fa
Feedback
Let's help

Let's help

رفتن به کانال در Telegram

برای کمک به بچه ها و نیازمند ها و حیوانات ‌ ‌ ‌‌ ‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌‌ ناشناس @talkytonegbot ‌ ‌‌‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌

نمایش بیشتر
4 018
مشترکین
+6124 ساعت
+957 روز
+26730 روز

در حال بارگیری داده...

کانال‌های مشابه
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+478
در 12 کانال‌ها
مه '26
+36
در 1 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+22
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+17
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+40
در 11 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+78
در 4 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+1 213
در 266 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+204
در 20 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+403
در 14 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+1 510
در 211 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+68
در 3 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+532
در 11 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+1 834
در 4 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '250
در 4 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+1
در 22 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
21 ژوئن+11
20 ژوئن+63
19 ژوئن+4
18 ژوئن+4
17 ژوئن+8
16 ژوئن+3
15 ژوئن+13
14 ژوئن+28
13 ژوئن+113
12 ژوئن+70
11 ژوئن+1
10 ژوئن+2
09 ژوئن+3
08 ژوئن+6
07 ژوئن+11
06 ژوئن+24
05 ژوئن+58
04 ژوئن+6
03 ژوئن+2
02 ژوئن+46
01 ژوئن+2
پست‌های کانال
این میوکیه، بچه گربه قوی که ما بزور از سرپرست قبلیش گرفتیم میوکی بد سرپرست بود و سرپرست قبلیش، وقتی که میوکی نیاز به شیرخشک د
+3
این میوکیه، بچه گربه قوی که ما بزور از سرپرست قبلیش گرفتیم میوکی بد سرپرست بود و سرپرست قبلیش، وقتی که میوکی نیاز به شیرخشک داشت، غذای پرنده به صورت رقیق شده بهش میداد. میوکی رو وقتی گرفتیم، بشدت سرفه و خس خس میکرد و بردمش دامپزشکی چون این بچه خیلی ضعیف بود و متوجه شدم، میوکی سوء تغذیه داره و ریه هاش مشکل داره، و با عکسبرداری فهمیدیم که ریه هاش عفونت خیلی شدید داره، وقتی سرپرست قبلیش، به میوکی غذا میداده، باعث‌شده تا برگرده تو ریه هاش و این مشکل پیش بیاد. اون اوایل که تحت درمان نبود، نفس میوکی رفت و با ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی تونستیم نفسشو برگردونیم. این بچه باید تحت درمان بمونه تا بهتر شه و تا اینجا بیست تومن خرج دکترش شده، و هرروز سه تا تزریق با نبولایزر داره، و اگر بهتر نشه باید یا امپول به صورت مستقیم به قفسه سینش تزریق شه که بشدت خطرناکه، یا عمل جراحی شه، و ما هم فعلا با دارو داریم جلو میریم. میوکی عفونت چشماش بهتر شده، به عذا خوردن افتاده و سیصد گرم وزن گرفته، و انقدر این بچه قویه که مطمئنم اینو هم رد میکنه. ممنون بابت فرصتی برای زندگی به میوکی میدید💞 6219861447908202 کیانا کیانی مهر

