fa
Feedback
كتمان ●

كتمان ●

رفتن به کانال در Telegram

يحسب المرء نفسهُ عزيزاً في قلوب احبتهِ ، ثم يأتي موقف ينهي كُل هذا الظن . 📨 |

نمایش بیشتر
سورس بوتات بوت ميوزكشبکه:سورس بوتات بوت ميوزكالعراق8 670دسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام كتمان ●

کانال كتمان ● (@xxttyup) در بخش زبانی عربی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 14 055 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه و رتبه 8 670 را در منطقه العراق دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 14 055 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر -651 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -14 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 3.78% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 532 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند تَحمِيل, قَنَاة, عُضو, تَموِيل, قِرَاءَة تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
يحسب المرء نفسهُ عزيزاً في قلوب احبتهِ ، ثم يأتي موقف ينهي كُل هذا الظن . 📨 |

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

14 055
مشترکین
-1424 ساعت
-1467 روز
-65130 روز
آرشیو پست ها
- بعد الفراق قالت له : ولكِني أخاف عليَك من فتاةٍ تَقليدية تَنام في : عرض المزيد

بوت تحميل من التيك توك : @YYe_7bot بوت تحميل من كل المواقع : @X0X0BOT بوت تحميل ستوريات انستا: @AA_oTBot

كأنّ الألمَ استوطن العظامَ حتى غدا جزءًا من ملامحي، لا يُرى، لكنّه يُحسّ في كلّ تنهيدةٍ أُخفيها، يمرّ في صدري كما تمرّ السكاكين في الصمت، يقتات منّي ببطءٍ كأنّه ينتقم من نجاتي، حتى صرتُ لا أفرّقُ بيني وبينه، من منّا يسكنُ الآخر؟ ومن منّا الباقي؟

photo content

اتبكَين يا جميلتِي؟ اتبكَين يا قويتي ، قمرتَي ، حلوتيَ اتبكَين وانتِ عرض المزيد

سنلتقي ذات يوم أنت تعرفني و انا.. للمزيد

لم أُحبك لحاجتي للحب ‏ولم أحبك لتسدي فراغات أيامي ‏لم أحبك لأنني وحيد وأريد ظلا ‏أستظل به.. ‏بل أحببتك لأنك .. انقر لقراءة المزيد

- بعد الفراق قالت له : ولكِني أخاف عليَك من فتاةٍ تَقليدية تَنام في : عرض المزيد

اتبكَين يا جميلتِي؟ اتبكَين يا قويتي ، قمرتَي ، حلوتيَ اتبكَين وانتِ عرض المزيد

سنلتقي ذات يوم أنت تعرفني و انا.. للمزيد

لم تصلني أي رسالة منك منذ أيام .. حسنًا الأمر ليس غريبًا .. لكنه موجع بطريقة ما .. الغريب أنني في كل مرة قراءة المزيد

ربما يكون نصيبك من الدنيا أن تُحِب شخص كل الطرق تؤدي إليه ولكنك لا ت.. إضغط هنا للمزيد

لم أُحبك لحاجتي للحب ‏ولم أحبك لتسدي فراغات أيامي ‏لم أحبك لأنني وحيد وأريد ظلا ‏أستظل به.. ‏بل أحببتك لأنك .. انقر لقراءة المزيد

- بعد الفراق قالت له : ولكِني أخاف عليَك من فتاةٍ تَقليدية تَنام في : عرض المزيد

سنلتقي ذات يوم أنت تعرفني و انا.. للمزيد

- بوت تحميل من التيك توك: 📺TIKTOK@

تمويل قنوات  من بوت تحميل ونشر بالقناة 🌐 . 300 عضو بـ 5$. 650 عضو بـ 10$ . 1000 عضو بـ 15 $ . 2000 عضو بـ 25 $ . شرط اعضاء مرتبه وحتيت 💕 . اسيا _ زينكاش _ usdt _ راجحي _نجوم تلجرام 🌟 تواصل 💬 @FHHHL

اتبكَين يا جميلتِي؟ اتبكَين يا قويتي ، قمرتَي ، حلوتيَ اتبكَين وانتِ عرض المزيد

سنلتقي ذات يوم أنت تعرفني و انا.. للمزيد

" ‏وما فائدة كلمة "أنا بجانبك" بعد المعافاة و" أنا أحبك" وأنت لا تتقبل عيوبي و" أنا آسف " بعد أسبوع من الخصام !! ما فائدة " أنا اضغط للمزيد