fa
Feedback
Natures Gift🎋

Natures Gift🎋

رفتن به کانال در Telegram

📈 تحلیل کانال تلگرام Natures Gift🎋

کانال Natures Gift🎋 (@natures_gift) در بخش زبانی سینهالا بازیگری فعال است. در حال حاضر جامعه شامل 12 654 مشترک است و جایگاه 12 292 را در دسته اقتصاد و امور مالی و رتبه 280 را در منطقه سريلانكا دارد.

📊 شاخص‌های مخاطب و پویایی

از زمان ایجاد در невідомо، پروژه رشد سریعی داشته و 12 654 مشترک جذب کرده است.

بر اساس آخرین داده‌ها در تاریخ 31 ژانویه, 2025، کانال فعالیت پایداری دارد. در ۳۰ روز گذشته تغییر اعضا برابر 0 و در ۲۴ ساعت گذشته برابر 0 بوده و همچنان دسترسی گسترده‌ای حفظ شده است.

  • وضعیت تأیید: تأیید نشده
  • نرخ تعامل (ER): میانگین تعامل مخاطب 1.16% است و در ۲۴ ساعت نخست پس از انتشار، محتوا معمولاً N/A% واکنش نسبت به کل مشترکان کسب می‌کند.
  • دسترسی پست‌ها: هر پست به طور میانگین 0 بازدید دریافت می‌کند. در اولین روز معمولاً 0 بازدید جمع‌آوری می‌شود.
  • واکنش‌ها و تعامل: مخاطبان به‌طور فعال حمایت می‌کنند؛ میانگین واکنش به هر پست 0 است.

📝 توضیح و سیاست محتوایی

توضیحی برای کانال ارائه نشده است.

به لطف به‌روزرسانی‌های پرتکرار (آخرین داده در تاریخ 18 مارس, 2026)، کانال همواره به‌روز و دارای دسترسی بالاست. تحلیل‌ها نشان می‌دهد مخاطبان به‌طور فعال با محتوا تعامل دارند و آن را به نقطه اثرگذاری مهم در دسته اقتصاد و امور مالی تبدیل کرده‌اند.

12 654
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
اطلاعاتی وجود ندارد7 روز
اطلاعاتی وجود ندارد30 روز
آرشیو پست ها
photo content

මේ Channel එකට Join වෙන්න , අපේ Institute එකේ අපේ Lecture කෙනෙක් පටන් ගත්ත Channel එකක් , Private Signal Target කරලා Customer
මේ Channel එකට Join වෙන්න , අපේ Institute එකේ අපේ Lecture කෙනෙක් පටන් ගත්ත Channel එකක් , Private Signal Target කරලා Customer Base එකක් ගොඩණගා ගැණීමේ අරමුණින් ආරම්භ කරන ලද්දක් " ✅️ Free Signal Service එකක් සහ Low Capital අයට Vip Service එකකුත් යනවා , ඒක නිසා හැමෝම ඒකටත් Join Request එකක් දාන්න , ඔයාලට නැවත Signal හොය හොය වටේ යන්න අවශ්‍ය වෙන එකක් නෑ මතක් කරල Channel එකේ Notification On කරලා Pin කරගන්න " Good Luck Trader's " ✅️ Golden Link : https://t.me/+XJeLcjTh0qEyZDdk

🌈 Privet Trade කරන්න බලාපොරොත්තුවෙන් ඉන්න අය මෙතැන් සිට Inbox Msg එකක් දාන්න , Private Trade ගැන Idea එකක් නැති අය Channel එකේ ඉහළ සිට පහලට බලන්න. @MrMexc ✅️

New Member " His First Trade " Just 10 Minutes Only " ✅️
+1
New Member " His First Trade " Just 10 Minutes Only " ✅️

Join With Us Our Private Service " ✅️ @MrMexc
+1
Join With Us Our Private Service " ✅️ @MrMexc

Join With Us Our Private Service " ✅️ @MrMexc
+3
Join With Us Our Private Service " ✅️ @MrMexc

✅️ Many people asked Offer for Premium Membership . So we decided to give the offer to a limited number of people and this offer is only available untill Filled seat . Offer Link This Offer Avalable On Next 24 Hour For 1st 10 Peoples. Mr . Whale ✅️ https://t.me/+3vKbKvD2fdhhZGNk

✅️ Many people asked Offer for Premium Membership . So we decided to give the offer to a limited number of people and this offer is only available untill Filled seat . Regular Charges 📌 1 Month - 200 USDT Lifetime - 850 USDT Offer 🛍 Lifetime  - 40 USDT This Offer Avalable On Next 24 Hour For 1st 10 Peoples. Mr . Whale ✅️ https://t.me/+jj7Qc_2vkxA0Y2I8

PVT TRADE කරන තව එක්කෙනෙකුට අද සිට වැඩ කරගන්න පුළුවන්. @Ashen_Admin

මේකට Join වෙන්න හැමෝම , කිසිම කෙනෙක් Join නොවී ඉන්න එපා !

