fa
Feedback
𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

𝖣𝖤𝖨𝖳𝖸

رفتن به کانال در Telegram

𝖺𝗇𝗒𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀? @elxord 𝖻𝖺𝗌𝖾𝖽 𝗈𝗇 @durov 𝗋𝗎𝗅𝖾𝗌.

نمایش بیشتر
1 215
مشترکین
+124 ساعت
+217 روز
+4130 روز
آرشیو پست ها
https://t.me/ELDEITY/393 خب اون کسی رسما از عشقتوووون بمیره یعنی درد بکشههههه واکنشی که بهش نشون میدید چیه

فعلا راستش نه حوصله گپ دارم نه پی وی

بعدا که اومدم گپ تگت میکنم بازی کنیم

https://t.me/ELDEITY/387 خوب چون روز های دیگه ای میاین در برای مانهوا حرف میزنید که من نخوندمممم :( بقیه وقت هاهم نیستید که نمیتونم بیام پی وی بگم سلامممم اجوشی بیا دوز بازی کنیم خوب این خیلی پرویی میشه3>

18. 😂

من تو این محیط با کسی جز پلیر ارتباط نزدیک ندارم ارتباط عادیم باعث نمیشه شناخت ایجاد شه پس عشقی نیست [بالاترم گفتم به عشق باور ندارم]

https://t.me/ELDEITY/389 نه منظور اینکه باهم ارتباط دارید و اون الان عاشقتونه و بهتون اعتراف می‌کنه

https://t.me/ELDEITY/377 چطوری توی مجازی میشه عاشق شد؟ :) من یه بار یکی که دوستم بود ادعا می‌کرد که آره من عاشقت شدم بلا بلا بلا از حقم نگذریم خوب ناز می‌کشد حرف قشنگ قشنگ میزد جوری که منی هیچ حسی نداشتم پرام ریخته بود. آخرشم که یه ماه قبل کنکور گفت من حسم اشتباه بوده امیدوار کسه دیگه ای پیدا کنی بایییییییییی و من اینجوری بودم که بچ‌؟ من از اول حسی بهت نداشتم🤡

جوابم به خودشم احتمالا همینه

وقتی با یکی ارتباط نگرفتی چجوری عاشقش میشی؟ صرفا یه کراش ریزه که به مرور یادش میره

ارشد مثلا وقتی یکی میاد پیویتون بهتون اعتراف میکنه و واقعا مشخصه که عاشقتونه جوابی که بهش میدید چیه؟ باهاش تند برخورد میکنید یا درکش میکنید؟

چرا هر وقت ناشناس میذارم یادت میفته بچه

https://t.me/ELDEITY/375 اجوشی اجوشی~ حالا که خودمونییم بیا یه دست دوز بازی کنیم؟ ‌

فکر نکنم

https://t.me/ELDEITY/375 سه نفر دارن سین میکنن خودمونیم 🦦

تازه ناشناسم میدن.

شب بخیر من اصلا دیس ادمینم.‌

به زیرسن قانونی کاری ندارم

https://t.me/ELDEITY/372 مثلا بگیم طرف ۱۶ سالش بود اونموقع حتی میتونید به سرپرستیش بگیرید 😭

حدود بیست نفرشونم ساعت 3 صبح بیدارن دارن میخون