fa
Feedback
🦇

🦇

رفتن به کانال در Telegram

‏إنَّني أسْتَطِيعُ أن أحتَمِل كُلَّ شَيءٍ فِي الحَيَاةِ، إلَّا أن تَهِون عليَّ نَفسِي.

نمایش بیشتر
1 758
مشترکین
-524 ساعت
+27 روز
+1530 روز

در حال بارگیری داده...

کانال‌های مشابه
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+63
در 7 کانال‌ها
مه '26
+55
در 7 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '26
+101
در 19 کانال‌ها
Get PRO
مارس '26
+87
در 10 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+135
در 13 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+123
در 16 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+114
در 23 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+100
در 22 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+145
در 40 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+228
در 47 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+394
در 57 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+413
در 74 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+777
در 45 کانال‌ها
Get PRO
مه '250
در 48 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+5
در 16 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
25 ژوئن0
24 ژوئن0
23 ژوئن0
22 ژوئن+1
21 ژوئن+1
20 ژوئن+4
19 ژوئن+10
18 ژوئن+2
17 ژوئن+4
16 ژوئن+1
15 ژوئن0
14 ژوئن+3
13 ژوئن+4
12 ژوئن+1
11 ژوئن+3
10 ژوئن+2
09 ژوئن+12
08 ژوئن+9
07 ژوئن+1
06 ژوئن0
05 ژوئن0
04 ژوئن+1
03 ژوئن+4
02 ژوئن0
01 ژوئن0
پست‌های کانال
أنت هتشتغل وأنا هشتغل وكلنا هنشتغل بس الشاطر مش اللي يطحن نفسه في الشغل وخلاص، الشاطر هو اللي بيسيب أثر.. اللي لما سيرته تيجي في مكان يلاقي حد يدعيله، ويقوله في حقه كلام كويس. الشاطر هو اللي بيساعد غيره وما يبخلش بمعلومة على أي حد مهما كان، اللي يقدر يسهل على الناس وييسرها عليهم بجد مش يصعبها، اللي يختصر على غيره مشاوير وخطوات هو ياما مشيها وتعب فيها، لأنه فاهم بجد إيه الهدف الحقيقي من الدنيا.

2
‏احساس الخذلان مُقرف جداً ، الي هو انا مش زعلان علي أي حاجه ولا متضايق بس مكنتش مستني كدا كنت حاسس أني استحق اكتر .
144
3
تمام التعافي والعافية ليس ممكنين في هذه الحياة الدنيا، فالكل مريض بصورة ما، والكل مُبتلى بقدر ما، والكل متألم بدرجة ما. وإنما نطلب فيها من العافية ما لا يعوق سيرنا ويحجب مسيرنا.
228
4
حبيبتي يا مصر
1
5
6396849407.mp3
334
6
6396849407.mp3
1
7
ما تنسوش تدعوا لـ چنـىٰ، وكل طلاب الثانوي العام ربنا يُجبر بخاطرهم.
376
8
بدون متن...
376
9
لو حد سألني انت كويس؟ وكررها مرتين أول مرة هقول الحمدلله في زحام من النعم تاني مرة هعيط 3 أيام لحد ما أجف/أخف.
458
10
أفكلما اشتهيت اشتريت؟ فمتى تتعلم الصبر؟ أفكلما خلوت عصيت؟ فمتى تتعلم التقوى؟ أفكلما تعبت استرحت؟ فمتى تتعلم المقاومة؟ أفكلما يُسِّر لك تماديت؟ فمتى تبدأ التوبة؟
520
11
‏مش هتموت بغياب ولا خروج حد من حياتك اه ممكن وجود حد جنبك يزودك، لكن محدش هيقتلك لما يمشى، ماتندمش على خسارة حد ولا تستغربها مادام مقصرتش، فكر واشتغل على نفسك اكتر وهتفهم مع الوقت ان ربنا مش عايزلك حاجه وحشه.
550
12
⁠هو اعتراف حزين بس الحقيقة مش كل الانتصارات العظيمة مفرحة، زي مثلًا اقرأ المزيد هنا كل ما بداخلك . وَاسِي
208
13
⁠أتمنى يوما أن أجد ضالتي، أن أتعثر بمن يشاركني اقرأ المزيد هنا كل ما بداخلك  . 𝑭𝑶𝑹𝑮𝑬𝑻
207
14
⁠لغات الحب كتيرة بس أعظمهم من وجهة نظري هي المحاولة؛ إنك تحاول عشان اقرأ المزيد هنا كل ما هو جميل 𐙚  . عُـيوُن ٖ🤎 𐙚 " '
205
15
أُحبّ فيـكِ ما لا تُحبِيهِ فاطمَئِني.
632
16
فيه مساحة كده في الطب محدش هيقدر يحاسبك عليها، ممكن تنتهك جسد المريض - ولو بالنظر- تحت مليون مسمى ومسمى وتفلت من عقاب الدنيا، لكن ده بينك وبين ربنا، الذي يعلم خائنة الأعين وما تخفي الصدور، كله مكتوب ومفيش حاجة بتتنسي، لازم تستحضر عظم الأمانة الموكلة إليك، ده جنة ونار.
819
17
إنتَ عُمري.
789
18
أرجو ألا يخيب أملي في كُل شيء أحبهُ قلبي ، ألا أعود خائبًا بِدُعائي إليكَ ، يا ربّ.
137
19
https://t.me/OA_l0
141
20
لسة ‏الدنيا بتعاندك و الأوهام بتغرقك ! https://t.me/OA_l0
1