ශ්‍රී ලංකාවේ විශාලතම #Binance , #Bybit , #Mexc , Free Signal සමූහය " 📨 Cryptocurrency ක්ෂේත්‍රයේ වැඩ්ඩො දැකල නැත්තම් Join Request එකක් දාල ක්ෂණිකව බලන්න ' ✌️ ජාතක කතා වගේ හෑලි අදාල නෑ , මන්තරේ දැනගන්න ඕනනම් Join වෙලා බැලුවා , Set නැත්තම් Left උනා ' අදාල නැති අය Join වෙන්න එපා Seen එක කරන , ඒ වගේම ඒකට ආස අය Join වෙන්න ' 🕊 හරියටම Request 1000 න් Channel Full කියල වැටේවි " අනිත් එක තමා Join උන කෙනෙක් ආයේ ලොවෙත් Left නම් වෙන්නෙ නෑ ' 😂 දැන් ඉතින් බල බල ඉන්න එපා " Link එක හතර වටේ පැන්නුවා කොල්ලනේ , #Request_1000 එන්නේ හූ කියාගන ' 🔵 ඒක නිසා දුටු සැනින් ක්ෂණිකව විරාම නැතුව Join වෙන්න ' 🟢 ආ තව එකක් , පොඩි Gift Code එකකුත් Channel එකේ Pin කරල ඇති , Join උනාම ඒක Use කරල ප්‍රයෝජනයක් ගන්නත් අමතක කොරන්න එපා එහෙනම් ඈ ' 🔐 එහෙනම් ජය වේවා ! කොල්ලනේ " A Trader Who Swing Buyer And Scalp Seller ; Trend Trading , Counter Trading , Price Action & Institutional sentiment Following. I'm Using Eliott Wave , Neo Waves , Wyckoff Methods , Delta - Vol And Many Indicators as My Strategies. ✅️ LIMITED LINK : - https://t.me/+jj7Qc_2vkxA0Y2I8

ඔයාලගෙ Fund එක සාමාන්‍යෙන් තියන අය 2 දෙදෙනෙකුට අද අපේ Privet Service එකට අලුතෙන් Pre Payment කරල Join වෙන්න පුළුවන් , සතියක් ඇතුලත Wallet එක 3X කරවල පෙන්නනවා , Good Luck ! More Information : - @Ashen_Admin ✅️

🌀❤️
+3
🌀❤️

Free Signal එකක් අවශ්‍ය අය Reaction 50 දාල තියන්න. ✅️

Pvt Service එකට ඔයාලගෙ Fund එක 400 USDT වලට වඩා වැඩිනම් අනිවාර්යයෙන් සෙට් වෙන්න. සතියක් ඇතුලට Capital එක 3X Gain කරල පෙන්නනවා , අපි එහෙම අපේ Program එක තුල කරල පෙන්නල තියනවා , Proof Channel එක උඩ ඉඳන් පහලට බලන්න. 🌀✅️

අද ඉඳන් ලස්සනට PVT Service එක සහ VIP Service එකේ වෙනස්කම් රැසක් සමගින් ඉදිරියට ගෙන යාමට කටයුතු කර ඇත. අවශ්‍ය අය Inbox Msg කර ඔබට දැනගැනීමට අවශ්‍ය දෑ දැනගැනීමට කාරුණික වන්න. ✅️ @Ashen_Admin

බලන්න නිකමට මහ මැතිවරණයෙනුත් 2/3 මාලිමාවට අරගන දෙන්න බලන් ඉන්න කොල්ලො කෙල්ලො ටික ගැම්මට Reaction එකක් දාගන යමු , මේව අපේ Subject නම් නෙමේ , ඒත් ඉතින් දන්නැද්ද නිකමට " 😏✅️

උදේ Free දුන්න Trade දෙකේ Profit Card Share කරන්න මට , එහෙම නැත්තම් ඔයාලට නැවත කිසිම දවසක Free Signal ලැබෙන එකක් නෑ , ඒ වගේම ඔයාලට Telegram තුල අපි වගේ සාර්තක Signal ලබාදෙන සමූහයක් ජීවිතේට හොයාගන්න හම්බවෙන්නෙ නෑ , අහුවෙන්න එපා , 99% ක්ම පට්ට පල් කම්බ හොරු පමණි ' ජය වේවා ! මාලිමාවට " 😏

අද ඉඳන් ලස්සනට PVT Service එක සහ VIP Service එකේ වෙනස්කම් රැසක් සමගින් ඉදිරියට ගෙන යාමට කටයුතු කර ඇත. අවශ්‍ය අය Inbox Msg කර ඔබට දැනගැනීමට අවශ්‍ය දෑ දැනගැනීමට කාරුණික වන්න. ✅️ @Ashen_Admin