fa
Feedback
همه‌یِ‌من

همه‌یِ‌من

رفتن به کانال در Telegram

"همه‌ی آن‌چیزی که شاید منم یا روزی من بود" -لطفا کپی نکنید(فور کنید). @Nameresann_bot

نمایش بیشتر
إيران137 746دسته بندی مشخص نشده است
307
مشترکین
+124 ساعت
-97 روز
-1930 روز

در حال بارگیری داده...

کانال‌های مشابه
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+12
در 3 کانال‌ها
مه '26
+4
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+7
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+2
در 0 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+74
در 5 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+95
در 8 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+110
در 10 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '250
در 9 کانال‌ها
Get PRO
اوت '250
در 8 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '250
در 5 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+140
در 4 کانال‌ها
Get PRO
مه '250
در 7 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '250
در 8 کانال‌ها
Get PRO
مارس '250
در 1 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '250
در 0 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '250
در 3 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '240
در 12 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+54
در 5 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
25 ژوئن0
24 ژوئن+1
23 ژوئن0
22 ژوئن0
21 ژوئن0
20 ژوئن0
19 ژوئن0
18 ژوئن0
17 ژوئن0
16 ژوئن0
15 ژوئن0
14 ژوئن+2
13 ژوئن0
12 ژوئن+1
11 ژوئن0
10 ژوئن0
09 ژوئن+1
08 ژوئن0
07 ژوئن0
06 ژوئن0
05 ژوئن0
04 ژوئن+5
03 ژوئن0
02 ژوئن0
01 ژوئن+2
پست‌های کانال
08 - the cure.mp311.95 MB

2
الان داشتم هلو می‌خوردم به پوستش فکر می‌کردم, نمی‌دونم چرا. بعد یاد درخت هلو افتادم. بعد یاد این افتادم که بعضی درخت‌ها انقدر میوه می‌دن که شاخه‌هاشون خم می‌شه و بعد یهو یاد خودم افتادم. عجیبه. آدم گاهی از هلو می‌رسه به خستگی. راستش نمی‌دونم خسته‌ام یا نه. فقط حس می‌کنم یک جایی بین دوام آوردن و رها شدن ایستاده‌ام. نه دلم می‌خواد همه‌چیز رو ول کنم نه حوصله‌ی محکم نگه داشتنش رو دارم. صبح برای چند دقیقه داشتم به نور افتاده روی برگ‌های درخت نگاه می‌کردم. بعد با خودم گفتم چقدر عجیبه که بعضی چیزها فقط هستند. نه توضیحی دارن, نه تلاشی, نه تقلا. فقط هستن. و من سال‌هاست دارم برای بودن تلاش می‌کنم. شاید برای همین بعضی وقت‌ها «دلم می‌خواد کمی شبیه درخت‌ها باشم. » یا باد. یا آب. یا هرچیزی که بلده بی‌دلیل ادامه بده. نمی‌دونم. شاید هم فقط صبح‌ئه و من زیادی بیدارم.
27
3
مثل باران بهاری، باریدی؛ سبز کردی دشت شقایق‌ها را‌ و رفتی... من با شقایق‌ها تنها شدم!
29
4
بدون متن...
31
5
آن روز‌ها هر وقت موهایت را باز می‌کردی باد وزیدن می‌گرفت! این خشکسالی بی دلیل نیست. و جز من هیچکس دلیلش را نمی‌داند! باد دل باخته بود. و تو موهایت را کوتاه کرده‌ای! "نزار قبانی"
30
6
03af0e7f.mp3
29
7
NASR - Tanhayi (Acoustic version).mp3
37
8
هیچ می‌دانی چرا چون موج در گریز از خویشتن پیوسته می‌کاهم؟ _ زآن که بر این پردۀ تاریک این خاموشی نزدیک آنچه می‌خواهم نمی‌بینم، وآنچه می‌بینم نمی‌خواهم. "محمدرضا شفیعی کدکنی"
40
9
sticker.webp
40
10
شب که می‌شود، به جای خواب، تو به بند بند وجودم می‌آیی و من می‌خندم، بغض می‌کنم، بالشم که خیس شد عقربه ساعت که به صبح نزدیک شد، نه! تو هنوز هم خیال رفتن نداری! و این قصه هر شب ادامه دارد… "ناشناس"
43
11
2_5350558498012830393.mp3
41
12
بدون متن...
43
13
* It Was Just an Accident 2025
* It Was Just an Accident 2025
45
14
فرقی نمی‌کند پنجه طلایی آفتاب باشد یا انگشت‌های خیس باران این پنجره دیگر جواب سلام آسمان را نخواهد داد وقتی قرار نیست تو از این کوچه بگذری "بهرام محمودی"
44
15
girl_in_red_-_girls_5z4.mp3
50
16
sticker.webp
49
17
در آن چشم‌ها شاید یک‌ دنیا نهفته بود و من نمی‌دانستم.
50
18
03 - honeybee.mp3
55
19
همزمان با شروع تابستون اول تیر هم تولد آقای کیارستمی بود :)
1
20
معمولاً وقتی دارم فیلم‌نامه می‌نویسم یک سری آدم واقعی توی ذهن من هستنند که ممکنه در انتها توی فیلمم بازی نکنن. خشونت توی زندگی واقعی وجود داره ولی من هیچ‌وقت از خشونت برای جمع‌کردن تماشاگر استفاده نمی‌کنم. فکر می‌کنم بهترین کارمو توی ایران انجام دادم. فیلم یک‌صدای جهانی و عمومی است، ما نمی‌تونیم اون رو در یک فرهنگ خاص خلاصه کنیم. فیلم درباره یک انسانه، درباره انسانیت. "عباس کیارستمی"
55