمرین میکردم. شنبهها تمرین داشتیم و بعدش فقط یه کم وقت استراحت داشتیم. در واقع، تو هر هفته فقط حدود یه روز وقت استراحت داشتم. برای همین، زندگی نوجوانیم مثل بقیه بچهها نبود. 👤: فکر میکنی شنا چه تأثیری روی شخصیتت گذاشته 🦈: اگه بخوام درباره تأثیر شنا روی خودم حرف بزنم، باید برگردم به گذشته، چون منِ الان با اون موقعی که ورزشکار حرفهای بودم خیلی فرق دارم. اون موقع صددرصد تمرکزم روی شنا بود. هر چیزی که به شنا ربطی نداشت، برام مهم نبود؛ حتی درس خوندن. گاهی حس میکردم دانشگاه رفتن داره از زمان استراحتم کم میکنه. یه دورههایی بود که خیلی سنگین تمرین میکردم. مثلاً ساعت ۴:۳۰ صبح بیدار میشدم، ساعت ۵ میرفتم توی آب و تا ۷:۳۰ تمرین میکردم. بعدش سریع میرفتم دانشگاه کلاسهای صبح و عصر رو میگذروندم و وقتی ساعت ۴ کلاسها تموم میشد، باید تو کمتر از یه ساعت خودمو از دانشگاه به استخر میرسوندم تا تمرین عصر رو از دست ندم. واقعاً زندگی خیلی خستهکنندهای بود، چون هم باید تمرین میکردم، هم درس میخوندم. ولی اون موقع حاضربودم این کارو بکنم، چون حس میکردم نمیتونم نه درس رو ول کنم و نه شنا رو. ولی از یه طرف دیگه، اون دوران واقعاً خیلی خستهکننده بود. یادمه سال اول دانشگاه بود و همون سال هم اولین بار بود که میخواستم توی مسابقات SEA Games شرکت کنم. همهچی برام جدید بود. تازه دو هفته از شروع دانشگاه گذشته بود که امتحانا شروع شد. نمرههامم خیلی خوب نشد و حسابی حالم گرفته شد، ولی اون موقع تمام تمرکزم روی شنا بود. الان که به گذشته نگاه میکنم، میبینم چقدر برای شنا جون میکندم. کلی انگیزه و اشتیاق داشتم و تقریباً به هیچ چیز دیگهای اهمیت نمیدادم. تا اینکه دوران کرونا رسید. چون قرنطینه بود و نمیتوانستیم تمرین کنیم، یه فرصت پیش اومد که برم تست بازیگری بدم. با مربیم صحبت کردم، اونم خیلی درکم کرد و حمایتم کرد. همین شد که رفتم تست اولین سریالم و از همونجا وارد دنیای سرگرمی شدم. وقتی اولین سریالم رو بازی کردم، حس کردم یه دنیای جدید جلوی روم باز شده. فهمیدم بیرون از استخر هم یه زندگی دیگه وجود داره. احساس کردم بیشتر دارم زندگی میکنم و تجربههای جدیدی به دست میارم. اوایل واقعاً خیلی کیف میکردم که هم میتونستم شنا کنم و هم توی دنیای سرگرمی فعالیت داشته باشم.#Est ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 170
خب ببینید ترجمهاشو من خودم تیکه تیکه(با پارگی) ترجمه کردم کم کم پس گذاشتم ریاکت یادتون نره:(
2 170
2 170
فرست: ویلیام، باید یه چیزی رو روشن کنیم. همین الان داشتم تو اتاق گریم مینشستم، داشتن گریمم رو درست میکردن، داشتم تو اینترنت میچرخیدم که شنیدم ویلیام گفت: سلیقه موسیقیِ پیفرستخائوتانگ خیلی قدیمی دمدهاسویلیام عاشقتم😂😭 #William #First ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 170
👤: چیزی هست که بخواین به نونگ ویلیام بگین تا بدونه قراره توی این کنسرت چه آهنگی بشنوه؟ فرست: آهنگهایی که مامانباباش میتونن بخونن رو ما هم میتونیم بخونیم. خائو: ویلیام خیلی وروجکه، خودتون که میدونید.
(ماجرا اینه که ویلیام آهنگهای قدیمیِ "الاوال"ِ فرستخائو رو مسخره میکرده... یعنی "آهنگهایی که پدر و مادرش گوش میدن" همون آهنگهای قدیمی😂😭)#William #FirstKhao ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 170
𝖶𝗂𝗅𝗅𝗂𝖺𝗆 𝖳𝗂𝗄𝖳𝗈𝗄 𝗎𝗉𝖽𝖺𝗍𝖾
🎸: مردونه فوتبال بازی کردنسوپا چکار میکنی😂😭 #WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
2 170
🤍: توی کنسرت دوست داری چه آهنگی بخونی؟ 🎸: «Siang Hua Jai» 🦈: من دوست دارم توی کنسرت «Nothing’s Gonna Change My Love for You» رو بخونم. همون آهنگی که همه میدونن ویلیام خیلی دوستش داره. فکر کنم اگه توی کنسرت بخونیمش قشنگ بشه. 🎸: میشه عوضش کنیم؟ 🎸: بیا بهجاش «Risk It All» از برونو مارس رو بخونیم#WilliamEst ⭑⊹⭑ ⊱ @Domesley ⊰
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
