fa
Feedback
Funfun

Funfun

رفتن به کانال در Telegram

Need promoter 🐾

نمایش بیشتر
421
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
+127 روز
-830 روز

در حال بارگیری داده...

کانال‌های مشابه
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
ابر برچسب‌ها
هیچ داده‌ای
مشکلی وجود دارد؟ لطفاً صفحه را تازه کنید یا با مدیر پشتیبانی ما تماس بگیرید.
اشارات ورودی و خروجی
---
---
---
---
---
---
جذب مشترکین
فوریه '25
فوریه '25
+22
در 0 کانال‌ها
ژانویه '25
+82
در 22 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+219
در 60 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+6
در 3 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '240
در 0 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+190
در 9 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
16 فوریه0
15 فوریه+3
14 فوریه+8
13 فوریه+5
12 فوریه0
11 فوریه+2
10 فوریه0
09 فوریه+2
08 فوریه0
07 فوریه0
06 فوریه+1
05 فوریه0
04 فوریه0
03 فوریه0
02 فوریه0
01 فوریه+1
پست‌های کانال
2
Hi semua.. jom bagi group ni 900.. Saya nak turunkan 9xMP malam ni.. https://chat.whatsapp.com/Dp2CKE5IQOZIIwpkS1On2c Jommm promote.. 🤭
300
3
Jom bagi cukup 600 orang kat dalam group ni.. Saya nak bg 6xMP.. lagi 25 orang je.. jommm https://t.me/+Z_0UBAEC3Qk0OThl
293
4
Nak bg 5xMP kalau group ni capai 500 ahli.. jommm.. https://t.me/+Z_0UBAEC3Qk0OThl
281
5
Ok masuk group ni tgh buat MP.. https://t.me/+Z_0UBAEC3Qk0OThl Ada lagi balance 6xMP
32
6
Test
230
7
Ok ada orang juga rupanya group ni.. jap lagi saya drop MP.. aktif tak group ni?
208
8
Nak cari 900 ahli utk group ni.. 🥺 Nak bg MP RM10 kalau capai 1K.. https://chat.whatsapp.com/ClktuL6EciWGwtmS5Pn2sO
203
9
CONTEST JJ RANDOM 🫐 send video to @qvnaaaaaa ONLY ACCEPT REACT ' 🕊 ' SELAIN DARI TU TAK DIKIRA ‼️ prize for winners ❔ 🥇: RM4 🥈: RM2 🥉: RM1 link channel ⬇️ { https://t.me/+AiGpLb3AFTVlZWFl } RULES - jangan left channel - jangan tukar username - join channel dulu baru bole join contest - bole main empi START = 28/1 , 1:30pm END = 2/2 , 1:30pm
232
10
Ok ada MP kat sini.. Cukup 500 ahli nak bg MP RM5.. cepat.. https://chat.whatsapp.com/Bt9Or2sFMuv0DE9vt1nCgP
177
11
Cuba react nak tengok berapa banyak yg aktif.. nak bg MP..
185
12
Group ni capai 1K ahli saya bg MP besar RM10.. ah besar ke tu.. 😂 kikikiki https://chat.whatsapp.com/ClktuL6EciWGwtmS5Pn2sO
193
13
Baiii
180
14
https://visit.tngdigital.com.my/moneypacket?p=6a601662b73becca0cd7796153fd1013a67e7a06b8d690986873c93997f4c454fa6a931c08456f60750d8a86ca867219e77861750d299a5b94658569425a3f3afc0415dd39b079cfcea43cb6b40b4250
193
15
Korggg,dh ade admin n jp alicia nk bg last mp, after this korg berurusan dgn new owne ya
167
16
Yg nak tau hrga chnnl blh pm @Itsmelicc , 😐
178
17
Chhnel ni , Rm 8 jela , bks preloved n byk gurl
Chhnel ni , Rm 8 jela , bks preloved n byk gurl
217
18
nnti klau xbuat apa” subs turun kn, at least if ada yg ambik pndaila owne bru tke cre
196
19
Chnnel ni ada yg nk x? Alicia mcm nk letgo , nnti alicia rsa bosan alicia labur je mp dkt grup lain korg joinla nnti
177
20
Alicia nk letgo chnnl ritu hrga bg murah jelaa, sbb mcm xde functt🤕
178