fa
Feedback
Azizi’s Warm Corner

Azizi’s Warm Corner

رفتن به کانال در Telegram

جوهر انسانی ما توانایی ما در استدلال کردن است. https://www.youtube.com/@AziziWC https://t.me/HidenChat_Bot?start=1332560643

نمایش بیشتر
إيران34 006دسته بندی مشخص نشده است
8 718
مشترکین
-13124 ساعت
-4 5257 روز
+89130 روز
آرشیو پست ها
برای ادامه پیدا کردن فعالیت تیم اسپیک و اینکه دستم باز باشه چیزهای بیشتری آماده کنم که الان بدرد میخوره توی این قطعی، میتونید دونیت/حمایت مالی انجام بدید تا الان از جیب پرداخت کردم و حقیقتا به محدودیت بودجه رسیدم دیگه - حتی توی تمدید سرور سرویس های فعلی هم احتمالا از اول ماه بعد به مشکل بخورم USDT Bep20 0x026aa48a8464424949e6AcAe52DE78DFb83203E4 TRX فقط ترون بزنید روی این شبکه! TXFe5kA7k4nAzf5FPUhZsDsdarJx639Rj2 اگرم ریالی میخواید دونیت کنید که خب: https://daramet.com/AziziWarmCorner

به سرور تیم اسپیک 2 چنل موزیک‌بات 24/7 اضافه شد. برای قرارگیری موزیک دلخواه شما توی این پلی لیست‌ها به @the_azizi پیام بدید.
به سرور تیم اسپیک 2 چنل موزیک‌بات 24/7 اضافه شد. برای قرارگیری موزیک دلخواه شما توی این پلی لیست‌ها به @the_azizi پیام بدید. پ.ن: رادیو فعلا مشکل داره و داریم اوکیش می‌کنیم

میرور داخلی یا سایت داخلی برای دانلود ffmpeg برای سرور می‌شناسید؟

اونکه دروغ 13 بود ولی الان بیاید هستم

#پیام_ناشناس ‌ ساعت 2 اومدم ویس نبودی داخل تیم اسپیک

روز 34 از قطعی ارتباط ایران با جهان و یک ماه و 4 روز قطعی درآمد برای ما 10 میلیون نفری که درآمدمون مستقیما وابسته به اینترنت هستش ! #DigitalBlackOutIran #InternetShutdown

تیم اسپیک توی ویسم خواستید بیاید حرف بزنیم 45.81.17.138:9670

صالح بعد صالح
صالح بعد صالح

اگر کانفیگ برسانید بهم ممنون میشم 😭 @the_azizi

بنظرم ترامپ هرچی بگه تهش یه هاها دروغ اول آوریل بود در میاره

پروژه اینجوری بدرد بخور دارید بفرستید فور میزنم چنل

سلام و درود..این اسکریپت بنده شاید مفید واقع بشه اسکریپت محدود کردن پهنای باند هست روی پورت اعمال میشه با xui هم سینک میشه https://github.com/B3hnamR/BWLimiter

موجودی حسابم بالای 150 هزار تومان هستش این یه دروغ آپریل هستش

یه توصیه دوستانه از توی آپارات رسپی پخت نگیرید وگرنه مثل من الان مجبور میشید پنیر پیتزا سوخته میل کنید

یه توصیه دوستانه

دیگه اعصاب ترول توی این مورد اینترنت رو ندارم واقعا

مهدی من حس میکنم اینایی که ناشناست هستن ترول میکنن جداً

خب پس همین الان وی پی انت رو قطع کن سیکت رو بزن تو روبیکا و بله

#پیام_ناشناس ‌ بنظرم اینترنت طبقاتی برای همچین وضعیت هایی چیز بدی نیست

Måneskin - GASOLINE.mp38.54 MB