fa
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

رفتن به کانال در Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

نمایش بیشتر
إيران34 125دسته بندی مشخص نشده است
8 699
مشترکین
-7224 ساعت
-4 4837 روز
+81830 روز
آرشیو پست ها
حقیقتا منم خندم گرفته برا باز کردن پلتفرم های داخلی از خارج کشور باید وی‌پی‌ان یه کشور سوم بزنی که بین کشور اول و دوم پل باشه😭😂

+2
برای ایرانیان خارج کشور کانفیگ‌های ای‌پی ارمنستان که اپ‌های داخلی رو باز می‌کنن و می‌تونید به خانواده پیام بدید.

سبزه هم ندارم حقیقتا گیاه تنها چیزی که دارم کاکتوسه...... همونو میذارم

سکه هم ندارم پرینتر که دارم سکه پرینت میکنم دورش رو میبرم میذارم

ماهی ندارم بنابراین کیارش رو میذارم تو تنگ حالا فعلا اونجا باشه

سنجد پیدا نکردم کابل ساتا گذاشتم

یه جفت جوجه گرفتم بهمن یکیش قرار بود خروس بشه یکیش مرغ اونی که قرار بود خروس بشه رو اسمشو گذاشتم کیارش اونی که مرغ قرار بود بشه رو هنا الانکه یکم بزرگ شدن فهمیدم کیارش مرغه و هنا خروس 😭

عیدتون مبارک ❤️

نشستم دارم civ6 پلی میدم تو قطعی

لازم به زحمت نیستم واقعا ولی شما رو به پیام پین شده کانال هدایت میکنم https://t.me/luluch_code/21509

ما که خارج ایرانیم چطوری باید پول بفرستیم برات؟ paypal نداری؟

لینک ربات ناشناس اصلی کار نمیده چون سرور پشتش داون شده از ربات دوم استفاده می‌کنیم https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

Repost from MahsaAlert
📱 نسخه ۸ اپ اندروید مهسا الرت آماده استفاده است 📦 فایل به‌صورت زیپ فشرده شده و فایل APK داخل آن قرار دارد لطفاً با یک برنامه استخراج فایل (مثل WinRAR) ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید و سپس APK را نصب کنید در این نسخه: • 🧭 لایه گزارش‌های مردمی اضافه شده • 🚨 امکان دریافت هشدارهای تخلیه وجود دارد

دوستانی که استارلینک دارید و روش VPN میدید دست ملت دانلود از تورنت رو ببندید! الان نمیدونید چرا اینو‌ میگم ولی وقتی مسدود شد استارلینک میفهمید! خلاصه اینکه حواستون به چیزهایی که کپی‌رایت رو نقض میکنن باشه

Repost from AliRanger
وقتی کشور دست حزب چپ گرا باشه:

پژو 405 مدل 95 معاوضه با 150 گیگ کانفیگ

با آرتلری 1939 جنگ جهانی دوم نازی ها یکی رندوم هوایی زدن و از نوع ترکشی بوده از بس قدیمی بوده این آرتلری که f35 اصلا نفهمیده
با آرتلری 1939 جنگ جهانی دوم نازی ها یکی رندوم هوایی زدن و از نوع ترکشی بوده از بس قدیمی بوده این آرتلری که f35 اصلا نفهمیده روش لاکه و خب زدن حساب نمیشه وقتی آسیب جزئی دیده و رفته نشسته تو فرودگاهش😂 تا یه چیزی شد بچه شیعه شروع کرد به ساخت توهم قدرت بسه آقا بسه اگرم چیزی دزدید قدرت نازی ها تو 1939 بوده نه شماها تو 2026

۷۷۰ تا پیام تو چنل عزیزی رو اسکیپ کردم که بگم ریدم تو روح هایزنبرگ خدافظ

سورسی که الان دارم بدون دیتابیس لینک دانلودها و سورس آپدیترشه چرا؟ چون دیتاسنتر کصمغز اومده کلا سرور هامو با ماشین مجازی های بکاپ‌گیر باهم خاموش کرده و هنوز درست جواب نمیده امیدی به اون نیست حقیقتا دیگه منم شل کردم دو روزه