fa
Feedback
offline

offline

رفتن به کانال در Telegram
708
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-97 روز
-1630 روز
آرشیو پست ها
سلاندر ليش انت طفل؟

EID MUBARAK EVERYONE❤️
EID MUBARAK EVERYONE❤️

كل سنه ونتو طيبين وعيد سعيد عليكو كلكو يارب وتتهنو وتحققو الي نفسكم فيه وكسم الزمالك❤️

Are you ready for free room?

📈 TOP IPHONE PLAYERS | WORLD 🌍 🌟🌟⭐️🌟🌟✅🌟🌟 #1 | GENERAL🇪🇬 - APACHE🇪🇬 KANPUU🇺🇦 - AMRICY🇪🇬 #2 | KVARA🇬🇪 - BADBO
📈 TOP IPHONE PLAYERS | WORLD 🌍 🌟🌟⭐️🌟🌟🌟🌟 #1 | GENERAL🇪🇬 - APACHE🇪🇬 KANPUU🇺🇦 - AMRICY🇪🇬 #2 | KVARA🇬🇪 - BADBOY🇲🇦 #3 | FAZ3A🇵🇸 - WAYNO🇷🇺 #4 | HADY🇪🇬 #5 | ALERT🇪🇬 - FROZEN🇯🇴 #6 | DEMON🇱🇧 #7 | SOFTWARE🇸🇾 #8 | VINI🇪🇬 - GOTOHELL🇪🇬 #9 | VAMPIRE🇪🇬 - SWATI🇵🇰 #10 | 7ADOTA🇪🇬 - BEZEA🇷🇴 🌟🌟👏🌟🌟👤🌟🌟 ✈️ 5AM ORG

هنرجع ونقول تاني الانتماء 🤷

خخخخخخخ أنا بنقل؟؟؟

متتكلمش ع الدوري بقا خلاص يعني يحبيبي دا حرفيا محروم

ابن الشرموطه بقولو اسوأ موسم يبن الغبيه افهم اني بتكلم ع تاريخك والماتش مش بتكلم ع الدوري كسم الدوري انت واحد محروم وربنا رزقك

متتحماش ف فرقه تانيه يكسمك خليك ف فرقتك

خسرت من بيرامدز بس نكتك بردو هههههههههه

يبني انتو آخر ناس تاكلو ع تاريخ انتو لسا يبني تحت

شوف مين بيتكلم ع التاريخ

انت غبي بكسمك

يبن ٦٠ احبه اديلي سنه بقولك الموسم دا اسوأ موسم ليا

ممكن او غالبا يبقا في منافسه

حتا ضد كسمك مش هلعب ب الفرقه الاولي عشان متستاهلش حتا ناشئين بتوعي يلعبو ضدك هجبلك العيال الي لسا متولدوش يلعبو ضدكو

مش بلعب بفرقتي يكسمك

دا غبي

ابن العرص مش عايز يفهم ان دا اسوأ موسم