fa
Feedback
Neginjavaheri🩵

Neginjavaheri🩵

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام Neginjavaheri🩵

کانال Neginjavaheri🩵 (@neginjavaheriii) در بخش زبانی فارسی بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 101 463 مشترک است و جایگاه 378 را در دسته شوخی و سرگرمی و رتبه 2 955 را در منطقه إيران دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 101 463 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 25 ژوئن, 2026، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 5 273 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 48 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 21.05% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً 17.40% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 21 368 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 17 661 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 339 است.
  • علایق موضوعی: محتوا بر موضوعات کلیدی مانند نگین, سحر, اره, جواهری, خشت تمرکز دارد.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

توضیحی برای کانال ارائه نشده است.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 26 ژوئن, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته شوخی و سرگرمی تبدیل کرده‌اند.

101 463
مشترکین
+4824 ساعت
-2157 روز
+5 27330 روز
آرشیو پست ها
خوابم نمیبره🫠

چرا نمیخوابی جواهری دیره برو بخواب🙂‍↔️😅

میگه بعضی وقتا بعضی از آدما میبرنت توی مرحله جدیدی از زندگی….:)

Repost from Hossein🫰🏽
پخش شد 🔥

خب انگار برم بهتره😐😂

نگین ب نظرم بد موقع اومدی تلگرام الان همه سر حرصن رو دیس گیر کردن😂😂

یادته گریمونو در میوردی؟ من نمیتونم نمیشه هیچی مث قبل نمیشع الانم ما نمیتونیم هیچی مث قبل نمیشه یادته مرفتی دیت دسته گل دلار خواستی ما هم دسته گل دلا میخوایم هانی

بچه هااااا دیس لایک بزارید اون روزای عشق و نفرت یکو یادتون بندازین که چقد اذیتمون کرد سر اینکه با حسین آشتی کنه👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

واکنش نگین: من چه کارم؟ من کی هستم؟😂😂😂

آفرین به نکته خوبی اشاره کرد😐😂

دوستان من به عنوان کسی ک اولین دیس رو در همه پیام های حسینی زدم میگم گناه داره نگین 😂😂این لباس خریدن خودش بعدش یک افسردگی زیادی داره ما با دیس لایک بیشتر افسردش نکنیم

اقاااااااااااا😐

و منی که از هیچی خبر ندارم چون میبینم دارن دیس میکنن بچه ها منم دیس میکنم😂😂🤌🏻
و منی که از هیچی خبر ندارم چون میبینم دارن دیس میکنن بچه ها منم دیس میکنم😂😂🤌🏻

اوووفسک ساعت ۸ شب به به😁✌🏻

نوروزیان بچم که درگیر ادیته نمیرسه بیاد🥺

حالا اگر تو با نوروزیان بری خرید سعی میکنم کمتر دیس بدیم