fa
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

رفتن به کانال در Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

نمایش بیشتر
إيران34 149دسته بندی مشخص نشده است
8 646
مشترکین
-4024 ساعت
-4 3617 روز
+69630 روز
آرشیو پست ها
چرا ننویسم؟! فحش بینظیره فحش بشدتتت چاره هر چیزیه

#پیام_ناشناس ‌ چرا تو متن های علمی و آگاه‌سازیتم فحش مینویسی

وقتشه برای سرگرمی برم سمت MASM و مغزم رو (بگام)

یکی یه اشتراک x برا من بخره تا یه متنو هزار تیکه نفرستم وااای چقدر رو مخه

من کامل انداختم.😉

تیکه انداختم—-

خواهش می‌کنم عزیزم.

مرسی که منابع عرفانی و خوبت رو معرفی میکنی

Sukebei Nyaa HAnime HentaiGasm و اینکه درحال پخش می‌بینمشون.🤍

منکه میدونم جاش میری nhentai ولی نمیتونم ثابت کنم

به خدا من پورن‌هاب نمی‌رم داش. من فقط خبرش رو خونده بودم که رو آی‌پی اروپا احراز می‌خواد‌.

رایجینعلی جان چرا بلدی؟ چرا انقدر اطلاعات دارید توی این زمینه ها😂

آی‌پی اروپا استفاده نکن. همین.

اگر بخوای با نگاه شبکه‌ای مثل چیزی که تو سطح CCNA و CCNP یاد میدن بفهمی فیلترینگ اینترنت چطور کار میکنه باید اول بدونی ترافیک کاربرها از چند لایه مختلف شبکه رد میشه یعنی قبل از اینکه به اینترنت جهانی برسه از روترهای اپراتور isp، گیت‌وی‌ها و فایروال‌های بزرگ عبور میکنه و همونجا کنترل و پایش و هزارتا کار امنیتی کصشعر انجام میشه داخل شبکه اپراتورها معمولاً از پروتکل‌های مسیریابی مثل OSPF و EIGRP استفاده میشه تا مسیر بین روترهای داخلی مشخص بشه و ترافیک سریع و پایدار جابجا بشه برای ارتباط با بقیه اینترنت دنیا هم از BGP استفاده میکنن که عملاً ستون فقرات اینترنته و تعیین میکنه ترافیک از چه مسیری به بقیه شبکه‌ها بره توی همین نقاط مرزی شبکه هستش که کصشعری به اسم فیلترینگ اعمال میشه مثلا روی روترها یا فایروال‌ها میشه ACL گذاشت تا ترافیک به یک سری IP یا شبکه خاص اصلا اجازه عبور نداشته باشه یا میشه DNS رو دستکاری کرد تا دامنه‌ها ریزالو نشن در شبکه‌های پیشرفته‌تر هم از DPI استفاده میکنن تا نوع ترافیک یا حتی بعضی VPN ها شناسایی بشن و بسته هارو عمیقققققق میخونن برای اینکه این زیرساخت همیشه بالا بمونه و قطع نشه هم از مکانیزم‌های افزونگی (امیدوارم کلمه فارسی درستی پیدا کرده باشم براش) استفاده میکنن پروتکل‌هایی مثل HSRP یا VRRP باعث میشن اگر یک روتر یا گیت‌وی از کار افتاد سریع یک دستگاه دیگه جای اون رو بگیره GLBP هم همین کار رو انجام میده ولی علاوه بر پشتیبان بودن، ترافیک رو بین چند گیت‌وی تقسیم میکنه تا بار شبکه بهتر پخش بشه در نهایت فیلترینگ فقط یک دستگاه یا یک نرم‌افزار نیست بلکه ترکیبی از مسیریابی شبکه، کنترل ترافیک، فایروال و سیستم‌های تحلیل ترافیکه که روی همین زیرساخت‌های روتر و پروتکل‌های شبکه پیاده‌سازی میشه برای همین هم هرچی شبکه یک کشور بزرگ‌تر و پیچیده‌تر باشه سیستم فیلترینگش هم چند لایه و پیچیده‌تر میشه حالا از همه اینها بگذریم وقتی هیدیفای گفته اگر بزنن مراکز رو اینترنت قطع نمیشه منظور چیه؟ تو تصور کن یه رودخونه داری یه مانع گذاشتی آب جمع میشه مانع رو بزنن رودخونه و رگه های متفاوتش باز میشه

بیانیه دادن که اگر بیاید بیرون سخت تر از 18 19 دی میزنیم عه؟ مگه تروریست های خارجی نزده بودن 18 19 دی مردم رو؟ عههههه؟

انقدر ترافیک کردن که بیخیال شدم برم خونه رفتم خونه مامان بزرگم که کنارشو روزی دو بار می‌زن😂 لعنت بهت دیتاسنتر که جمعه مجبور شدم بیام از خونه بیرون سر تو و الان دارم میرم رو پشت‌بوم تخمه بشکنم

دقیقا این توضیحات رو دادم که اگر گفتن هک شد پولا پرید باور نکنید. پولا نپریده تو حساب هکر پریده رو حساب...... If u know u know

Repost from localhost
اگر وقتی CCNA/CCNP رو درست میخوندی و مفهوم های OSPF, EIGRP, BGP, HSRP, VRRP, GLBP درک میکردی، الان به درستی منظور توییت هدیفا
اگر وقتی CCNA/CCNP رو درست میخوندی و مفهوم های OSPF, EIGRP, BGP, HSRP, VRRP, GLBP درک میکردی، الان به درستی منظور توییت هدیفای رو متوجه میشدی.

دوستی که ناشناس پیام میدی چطوری احراز 18 سال پورنهاب رو رد کنیم به هرکی میپرستی نمیدونم نمیدونممممممم! اصلا الانکه تو گفتی فهمیدم همچین سیستمی اوردن انقدر دنبال این چیزا نیستم نمیدونممممم