fa
Feedback
*دونده ساکن*

*دونده ساکن*

رفتن به کانال در Telegram

"گوشه ای از زندگانی یک دانش آموخته روانشناسی" •خادم الرضا-ع- •عضو اتحادیه روان فروشان مشهد •مافیای شله @navid1318bot

نمایش بیشتر
336
مشترکین
+124 ساعت
+17 روز
+2130 روز

در حال بارگیری داده...

جذب مشترکین
ژوئن '26
ژوئن '26
+31
در 5 کانال‌ها
مه '26
+10
در 0 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
مارس '260
در 0 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '26
+23
در 1 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '26
+14
در 3 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '25
+14
در 5 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '25
+23
در 9 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '25
+14
در 4 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '25
+22
در 6 کانال‌ها
Get PRO
اوت '25
+34
در 11 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '25
+56
در 9 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '25
+49
در 5 کانال‌ها
Get PRO
مه '25
+29
در 8 کانال‌ها
Get PRO
آوریل '25
+80
در 26 کانال‌ها
Get PRO
مارس '25
+45
در 17 کانال‌ها
Get PRO
فوریه '25
+49
در 9 کانال‌ها
Get PRO
ژانویه '25
+61
در 10 کانال‌ها
Get PRO
دسامبر '24
+54
در 16 کانال‌ها
Get PRO
نوامبر '24
+24
در 13 کانال‌ها
Get PRO
اکتبر '24
+39
در 10 کانال‌ها
Get PRO
سپتامبر '24
+59
در 14 کانال‌ها
Get PRO
اوت '24
+81
در 20 کانال‌ها
Get PRO
ژوئیه '24
+66
در 23 کانال‌ها
Get PRO
ژوئن '24
+67
در 17 کانال‌ها
Get PRO
مه '24
+229
در 18 کانال‌ها
تاریخ
رشد مشترکین
اشارات
کانال‌ها
24 ژوئن+1
23 ژوئن+1
22 ژوئن0
21 ژوئن+1
20 ژوئن0
19 ژوئن+1
18 ژوئن+1
17 ژوئن0
16 ژوئن+1
15 ژوئن+2
14 ژوئن+1
13 ژوئن0
12 ژوئن+2
11 ژوئن+5
10 ژوئن0
09 ژوئن+2
08 ژوئن0
07 ژوئن0
06 ژوئن+2
05 ژوئن+5
04 ژوئن0
03 ژوئن+2
02 ژوئن0
01 ژوئن+4
پست‌های کانال
اینا یک چیز دیگه هستن که نمیشه اینجا بگم، خانواده نشسته.

2
عاشورا که واسه عرباس اینا مگه آریایی نیستن
19
3
پیام ویدیو
24
4
جالبه میگن ۱۸ و ۱۹ دی برای ما عاشوراست، ولی اسمی از مدرسه میناب نمیارن. بیشرفی این جماعت آزارم می‌دهد...
100
5
ازدیاد محتواهای درست شده با هوش مصنوعی در تلویزیون و فضای مجازی داره حالمو بد میکنه.
45
6
"یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبی بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ''
67
7
Fadaeian_Moharam1400_Shab08_04.mp3
63
8
Fadaeian_Moharam1400_Shab08_04.mp3
1
9
خوشبحالتون که امشب رفتین هیئت حسرت میخورم بهتون
69
10
چ بادی میاد اه
16
11
لیدوکائین
16
12
‌ دندونم درد میکنع
16
13
سلام انشالله به حق حضرت عباس شفا پیدا کنه کوچولوتون🤍
16
14
‌ سلام و عرض‌ادب‌. عزاداری‌هاتون قبول باشه ان‌شاءالله خواهر کوچولو ۲ ساله ای دارم ک در طی ی ماه اخیر مبتلا ب سرطان خون شده؛ التمـاسِ‌دعایِ‌فراوان❤️‍🩹
16
15
حرف بزنیم
15
16
امشب به یاد منم باشین🖤
74
17
نان در دولت پزشکیان ۴۰۰ درصد گران شد + بازنشر فیلم‌های انتقادات پزشکیان از گرانی نان در دولت شهید رئیسی با اعلام قیمت‌های جدی+3
نان در دولت پزشکیان ۴۰۰ درصد گران شد + بازنشر فیلم‌های انتقادات پزشکیان از گرانی نان در دولت شهید رئیسی با اعلام قیمت‌های جدید نان در تهران، افزایش قیمت نان در دولت پزشکیان تاکنون به حدود ۴۰۰ درصد رسیده است. در پایان دولت شهید رئیسی قیمت نان لواش که پرمصرف‌ترین نان مردم است هر قرص ۵۰۰ تومان بود که اکنون به ۲۷۰۰ تومان رسیده است. قیمت نان بربری هم از ۲۵۰۰ تومان به ۱۰ هزار تومان و نان سنگک از ۳۰۰۰ تومان به ۱۵۵۰۰ تومان افزایش یافته است. این در حالی است که پزشکیان در زمان تبلیغات انتخاباتی چند بار از قیمت نان در دولت شهید رئیسی انتقاد کرد و حتی مدعی شد که مردم نمی‌توانند نان بخرند
81
18
تاحالا با سرنیزه سلاح در قوطی رب باز نکرده بودم، که خداروشکر اینکارم انجام دادم.
79
19
جوانان بنی‌هاشم بیاید علی را بر در خیمه رسانید
111
20
یکی از کارهایی که صد پدرهای پهلوی چی دارن انجام میدن تازگی و چند مورد دیدم، رو ماشین هایی که میبینن پرچم دارن خط میندازن. حواستون باشه و اگر همچین موردی دیدین خودتون ترتیبش رو بدین.
77