ساحره 🏳⚧
رفتن به کانال در Telegram
زن زندگی آزادی 🕊 ژن ژیان ئازادی 🛣 同じ道 🌅 空を見て、綺麗でしょ~ あの空は私たちのゴールです。 She her them ; 🏳️⚧️ radfem
نمایش بیشتر9 624
مشترکین
+924 ساعت
-1747 روز
+1 38130 روز
آرشیو پست ها
9 624
تو توییتر دارن با هوش مصنوعی برای خنده ده تا ده تا از سمانه سوادی چت فیک و توییت فیک میسازن. الان کسی چیزی نمیگه، دو ماه دیگه عکس اینارو میارن میگن واقعیه و شروع میکنن با فحاشی و آزار جنسی تلاش میکنن تخریبش کنن یا صفحاتش رو حذف کنن و صداش رو خفه کنن. آدم میمونه چه بگه واقعا.
9 624
این عرزشیا انقدر خاک بر سرن یه رسانه آزاد هم ندارن ما الان بفهمیم این خبرای خنده دار که داره میاد بیرون واقعیه یا نه
9 624
رنگ پنهانش نمیکنه
دروغها نمیتونن بپوشوننش
دیزاین زیباش نمیکنه
پروپاگاندا نمیتونه پاکش کنه
میتونن بهش بگن مقدس میتونن بهش بگن سنت
ولی هیچ چیزی یک قفس رو زیبا نمیکنه.
9 624
این همه گروه ترویستی داریم یعنی یه تروریست باغیرت پیدا نمیشه بره مراسم خامنه ای خودشو منفجر کنه؟
9 624
زن در خاورمیانه باید بمیره که جوان سفیدپوست بتونه نبرد خیر و شر رو در ذهن خودش تجسم کنه و با چهارتا لگد پراندن در خیابان احساس کنه یک شخصیت مبارز مثل افسانههای هالیوودیه. در کل همش به نگاه خودمحورانه، خودبرتربینانه و نژادپرستانهای برمیگرده که خاورمیانه رو فقط لایق جنایت و فساد و دیکتاتوری میدونه و البته یک اسباب بازی خوب برای غرب.
9 624
باید بیشتر از این حرف بزنیم که موضع گیری های جریانات سیاسی واقعا چه معنایی داره. طرفداری کسانی که برای سالها خودشون رو روشنفکران، فعالان حقوق بشر، مبارزان آزادی و.. معرفی کردن، از رژیم ایران، پشت این نقاب که "باید علیه اسرائیل و آمریکا بایستیم" یعنی ایرانی ها، جان و زندگی ایرانیها، حقوق زنان و کوییر برای ایران، هزینه هایی هستن که متحمل شدن اون اهمیتی نداره. یعنی من انتخاب میکنم که بجنگم، ولی هزینه این جنگ من رو باید زنان خاورمیانه بپردازن. چون اونها موجوداتی بی ارزش تر از من هستن که باید برای اهداف من بمیرن و رنج بکشن. یعنی زن ایرانی باید در زندان مورد تجاوز بگیره، بمیره و مثله بشه برای اینکه من بتونم برای فرار از خسته کننده بودن زندگیم با وجود این همه امتیازی که دارم ژست بگیرم و برای سرگرم شدن "دزد و پلیس بازی" کنم. این یک انتخابه و اتفاقا یک جنایته که انتخاب میکنن در اون سهیم باشن.
9 624
مسیح علینژاد در بازدید از دانشگاههای آمریکا:پاسخِ دانشجویان آمریکایی وقتی میپرسم: چرا صدای زنان ایران وافغانستان نیستید؟ این است که «میترسیم برچسب اسلاموفوبیا بخوریم!». برای فلسطین خیابان را بند میآورید. برای اوکراین گلو پاره میکنید. اما وقتی نوبت به زنی میرسد که به خاطر یک تار موی آزاد، شلاق خورده یا کشته شده، ناگهان همه چیز پیچیده میشود. این پیچیدگی نیست. این ترس نیست. این انتخاب است. بگذارید صریح بگویم: کسی که از زنانِ مقابل اسلحه و شکنجه دفاع میکند، باعث اسلام هراسی نمی شود، بلکه این خود قوانین اعدام و شکنجه است که ترسهای حقیقی ما از شریعت و اسلامگرایی را رقم زده. کسی که در برابر این جنایت سکوت میکند، شریک جرم است.
