fa
Feedback
آی بی‌کلاه

آی بی‌کلاه

رفتن به کانال در Telegram

من یک درام‌نویس هستم. اینجا بخشی از ذهن منه که به جبر، چیزهایی در خودش انباشته کرده.

نمایش بیشتر
إيران140 242دسته بندی مشخص نشده است
288
مشترکین
-124 ساعت
+27 روز
+2330 روز

در حال بارگیری داده...

کانال‌های مشابه
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+33
در 5 کانال‌ها
مه '26
+21
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+30
در 2 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+253
در 2 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '250
در 1 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '250
در 2 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '250
در 1 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+8
در 2 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
24 ژوئن0
23 ژوئن0
22 ژوئن+1
21 ژوئن0
20 ژوئن+1
19 ژوئن+3
18 ژوئن0
17 ژوئن+1
16 ژوئن+1
15 ژوئن+1
14 ژوئن0
13 ژوئن+1
12 ژوئن+8
11 ژوئن0
10 ژوئن0
09 ژوئن+1
08 ژوئن+4
07 ژوئن+2
06 ژوئن+2
05 ژوئن0
04 ژوئن0
03 ژوئن+1
02 ژوئن+4
01 ژوئن+2
پست‌های کانال
بهتر بود بعضی دریچه‌ها تا ابد بسته بمونن.

2
قبل از جنگ و این جریانات، مشغول نوشتن یک چیزی بودم و الان که بهش نگاه کردم، رستمِ تهمتن آخه؟
قبل از جنگ و این جریانات، مشغول نوشتن یک چیزی بودم و الان که بهش نگاه کردم، رستمِ تهمتن آخه؟
168
3
بله دیگه آقا مجتبی مثل پدر از زیر بار مسئولیت شونه خالی می‌کنه تا هاله‌ی قدسیش حفظ بشه و زبونم لال دچار خطا نشه و نتیجه‌ی کار
بله دیگه آقا مجتبی مثل پدر از زیر بار مسئولیت شونه خالی می‌کنه تا هاله‌ی قدسیش حفظ بشه و زبونم لال دچار خطا نشه و نتیجه‌ی کار می‌شه میدون دادن به یه لشکر خونخوار.
180
4
دلقک‌بازی جدید
دلقک‌بازی جدید
178
5
بدون متن...
196
6
تنها چپ خوب، جیلود ساموئل بود، چون مُرده.
191
7
تنها چپی که خوب بود مارسلو بود
187
8
خامنه‌ای تموم امضاهاشو با دست چپش زد
190
9
تنها چپ مفیدی که وجود دارد، پای چپ لیونل مسیه.
192
10
اینکه لنگ در هوایی صبحونه‌ت شده سیگار و چایی
193
11
خب افسردگی اومد ریشه‌م رو زد دوباره حالمو درست کنم، باز میاد می‌زنه.
192
12
فرسودگی مناسب‌ترین واژه برای توصیف این روزهای منه.
506
13
با پرومته رقابت گذاشتم کی می‌تونه بیشتر در بند باشه.
196
14
عزیز من، به فاجعه‌ای که دیر یا زود رخ می‌دهد و لزوم و فایده‌ای در اندیشیدن به آن نیست، نیندیش.
260
15
بین کم و هیچی، هیچی رو انتخاب می‌کنم.
287
16
«کاش دنیا دست زن‌ها بود. زن‌ها که زایید‌ه‌اند یعنی خلق کرده‌اند و قدر مخلوق خودشان را می‌دانند. قدر تحمل و حوصله و یکنواختی و برای خود هیچ کاری نتوانستن را. شاید مردها چون هیچ وقت عملا خالق نبوده‌اند آن‌قدر خود را به آب و آتش می‌زنند تا چیزی بیافرینند. اگر دنیا دست زن‌ها بود، جنگ کجا بود؟»
303
17
و روز تولد ترامپ جا موند.
336
18
مثلی لا یبایع مثل یزید ۱۱ روز قبل از انفجار + جنازه‌ی رو زمین مونده + روز اول محرم و توافق با یزید = پوزخند
320
19
milad.ghahhari-cheshm.be.rah(128).mp3
307
20
و خب نتیجه‌ی پی‌جوییم اینه که عادل فردوسی‌پور واقعاً مدرن و روشنفکره❤️‍🔥
309