fa
Feedback
sleep‌𝜗ৎ4ever

sleep‌𝜗ৎ4ever

رفتن به کانال در Telegram

私の小さな世界へようこそ ✨ Bot : @meownika_bot Challenge answers : https://t.me/mexow_nika

نمایش بیشتر
1 742
مشترکین
+1124 ساعت
+607 روز
+18030 روز
آرشیو پست ها
به خدا قبلا بهت گفته بودم ولی فکر کنم خودمم یادم نیست:)

خیررر

اره ازش رفرنس گرفتم مگه نگفتم-؟

sticker.webp0.19 KB

شبیه نقاشی ایه که من کشیدم براتت

ایولللل

احساس میکنم داره خوب میشه #wip
احساس میکنم داره خوب میشه #wip

sticker.webp0.14 KB

ساعت زنگ گذاشتم .

sticker.webp0.17 KB

میشه 💘 صدتا کنید؟

میو

چالش حمایتی؛-؛✨️
این رو با این پیام رو فور بزنید چنلتون و یه آرت رو مشخص کنید من فور کنم
نمره هم میدم🍥✨️

𝒬𝓊𝒾𝑒𝓉 𝑀𝒶𝑔𝒾𝒸 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝐹𝑜𝓇𝑒𝓈𝓉 🦌🌱✨️ ✰⋆。:゚・*☽:゚・⋆。✰⋆。:゚ Base: Used Time: 5:30 ✰⋆。:゚・*☽:゚・⋆。✰⋆。:゚ #animeart #
𝒬𝓊𝒾𝑒𝓉 𝑀𝒶𝑔𝒾𝒸 𝑜𝒻 𝓉𝒽𝑒 𝐹𝑜𝓇𝑒𝓈𝓉 🦌🌱✨️ ✰⋆。:゚・*☽:゚・⋆。✰⋆。:゚
Base: Used Time: 5:30
✰⋆。:゚・*☽:゚・⋆。✰⋆。:゚
#animeart #digitalart #art #pic

میو

Repost from N/a
پس از سال ها دوباره چالش گذاشتم🦑 درود بر شما این پیام رو فوروارد کنید داخل چنلتون و روی اوسی/پرسونایی که دوست دارید ریپلای ک
پس از سال ها دوباره چالش گذاشتم🦑
درود بر شما این پیام رو فوروارد کنید داخل چنلتون و روی اوسی/پرسونایی که دوست دارید ریپلای کنید تا بنده مثل تصویر بالا با این ارت استایلم یه ارت پروفایل بکشم و تقدیمتون کنم. تا ساعت دو ظهر فردا وقت دارید. ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌── ✦ ── حتما داخل چنل جوین باشید و بعد تایم گفته شده فوروارد نکنید❤️‍🔥

Repost from Green artist
🦊🕸-
🦊🕸-

࣪˖ 𝜗ৎ .old artʾʾ ࣪˖ 𝜗ৎ .ʾ #monika
࣪˖ 𝜗ৎ .old artʾʾ ࣪˖ 𝜗ৎ .ʾ #monika

میو

Repost from N/a
So I need to practice my sillyahh chibi artstyle. CHALLENGE○•° forward this massage and give whatever you want: OC/Persona/ac
So I need to practice my sillyahh chibi artstyle. CHALLENGE○•° forward this massage and give whatever you want: OC/Persona/actor/ video game or cartoon characters And I'll draw them! And colour them because why not-
Limit: 10 please
And be join, also please-
چالش○•° این پیام رو فوروارد کنید و هرچی دلتون می‌خواد: اوسی/پرسونا/بازیگر/کاراکترای بازی ویدیویی یا کارتونی به من بدین و من اونا رو می‌کشم! و رنگشون می‌کنم، چون چرا که نه-
محدودیت: لطفا ۱۰ نفر
و ام، جوین باشین لطفا-
تروخدا فوروارد کنین قول میدم اون کاراکتر یا اوسی رو نخورم...