9 624
+1
آتنا اصلانی یک دختر ششساله بود که سال ۹۶ برای نوشیدن آب، به مغازه رنگرزی که نزدیک بساط پدرش بود رفت و توسط صاحب مغازه که مردی ۴۰ ساله بود به قتل رسید. این هم نظرات هنرمند سپاهی محبوبتون درباره این دختره.
9 624
تتلو از زندان آهنگ داد؟🥺🥺 آخی😢 میدونی دیگه چیکار کرد؟ به دختران زیر سن قانونی تجاوز کرد، تو کیسای قاچاق جنسی دختران شرکت داشت و دختران زیر ۱۵ سال رو دعوت میکرد ترکیه که تو حرمسراش عضو بشن.
9 624
اسم این فاجعه که میبینید Choice feminism یا فمینیسم انتخاب هست. فمینیسم انتخاب، معتقده فمینیسم فقط درباره حق انتخاب بخشیدن به زنان هست و به ریشه زنستیزانه و مردسالارانه کنشها بی توجهی میکنه و حتی اینکه زنان تحت اجبار و ظلم انتخاب کنن رو هم نادیده میگیره. مثلا در این تصویر به اینکه حجاب زنستیزانهست و زن محجبه به اجبار یک دین زنستیزانه و مردان اطرافش حجاب سر کرده بی توجهی میشه.
9 624
Repost from Driven🏳⚧WomanLifeFreedom
تعدادی از دانشجویان زن افغانستانی که برای اعتراض به کشته شدن و سرکوب زنان در افغانستان، روز جمعه در مشهد تجمع برگزار کرده بودند توسط نیروهای حکومتی مورد ضرب و شتم قرار گرفته و بازداشت شدند و متاسفانه اطلاعی از آنها در دسترس نیست.
9 624
Repost from Driven🏳⚧WomanLifeFreedom
فراموش نکنیم در روزهایی که ما زنان ایرانی (۱۴۰۱) در خیابان ها برای ازادی ایستاده بودیم، زنان در افغانستان صدای همبستگیشون رو بلند کردن، زنانی که خودشون زیر سایه طالبان زندگی میکردند و میکنند، میدونستن هر تجمع و اعتراضی میتونه یه بازداشت، ضرب و شتم یا حتی مرگ منجر بشه. دقیقا همون کاری که برادر طالبان یعنی جمهوری کثیف اسلامی در برابر ما انجام داد و میده. با این حال، در کابل شعار باشکوه "زن زندگی ازادی" سر دادن.
تاریخ، این همبستگی رو فراموش نخواهد کرد، زنانی که در سخت ترین شرایط، درد یکدیگر رو فهمیدند. ما این همراهی رو به یاد داریم. 🤍
9 624
Repost from Driven🏳⚧WomanLifeFreedom
+1
ماموران گمرک ارمنستان از ضبط ۲۶ کیلوگرم موی طبیعی خبر دادن، محموله ای که بنا بر گزارش ها، داخل بالشهای جاسازی شده در کابین یک کامیون ورودی از ایران پنهان شده بود. منابع و حرف خود مامور ها که گفتن "از اوایل شروع سال میلادی این بار های موی طبیعی زیاد و زیاد تر شده" باعث شده متوجه بشیم این مو ها احتمالا برای زنانی هست که توسط ج.ا مورد تجاوز، اعدام و شکنجه قرار گرفتن. جمهوری اسلامی سالهاست که بر پوشش زنان، بر حضورشان در جامعه، بر انتخابهای شخصی و حتی بر ابتدایی ترین حقوق انسانی ما اعمال قدرت میکنه و ما به بدترین شکل ممکن مجازات شدیم و میشیم. حکومتی که زنان بسیاری رو زندانی کرده، به سرکوب معترضان زن پرداخته و اونارو به بی رحمانه ترین شکل ممکن کشته، طبیعیه که اولین تارگت به سمت خودش باشه. کشوری که برای یه تار موی زن گشت و دوربین و پرونده و بازداشت دارن، چطور ممکنه ۱۴۳ بسته موی انسان، اونم مخفی شده داخل بالش و کامیون، از این همه ایست بازرسی و کنترل رد بشه و ج.ا پشتش نباشه؟
9 624
Repost from › 𝖧𝖤𝖱 🇺🇦 | WomanLifeFreedom
موهای طبیعی به طور غیرقانونی درحال عبور از مرز ایران است. تاکنون بیش از ۱۳۰ کیلوگرم موی طبیعی از زنان ایرانی کشف شده است. جمهوری اسلامی حتی موهای زنانی که در دیماه به قتل رسانده است رو قاچاق میکنه. چه بلایی سر پیکر زنانی که کشتند اوردن؟ هزاران خانواده هنوز از دیماه پیکر عزیزانشون رو تحویل نگرفتند.
