fa
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

رفتن به کانال در Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

نمایش بیشتر
إيران34 125دسته بندی مشخص نشده است
8 707
مشترکین
-7224 ساعت
-4 4837 روز
+81830 روز
آرشیو پست ها

کصکشا من نمی‌خوام بمیرم کیرم تو شهادت خواهی‌تون من می‌خوام ادامه بدم زندگی رو جدای من خیلی دیگه از مردم اینو می‌خوان مارو با خودتون به کشتن ندید

و اینکه گویا خطریه بمونید خونه و منابع استک کنید بیرون نرید نزدیک مراکز دولتی هم نرید اگرم هستید واقعا الان اگر یکم بیخیال دایره قدرت و قلمروی همایونی خودتون بشید بهتره پاشید یه چند مدتی برید خونه دوست و آشنایی که نزدیک اون مراکز نیست

خب گویا اگر تا ۴۸ ساعت آینده باز نکنن تنگه رو که نمیکنن باید بیخیال برق و گاز بشیم حتی اینترنت کیلو چند آخوند بسه همراه خودت مردمم داری بگا میدی دکمتو بزن واقعا

ولی ضربه های روحی روانی خیلی عجیبن بخصوص خیانت دیدن میای مووآن کنی و میکنی و میگی ایول مووآن کردم بعد 3 هفته 20 روز بعد باز یهو یه اتفاقی میوفته یادش میوفتی دوباره روح و روانت میریزه بهم

یعنی چی که شیتیل بهاری (معادل فارسی عیدی) بهم نمیده هیچکس به عنوان یه 18 ساله این ظلم بزرگیه 😭😭

تماشای فیلم The Pursuit of Happyness بهم انگیزه خیلی خاصی داد برای ادامه دادن

یادم نبود دیروز فال حافظ بگیرم امروز با این ربات گرفتم تعبیر خوبی داد میصرفد
یادم نبود دیروز فال حافظ بگیرم امروز با این ربات گرفتم تعبیر خوبی داد میصرفد

پیام صوتی00:53

کد تیکتی که 12 روز قبل به دیتاسنتر دادم توی رنج 386 هزارتا هستش و الان بعد 12 روز تیکتی که دادم و توش اعتراض کردم که چه وضع تیکت جواب دادنه توی رنج 993 هزارتا هستش هولی شت

ولی جدی این Enigma machine و شیوه رمزنگاریش خیلی جالبه https://en.wikipedia.org/wiki/Enigma_machine

لت می let me tell you something let me tell you something من همیشه فحش نمیدم معمولا وقتیه که یهو یه چیزی بشدت بنظرم کصشعر بیاد فرد مقابلمم فرقی نداره کیه

از اونجای که من رفتاری برعکس عزیزی هستم در بخش های زیادی Maybe

شاید دلیل سینگل بودنت همین اخلاقته

Welcome to gaming community اینجا قوانین دنیا فرق می‌کند، ما بازی میکنیم تا از واقعیت دور بشیم

واکنش اون دوستم توی سی اس که تا الان تنها کلمه ای که از من ندیده کلمه خوبه😭😂

بچمون بی ادبیش واسه حرومی هاست، یارو هر چقدر کثافت تره، قدرتشم بیشتر میشه، تبدیل میشه به خالق

خودمم پشمام بعضا میریزه از فحش هایی که یهو میدم