Code 200
رفتن به کانال در Telegram
‹ از نوادگان خر شرک › ENFP حرفی، نظری، درد و دلی اشتراک آهنگی، ذوقی بود در خدمتم 𓇗 http://t.me/HidenChat_Bot?start=132392720
نمایش بیشتر149
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-47 روز
+2030 روز
آرشیو پست ها
149
Repost from 𝗍𝗁𝗈𝗋𝗇.
من تریبون بزرگی ندارم، اما یه پست مهم آماده کردم که خیلی مهمه، فقط ما میتونیم صدای هم باشیم، صداشون باشید و تا جایی که در توانتون هست نادیده نگیرید.
لیست های بازداشتی ها، افراد در خطر اعدام و مفقودی ها برای ریتوییت :
لیست اول.
لیست دوم.
لیست سوم.
لیست چهارم.
لیست پنجم.
لیست ششم.
لیست هفتم.نامشان را صدا بزن، صدای بی صدایان باش. نامشان را بخاطر بسپار.
149
Repost from 𝘈𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘌𝘯𝘥 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘞𝘰𝘳𝘭𝘥.
جاویدنامها رو فراموش نکنین، بازداشتیها رو فراموش نکنین.
و از همه مهمتر، خودتون رو هم فراموش نکنین.
149
Repost from Ataractic🕷
شعر: «درفش از پوستِ رنج»
درفشی بود نه از زر، نه از فتح، که از پوستِ ترکخوردهٔ فریاد بر دوشِ مردی بینام برخاست. باد که وزید نامِ بیگناهان را صدا زد، آنها که زیرِ چکمهٔ شاه نفسشان را در مشت پنهان کرده بودند. کاوه شمشیر نداشت، اما حقیقت بر ساعدش نشسته بود. درفش بالا رفت نه برای خون، که برای پایانِ خون. و هر چینِ آن ردِ تازیانهای بود که دیگر بر تنِ انسان فرود نمیآمد.معنی و مفهوم شعر :🔥 درفش کاویان در اسطورههای ایرانی فقط یک پرچم نیست؛ نماد قیام انسان عادی علیه ظلمِ سازمانیافته است. پرچم از دل رنج واقعی مردم ساخته شده، نه از قدرت درباری. بیگناهان زیر چکمهٔ شاه نماد ظلم ضحاک و هر قدرتیست که بقا را با قربانی کردن انسانهای بیدفاع میخرد. کاوه بدون شمشیر یعنی انقلابِ اخلاقی؛ گاهی حقیقت از هر سلاحی بُرندهتر است. «نه برای خون، که برای پایانِ خون» تفاوت قیام انسانی با خشونت کور؛ درفش کاویان نماد رهایی است، نه انتقام. درفش کاویان یعنی وقتی سکوت، همدستی با ظلم است و ایستادن، تنها راه انسان ماندن.
149
Repost from نامشان را صدا بزن - راه بیدار
تسلیت به همهی داغدیدگان
و احترام به خانوادههایی که چشمانتظار خبرند.
این کانال را برای همانهایی ساختیم که حالا در بازداشتاند و صدایشان نمیرسد.
هدفمان فقط ثبت نیست؛ پیگیری حقوقشان است، تا کسی در سکوت و فراموشی گم نشود.
لطفافقط اسامی بازداشتیهای تاییدشده را ارسال کنید،اگر اطلاعات تکمیلی دارید یا اشتباهی در اسامی دیدید، حتما به ما بگویید.
ما اینجا هستیم تا کنار هم بایستیم، تا پیگیری کنیم، تا یادمان نرود.
https://t.me/NameshunraSedaBezan
149
Repost from نامشان را صدا بزن - راه بیدار
تسلیت به همهی داغدیدگان
و احترام به خانوادههایی که چشمانتظار خبرند.
این کانال را برای همانهایی ساختیم که حالا در بازداشتاند و صدایشان نمیرسد.
هدفمان فقط ثبت نیست؛ پیگیری حقوقشان است، تا کسی در سکوت و فراموشی گم نشود.
لطفافقط اسامی بازداشتیهای تاییدشده را ارسال کنید،اگر اطلاعات تکمیلی دارید یا اشتباهی در اسامی دیدید، حتما به ما بگویید.
ما اینجا هستیم تا کنار هم بایستیم، تا پیگیری کنیم، تا یادمان نرود.
https://t.me/NameshunraSedaBezan
149
اینکه بیشتر دارم از رها صحبت میکنم هم عذاب وجدان میده بهم
چون هزاران نفر دیگه هم بودن ولی من فقط میتونم چند نفرشون رو بشناسم، از چند نفرشون بگم، اسم چند نفرشون رو حفظ کنم و یادم بمونه
باز هم همون جمله همیشگی که نمیخواستم منم از اون دسته آدمهایی بشم که بعد از رفتن کسی، تازه براش عزیز میشن...
149
ایرانی ها کسایی بودن که حتی از جنگ و تحریم و کرونا و گرونی جوک میساختن و میخندیدن
چیکار کردین که دیگه حس لبخند زدن هم براشون نمونده؟
149
Repost from N/a
نمیتونم بخوابم، نمیتونم نقاشی کنم، نمیتونم بنویسم، نمیتونم گریه کنم، نمیتونم عصبانی بشم، نمیتونم تمرکز کنم، حتی دیگه توان غمگین بودن هم ندارم، حس میکنم برای خسته بودن از این وضعیت هم خستهام، هوای دورم خفه کنندهاس و هر روز برام غیرقابل تحمل تر از دیروزه
چرا این حس پوچی و ناامیدی تموم نمیشه؟
149
من اونقدری ممبر ندارم ولی یه لحظه اومدم لست سین چند نفرتونو رندوم چک کردم و دیدم زده within a month
امیدوارم حالتون خوب باشه و مشکل از اینترنت باشه یا مربوط به درسی چیزی 🫠🫠
149
ای کاش همه ی کسایی که رفتن یه چنل و دیلی میداشتن
تا مثل رها، بخش کوچیکی از نور وجودشون رو پیدا میکردیم و میشناختیمشون
تا بیشتر با ابعاد شخصیت های قشنگشون آشنا میشدیم
اینکه چقدر همشون بوی زندگی میدادن، چقدر درخشان بودن و البته هنوزم نورشون رو میشه دید؛
از توی خاطرات دوستانشون، از هر خبری که ازشون میرسه، از اثراتی که از خودشون به جا گذاشتن.
ای کاش همشون رو میشد شناخت...
149
اینکه اینقدر دیر این جور آدما رو شناختم و الان تازه دارم میشناسمشون و توی هر چنلی دنبال اینم که یه اطلاعاتی ازشون بدست بیارم و بیشتر بشناسمشون، منو خجالت زده میکنه
از اینکه الان که نیستند، من مثل هر آدم دیگه ای میخوام بشناسمشون و قبلش اصلا نمیدونستم که هستن و وجود دارن
خودم قبلش از جماعتی که بعد اینکه کسی از جمع میره تازه براش عزیز میشه، خوشم نمیومد و نقدشون میکردم
ولی الان خودمم همین طوری شدم و این برام یه درد جداگانه داره
چون میبینم هر کدومشون چقدر آدم های جالبی بودند و چقدر واقعا دوست داشتم بشناسمشون و باهاشون حتی دوست باشم
اما نشد...
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
