fa
Feedback
VØɌŦɆX

VØɌŦɆX

رفتن به کانال در Telegram

Hell is empty, all devils are Here...

نمایش بیشتر
941
مشترکین
-124 ساعت
-227 روز
-11430 روز
آرشیو پست ها
کاش تو بودی و نبود هر آن‌چه هست.

‏یه روزی یه نمایشگاه میزنم، توش جملات ناراحت ‌کننده‌ای که از آدمای مورد علاقم‌ شنیدم رو قاب میکنم میذارم.

آخرین پروانه ات هم مُرد در قلبم تو آزادی.

زندیگمو باختم به جهنم بهشت نما.

photo content
+1

هرچه در پی‌اش بدوی،از تو میگریزد،آرام که بگیری می‌آید.

غیر رویت هرچه بینم نور چشمم کم شود.

ناگهان بین من و تو آن قدر فاصله افتاد که نامش را می توانی سفر بگذاری.

معتقدم که هیچ کس، کسی را از دست نمی‌دهد، زیرا در واقع هیچ‌کس‌ کسی را در اختیار ندارد. یازده دقیقه - پائولو کوئیلو

حضرت موسی کجاست ببینه من آدم میندازم تو آستینم مار در میارم.

انقددددد خوشم میاد یکی خودش یاهام قطع رابطه میکن انگار اشغال خودش میره تو سطل اشغال

بعضی از لحظات هرگز فراموش نخواهند شد؛ حتی اگر در گور باشیم و به یاد بیاوریم، قطره اشکی کفن را خیس خواهد کرد.

4_5870629692679131111.mp32.76 MB

روزگار انقدر نامرده ک هرچقدر خودتو در برابرش قوی کنی باز بهت میفمونه صاحب اصلی بازی اونه ن تو.

فق چون قشنگه میزارم

من اصن مخاطب ندارم

بابااا

با کی ای فتنه

من وقتی غم داشتم میومدم پیشِ تو الان که تو خودِ غمی کجا برم؟