fa
Feedback
2024 AL අසාධාරණයට එරෙහිව !

2024 AL අසාධාරණයට එරෙහිව !

رفتن به کانال در Telegram

☑️ @aaadmincontactbot පටු අරමුණුවලින් තොරව, සාධාරණ අරමුණක් වෙනුවෙන්... 2024 උසස් පෙළ අපි 🤝

نمایش بیشتر
کشور مشخص نشده استدسته بندی مشخص نشده است

📈 تحلیل کانال تلگرام 2024 AL අසාධාරණයට එරෙහිව !

کانال 2024 AL අසාධාරණයට එරෙහිව ! (@postponeal24) بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 29 884 مشترک است و جایگاه را در دسته متفرقه دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 29 884 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ невідомо، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 0 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 0% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

نویسنده این فضا را محل بیان دیدگاه‌های شخصی توصیف می‌کند:
☑️ @aaadmincontactbot පටු අරමුණුවලින් තොරව, සාධාරණ අරමුණක් වෙනුවෙන්... 2024 උසස් පෙළ අපි 🤝

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 07 مه, 2025)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته متفرقه تبدیل کرده‌اند.

29 884
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
Heta yanna api dennam cost eka

Apith ohm hithuwnm ada mhm grp ekkuth nh ne yluwa 🙃 eth smhr ekttj krnne mada ghhnn ek

ஒரு சிறு பிரச்சினை காரணமாக வடமகாணத்தில் இருந்து வர இருந்த சத்திய பிரமாணத்தில் ஒரு சிக்கல் ஏற்பட்டுள்ளது. எனவே வடமாகாணத்தில் இருந்து சத்தியபிரமாணம் செய்து அவசரமாக அனுப்ப முடியுமான மாணவர்கள் botக்கு msg செய்யவும்

ඒ වගේ නේද

කලකිරිලා ඉන්නේ පලවෙනි චන්දෙ ගැන

අපෙ ළමයෙක් වි.කෝට  කතා කරාම answer කරා. එයා කියනවලු අපිට ඔප්පු කරන්නලු. සර්ට පුළුවන් නම් සර් ඔප්පු කරන්න කිවුවම එයාට කට උත්තර නැ. ළමයි පුළුවන් තරම් කෝල්ස් ගන්න වද දෙන්න. වට්සැප් මැසේජ් වලින් පුරවන්න 714433461 බොටාට call recs, ss එවාන්න

Aiyo admissions awada prashnyk nh

හදවතින්ම respect මේ විශ්වාසට ..... අනිවාරෙන්ම අපි ඔයාලත් එක්ක ඉන්නවා අපී අසාධාරණයට සාධාරණ අපේක්ෂාවෙන් අපී නිදි මරාගෙන ඒ වැඩයි අපේ පාඩම් වැඩයී හැමදේම කරගෙන යනවා ඇත්තටම අපිටත් එපා උන තැන් ආවා නමුත් විශාල පිරිසකගේ මේ suport එක නිසා අපි තවත් ශක්තිමත් උනා..අනිවාරෙන්ම අපි අපේ උපරිම උත්සාහ , දෙනාවා ළමයි ඒ අපේ ශ්‍රමය , අපේ මුදල් ,අපේ කාලය හැමදේම අපේ , ඔයාගේ ,ඔයාලගේ අසාධාරණය වෙනුවෙන් කැපකරනවා...අනිවාරෙන්ම ඔයාලගේ මේ ලැබෙන සහයෝගය අපී බලාපොරොත්තු වෙනවා මේ දවස් කීපයටත්....

Oyala dkke ndda sirara admin live chat eke dmma ""Belive in yourself rock ur Exam kiyala""🤔"🚨🚨🚨🚨🚨🚨🚨

oka lawyer court ekedi kiyai neda kiyanna kiyanna aniwaren 😔

Heta Yana eun bot ta kiyapan bn

EEEEE HINDA WENA DEWAL KATA WENNE NATUWA FIRST SHY LAMAI HETA YANNA LASTI WENNA

Naduwak dala exam kal dapu aurddak kiyanna balann... nadu theenduwak dila ne kwdwth exam kal danna kyl..gya aurddeh naduwath illa as krgtt😂

Admin කෙනෙක් 👍

මේකේ හුගක් අයට බයයි විස්වාසය නැති කමයි තියෙන්නේ . ඇත්තටම මේක කරන්වද කියලා . මන් ලිනක් දැම්මමත් හුගක් අය ඕක කිව්වා අනික මේකට ලමයි විතරයි නේ මැදිහත් වෙන්නේ .. මොකක් හරි විස්වස ඇතිවෙන දෙයක් ලමයින්ට පෙන්නුවොත් මේකට හිතනවට වඩා ලොකු පිරිසක් තව එකතු වෙගි

ඔව් ඒක ඇත්ත ලමයි බය වෙන්න එපා මේක කොහොමහරි කරන්න පුලුවන්...1st shy ලමයි අතෙ තමා වැඩේ දැන් තියෙන්නෙ....youtube වීඩියෝ වලට කමෙන්ට් දාන 1st shy අය ඉන්නවනෙ මේකෙ....අනේ ඒ කට්ටිය bot ta msg දාන්නකෝ.....ඇඩ්මිශන් ගැන හිතලා වැඩේ අතාරින්න එපා අන්තිම මොහොතේ.....මේ අන්තිම වෙලාවෙ පුලුවන් උපරිමයෙන් උත්සාහ කරමුකෝ.......⭕⭕⭕⭕