fa
Feedback
Vortex Store

Vortex Store

رفتن به کانال در Telegram

iii. “ type ” love the way — serene-kissed moments of the enchanted scene start , bookstore; shy smiled to you 🫑💘 real owner - @Aksaranew1 - @RyuLounge Bot : @JUSTINBIEBER_SELEB_bot #accfreshnoreff

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است
1 674
مشترکین
+1824 ساعت
+567 روز
+19030 روز

در حال بارگیری داده...

کانال‌های مشابه
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
ابر برچسب‌ها
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
سپتامبر '26
سپتامبر '26
+8
در 5 کانال‌ها
اوت '26
+292
در 7 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '26
+586
در 2 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '26
+20
در 2 کانال‌ها
Get PRO
مه '26
+28
در 3 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+30
در 2 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+1 109
در 8 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+5
در 4 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '260
در 2 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+1
در 0 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+10
در 0 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
01 سپتامبر+8
پست‌های کانال
Laku brp ini eternal IV
Laku brp ini eternal IV

2
wts all 25k total rap:660 pm:@vewewl
wts all 25k total rap:660 pm:@vewewl
34
3
wts house adoptme 6k/each+3
wts house adoptme 6k/each
37
4
abis ya by abis doain ada lg, btw kalo ada acc plus boleh tawarin ke @stqge
abis ya by abis doain ada lg, btw kalo ada acc plus boleh tawarin ke @stqge
47
5
wts all 5k
wts all 5k
44
6
wts all 6k
wts all 6k
44
7
wts all 10k
wts all 10k
2
8
Negoin aja gak kepake
38
9
Nanti aja deh tunggu safe
37
10
proof king
proof king
41
11
ini gw plusin ad ybg mau take all ga
ini gw plusin ad ybg mau take all ga
39
12
hart aja ada yg take ga acc cwe/cwo tapi lebih perioritas kan ke cewe anim ada 7 invent jibun banget main adoptme ada pet nya
hart aja ada yg take ga acc cwe/cwo tapi lebih perioritas kan ke cewe anim ada 7 invent jibun banget main adoptme ada pet nya main brokheave ada gp nya juga game lain ga cek gb nya di history pembelian masi ada @Kexinfgtng
27
13
ga ada 500r yh, takda yg nit eceran kah
39
14
aku mau jualan🥺🥺🥺
46
15
oalah take all, gajadi jualan yh
47
16
yg menarique gais🫰🏻
51
17
capcipcup mana yg aku kecup
54
18
r110 @stqge dipilih sksk y
r110 @stqge dipilih sksk y
64
19
10k @hikeari
10k @hikeari
45
20
12k
54