ماموران گمرک ارمنستان ۱۴۳ بسته موی طبیعی اظهار نشده به وزن ۲۶ کیلوگرم را در گذرگاه مرزی آگاراک با ایران ضبط کردند. این محموله در داخل بالشهایی که در کابین یک کامیون ورودی از ایران قرار داشتند، به صورت مخفیانه جاسازی شده بود. مقامات اعلام کردند راننده ایرانی تلاش کرده بود این کالاها را بدون اظهار گمرکی و برخلاف مقررات گمرکی ارمنستان وارد کشور کند. تلاشها برای قاچاق موی طبیعی رو به افزایش است؛ به طوری که از ژانویه تا ژوئن ۱۱ مورد تخلف کشف شده که در مجموع شامل ۶۲۱ بسته موی طبیعی به وزن ۱۳۵.۷ کیلوگرم بوده است.
9 624
بهشون بگی دشمنیت با مسیح چیه هم میرن یه عکس از دهه هشتاد شمسی میارن که مسیح روسری سرشه بعد خیلی هم با خودشون کیف میکنن فکر میکنن اشراف اطلاعاتیشون در حد موساده دیگه.
9 624
از میزان هزینه ای که جمهوری اسلامی داره میکنه تا در کنار تلاشها برای ترورش مسیح علینژاد رو تخریب و بیاعتبار هم بکنه همینقدر بگم که زیرزیرکی عکسشو گذاشتن بین هرکسی که بنظرشون منفور اومده و ادیت هم کردن تا عکسش "زشت" تر از هرکسی که حاضر در اون عکس هست بنظر برسه. در صورتی که این زن حتی عقایدش با هیچکسی در عکس همسو نیست. فقط گناهش اینه که زن و فمینیسته! اکانتی که این توییت تخریبی رو هم زده سیمکارت سفیده، ولی کسی براش مهم نیست.
9 624
Repost from مسیح علینژاد
این خیانت است.
یک مرد افغان، با انگلیسی روان، میآید و میگوید زنان افغانستان حالشان خوب است. نگران نباشید.
یک مرد ایرانی، با همان انگلیسی روان، میآید و میگوید سپاه پاسداران و گشت ارشاد هم آنقدرها بد نیستند و اگر زنان با آنها «کنار بیایند» همه چیز روبهراه است.
این «تفاوت دیدگاه» نیست.
این عادیسازی سرکوب و ظلم است.
این صداهای بلند دارای میکروفون میخواهند جای صدای زنان را بگیرند.
به زنان افغانستان که شلاق خوردهاند بگویید «حالشان خوب است».
به زنانی که از تحصیل محروم شدهاند بگویید «نگران نباشید».
به زنان ایرانی که زیر آپارتاید جنسیتی زندگی میکنند بگویید «کنار بیایید».
ما زنان ایران این فیلم را قبلاً دیدهایم.
میدانیم آخرش چه میشود.
به هر زن ایرانی، به هر زن افغانستانی میگویم:
صدایتان باید بلندتر از این مردان باشد.
نگذارید کسی با میکروفون و رسانه آنچه بر سر جسم و زندگی و آزادی شما میآید را، عادی جلوه دهد.
چون عادی نیست. صدایتان را از این مردان پشت میکروفون پس بگیرید!
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
