fa
Feedback
future engineer ...🫆🔧

future engineer ...🫆🔧

رفتن به کانال در Telegram

future engineer 📐 ""⏳Mechanical engineer for next-generation fighter jets"" 🪐If you want to understand the universe, you have to look at the stars. ناشناس : https://t.me/HidenChat_Bot?start=7030523382 🦁☀️ pv: @Sh17_artwork

نمایش بیشتر
إيران100 235دسته بندی مشخص نشده است
1 068
مشترکین
-5024 ساعت
+527 روز
-3730 روز
آرشیو پست ها
پارت بندی از ۵ صب👌 05:00_07:30 "2h,30m" 08:00_10:00 "2h" 10:20_13:40 "3h,30m

بیدارید؟
Anonymous voting

فردا ۵ صبح پارت بندی به شرط حیات

دو سه مثقال خریت ز خران چیزی نیست ادمی دیدم اما دو سه خروار خر است

+1
Theme song The Last Of us.m4a2.93 MB

خلاصه براتون در حد دو جمله میگم فرکانسا نشون دهنده اتفاق خوبی نیستن و نشانه های این چند روز میگن که قراره خیلی اتفاقای بزرگ بدی بیوفته و اینکه بعدش روزای خوب میاد ولی مردم له میشن و قربانی میشن مهم تر همه احتمال حمله هسته ای خیلی زیاد تر قبل شده شبتون خوش

میگن چرا فوش میدی خب برای اونایی که بیشعورن و تر میزنن به اعصابم شعر بنویسم؟

به کیرم بزار تشعشع هسته ای تا تخماتو بسوزه تا بفهمی چی نوشتم و پاک کردم اون چقت توت میره می‌خندی 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

ممنونم ازتون که من برای محض احتیاط جونتون یه متن نوشتم که برای دوستامم فرستادم و در دقیقه اول دو نفر ریکشن خنده زدن خب نمیگم بعد موشک رفت توی کونت به تخمم

قبلا گفته بودم بالا که از ادم های بیشعور چقدر تنفر خاصی دارم؟

بچها ممکنه امشب تا دو سه روز اینده اتفاقا خوبی نیوفته من طبق تجربه اندکی که دارم و شناختی که از فرکانس های قبل اتفاقات دارم اصلا اوضاع قرار نیست خوب پیش بره نمیخوام ترس ب حونتون بندازم ولی احتمال حمله هسته ای به ایران زیاد شده اونم خیلی زیاد یه قرص ید برای احتیاط بخورید حتما و بعدش قدر همو بدونید به امید روزای خوب و حال خوب جاوید ایران

خب راستش امشب من خودم شاید کلن از این پارت بندی ۵ ساعت درس‌ خوندم اوضاعم اصلا جالب نی ولی شما ها بخونید🤍

من شعر نوشتم که دلش رام من خسته شود دیوث شعر مرا برد که دل از کس دیگر ببرد

16:20_18:20 "2h" 18:45_22:15 "3h,30m" 22:30_00:00 "1h,30m"

دوستان وی پی ان با نت همراه چیا خوبه؟ غیر ویتوری من با مخابرات همیشه توی خونه

پیششششششمیاد

🔴شنیده شدن صدای جنگنده در آسمان اصفهان @WAR_Nnews

یکم زیاد بود👌