2
این میوکیه، بچه گربه قوی که ما بزور از سرپرست قبلیش گرفتیم میوکی بد سرپرست بود و سرپرست قبلیش، وقتی که میوکی نیاز به شیرخشک د+3
این میوکیه، بچه گربه قوی که ما بزور از سرپرست قبلیش گرفتیم میوکی بد سرپرست بود و سرپرست قبلیش، وقتی که میوکی نیاز به شیرخشک داشت، غذای پرنده به صورت رقیق شده بهش میداد. میوکی رو وقتی گرفتیم، بشدت سرفه و خس خس میکرد و بردمش دامپزشکی چون این بچه خیلی ضعیف بود و متوجه شدم، میوکی سوء تغذیه داره و ریه هاش مشکل داره، و با عکسبرداری فهمیدیم که ریه هاش عفونت خیلی شدید داره، وقتی سرپرست قبلیش، به میوکی غذا میداده، باعث‌شده تا برگرده تو ریه هاش و این مشکل پیش بیاد. اون اوایل که تحت درمان نبود، نفس میوکی رفت و با ماساژ قلبی و تنفس مصنوعی تونستیم نفسشو برگردونیم. این بچه باید تحت درمان بمونه تا بهتر شه و تا اینجا بیست تومن خرج دکترش شده، و هرروز سه تا تزریق با نبولایزر داره، و اگر بهتر نشه باید یا امپول به صورت مستقیم به قفسه سینش تزریق شه که بشدت خطرناکه، یا عمل جراحی شه، و ما هم فعلا با دارو داریم جلو میریم. میوکی عفونت چشماش بهتر شده، به عذا خوردن افتاده و سیصد گرم وزن گرفته، و انقدر این بچه قویه که مطمئنم اینو هم رد میکنه. ممنون بابت فرصتی برای زندگی به میوکی میدید💞 6219861447908202 کیانا کیانی مهر
1
3
سلام ببخشید اینو میگم چند روزه این اقا رو دارم میبینم که میخوابه توی خیابون و همیشه نگاش میکنم از پنجره اتاقم خیلی دلم به حال+1
سلام ببخشید اینو میگم چند روزه این اقا رو دارم میبینم که میخوابه توی خیابون و همیشه نگاش میکنم از پنجره اتاقم خیلی دلم به حالش میسوزه بی خانمانه و خیلییی دلم میخواد کمکش کنم براش حداقل بالشت و پتو بخرم و غذا بگیرم بزارم یا حداقل یه چادر براش بزنم ولی پولم نمیرسه و خودمم وضع خوبی ندارم😭😭 میشه باهم کمک کنیم براش پول جمع کنیم که بتونم کمکش کنم بخدا از عذاب وجدان هر روز به حالش گریه میکنم😭😭 عذاب میکشم میبینم من جای خوب میخوابم و این بنده خدا سر رو سنگ گذاشته😭 بخدا مبلغش جمع بشه هررچقدر که بود و هرچی خریدمو بعدش دوباره عکس میگیرم ازش نشونتون میدم😭 این شماره کارت بزنین هرچقدر تونستین❤️ ۶۲۱۹۸۶۱۰۷۵۳۹۵۱۴۴ به اسم اسما ممنون میشم اینو بفرستین توی همه چنل یا گروهاتون همه تا میتونن دست به دست کنیم😭😭 اینم ایدیم  @minaa_shojaei
617
4
سلام بچه ها این بچه هاپوی منه که سال هاست کنارمه… چند روزیه خیلی حالش بده و نمیتونه بلند بشه یا غذا بخوره و بردمش دامپزشکی گف+8
سلام بچه ها این بچه هاپوی منه که سال هاست کنارمه… چند روزیه خیلی حالش بده و نمیتونه بلند بشه یا غذا بخوره و بردمش دامپزشکی گفتن عفونت بسیار شدید کبدی و درگیری و درد ستون مهره داره، فعلا براش درمان حمایتی درنظر گرفتن که ببینن چه نتیجه ای میده و سرماشو خودم خونه میزنم ازمایش ها و دارو های روز اول دامپزشکی ۱۵ تومن شد و خالی شدم و میترسم لحظه ای تنهاش بذارم که یه درصد حالش بد بشه یا لحظه اخرش باشه و کنارش نباشم، برای همین عکاسی و اپلودم نمیتونم بکنم الان. بخاطر وزن بالاش(۴۴ کیلو) مقدار داروی مصرفیش خیلی بالاعه و داروهاش گرون در میان و واقعا به کمکتون نیاز دارم💔کلی از فیش هاشو عکس نگرفتم اگه خواستین میگیرم. برای فردا دارو ندارم لطفا اگه در حد توانتونه یه کوچولو حتی ده هزارتومنم بود کمکم کنید تا وقت کنم یکم عکاسی کنم 6219861947944301 بیتامرادی -بچه خیلی درد داره ولی خیلی قویه و داره میجنگه با نگاهش هی دنبالم میکنه و آب میخوره 😭 اگه ممکن بود این پیامو شر کنید 💔
2 309
5
یه خانمی برای گربش کمک می‌خواست پی ویش رو گم کردم اسمش کیانا بود بیاد پی‌ویم
561
6
بدون متن...
1 997
7
با مدارک ناقص مدعی بنده نشید
1 993
8
بنده در این صورت فقط پشتیبانی می‌کنم
2 044
9
مدارک پزشکی کامل اسم بیمارستان و شماره دکتر شناسنامه خودش شناسنامه پدرش عکس کارت بانکی
2 002
10
لطفا از بچهای چنلتونم از طرف من تشکر کنید دونه دونه کامنتاشونو یادم میمونه و فراموش نمیکنم که چقدر انرژی مثبت فرستادن برامون و تنهام نذاشتن🫂امیدوارم صدبرابر انرژی مثبتی که برای طوطیم فرستادن به زندگی خودشون برگرده و عزیزانشون همیشه سالمو سرحال کنارشون باشن:)❤️هم از شما خیلی ممنونم هم از بچها که حواسشون به منو طوطیم بود😭🫂
2 226
11
ممنونم بابت کمک هاتون هزینه هایی که واریز کردید خرج نشده هستن می‌گم واریز کنه برای کارتم که نگه دارم برای نفر بعدی
2 132
12
متاسفانه طوطیش آسمونی شد 😭😭😭
2 267
13
ناشناس بنده برای فرستادن کیس های فور‌ی‌تون حتما مدارک کامل باشه کامل کامل. شناسنامه کارت ملی عکس کارت بانکی مدارک پزشکی آدرس و شماره کلینیک یا بیمارستانی که نسخه ها و آزمایش ها انجام شده ولاغیر متاسفم ولی حتی به درخواستتون نگاه هم نمی‌کنم خیلی ها این یکسالی که این چنل رو داشتم سعی کردن اسکم کنن و با دوتا عکس از یه بچه بیمار یا حیوان اسیب دیده ترحمم رو بخرن ولی هیچوقت مدارک کافی ارائه ندادن پس این مورد رو رعایت کنید که بعدا فحش نخورم که دل سنگی بی رحمی فلانی 💘
2 376
14
ممنونم ازتون
2 027
15
کافیه دیگه واریز نکنید خوشگلا
2 047
16
فکر می‌کنم هزینه اش جمع شد
2 244
17
من انتقال می‌دم بهش
2 594
18
به این کارت واریز کنید
2 583
19
درصورتی که کارتش اوکی نبود براتون
2 436
20
ممنونم بابت فوروارد عزیزان+1
ممنونم بابت فوروارد عزیزان
2 266