fa
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام Neginjavaheri🩵

کانال Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 101 201 مشترک است و جایگاه 384 را در دسته شوخی و سرگرمی و رتبه 2 974 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 101 201 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 27 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 3 119 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر -156 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 21.17% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 15.64% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 21 427 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 15 831 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 348 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند نگین, سحر, اره, جواهری, خشت تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

توضیحی برای کانال ارائه نشده است.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 28 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته شوخی و سرگرمی تبدیل کرده‌اند.

101 201
مشترکین
-15624 ساعت
-5077 روز
+3 11930 روز
آرشیو پست ها
وای 🤣🤣🤣🤣 نه نگین تاحالا وارد رابطه نشده این حرفا چیه میزنی عزیز

بابا من تمایل دااااارم😐😂

کثافطططط چرا تمایل نداری به دریافت پیام 😒😒

😐🤦🏻‍♀️

نگیننننننن تو رابطه ایییی؟؟؟؟

واااای که چه قدر خندیدم همش روی‌تون ۲۰.۳۰ درصد بچه بسته بود😂

سوالای قبلیو همه دروغ گفت میگه تاحالا بهم دروغ گفتی میگه نه😂😂😂😂

نیتوووو ماههه ماااااه😂 بچه هول کرده بود اصلا

نظرت راجب خنگ بودن نیتو چیه🤣 چرا انقد خنگهههههه

اره چرا نباید دوست داشته باشم اخه😐

نگین صادقانه جواب بده هنوزم مثل قبل حسینو دوس داری؟

اره باهاش صحبت کردم خوبه ❤️

از حسین خبر داری

و سعی می‌کنم همیشه بهشون انرژی خوب بدم شماهم‌بنظرم الان درکشون کنید و کلی حس و حال خوب بهشون بدین❤️

میدونم اینقدر پخته هستن که بهترین تصمیم و میگیرن

جفتشونو من واقعا خیلی دوست دارم

نگین نظرت راجب مهرناز وعلی چیه راجب این قسمت

نه 🫠

نگین از پیجت خبری نشد ؟!

اره میدونم دیشب تعریف کردی کپک‌😂