fa
Feedback
لحد إمتي"ي

لحد إمتي"ي

رفتن به کانال در Telegram

لأن ضِحكتك بمفردها عِناق ‏كُنت آتيك بكل ما أوتيت من تعب @Aldaghet_bot @Drisbv https://t.me/+aTdQxDBE8Zc2YTlk

نمایش بیشتر
4 725
مشترکین
+524 ساعت
+57 روز
+4430 روز
آرشیو پست ها
عاوزين 18 بس 🥺

قناتي الثانيه وصلوها 600🥺🥺

الاستغفار ليس مجرد كلمة، بل هو "ممحاة" يومية للخطايا. سيد الاستغفار: "اللهم أنت ربي لا إله إلا أنت، خلقتني وأنا عبدك، وأنا على عهدك ووعدك ما استطعت..." من قاله يقيناً به فمات، دخل الجنة. الاستغفار البسيط: "أستغفر الله وأتوب إليه" (كان النبي ﷺ يكررها أكثر من 70 مرة في اليوم). .. ف استغفروا.....

أجمل وصف للحب هو ما قاله النبي ﷺ عن السيدة خديجة رضي الله عنها: "إني رُزقتُ حُبَّها" الحب الصادق هو "رزق" يسوقه الله لقلبك، وليس مجرد صدفة. هو منّة إلهية تجعل الروح تأنس بغيرها.

في قصة سيدنا موسى، نجد الحياء والقوة هما أساس الإعجاب والحب الفطري: "فَجَاءَتْهُ إِحْدَاهُمَا تَمْشِي عَلَى اسْتِحْيَاءٍ" (القصص: 25).

Repost from SHADOW
"وحيدٌ في بعضِ الأيام.. وغالبًا ما أكون كذلك! " - رشاد حسن

Repost from جُمان
ليش عم تبكي؟ مو أنتِ طلبتِ من ربك يخترلك الخير ..؟

- أراكم فِ عالميّ ، صُممَ بكلِ حبّ))"". https://t.me/safe_zone000/21402 للتبادل🌷. @Hanonaaa2007_bot.

*ذهب الظَّمأُ وابتلت العروق وثَبَتَ الأجرُ إن شاءَ الله* 🫀🥹 *اللهم اجعل صيامنا صيام المقبولين* *ودعائنا دعاء المستجابين*🥺❤‍🩹

صياماً مقبولاً و افطاراً شهياً تقبل الله منا و منكم صالح اعمالنا 🤍

فكره النصيب دي صعبه بشكل ميتوصفش .. انك تمشي طريق وتتعب فيه وفـ الأخر تقف لانه مش نصيبك انك تشتغل وتبذل كل مجهودك عشان توصل و متوصلش عشان مش نصيبك انك تحب حد وتطلع احسن ما عندك و تبذل كل طاقتك ومشاعرك وف النهايه يبقي مش نصيبك والخ.. كل الحاجات دي صعبه وبتعدي علينا بصعوبه مهما كان الظاهر عادي بس الحقيقه صعبه و صعبه اوي كمان

Repost from IQ Memes
لبس الشراب ع الشبشب ده بيدي هيبة للشبشب وبيحسسني اني ممكن اروح بيه فرح عادي

مُمتلئه بالحنان ، فياضه بِالرقَه اينما حَلت حَل معهـا الدِفء💖🌟 . محتـوي ڪِرٌيتِيف جـوين يـَ لطاف💖🌟 . للتبادل|| @EMAN_M0Sl3H https://t.me/L_em0o/14690

مش حزينه علي اللي إتهد ومش سعيده باللي بيتبني. https://t.me/Depradine

‏لكل واحدة single متزعليش الموضوع كله عبارة عن عاملة ايه، بتعملي ايه، نمتي؟ بس.

ظروفي تدفعني للرغبة بالتخلص من نفسي مني، فكيف يتخلص الانسان من نفسه 🤩؟