fa
Feedback
Code Module | کد ماژول

Code Module | کد ماژول

رفتن به کانال در Telegram

Hello World 🌎 <> Earth is programmable if you code it Group 👇🏻 @CodeModuleGap Contact Us 👇🏻 @MrShahiin @neoMahan

نمایش بیشتر
1 955
مشترکین
+224 ساعت
+187 روز
+6930 روز
آرشیو پست ها
دوستان جا نمونید قیمت ها نصف شده و تا دو سه هفته اینده این آفر رو نداریم دیگه. شما با پرداخت هزینه یه گیگ به صورت نرمال، ۲ گیگ دریافت می‌کنید. 2g 280 4g 560 6g 840 اشتراک بالای ۱۰ گیگ، هر گیگ ۱۳۰ حساب میکنم (ففط مخصوص افراد همین چنل)
پ.ن: از این ساعت تا پایان امروز، هر خریدی که از ما انجام بدید، یک چهارم مبلغ رو به کودکان کار اهدا میکنم🙏 این روز ها شرایط سخته هزار تومن هم هزار تومنه. فارغ از بحث کانفیگ و اینا، اگ کاری از دستتون بر میاد برای دور و بریاتون انجام بدید.


دوستان چیزی به نام ضریب تو راسته کار ما نیست. خیالتون راحت باشه.

دوستان سرویس بکاپ هم کنار سرویس اصلی بهتون میدیم. درواقع دو تا سرویس تحویل میگیرید تا قطعی رو هیچ جوره تجربه نکنید.
فقط تا عصر امروز فرصت هست تا بتونید با قیمت فقط و فقط گیگی ۱۴۰ تهیه کنید.
@MrShahiin

دوستان شلوغیم صبور باشید لطفا ❤️

دوستان هر گیگ ک بخواید یه گیگ رایگان میدیم. ۴ گیگ بخوای ۸ گیگ میدم. چی میخواید دیگه؟😂

دوستان تا فردا عصر ۲ گیگ ۲۸۰ ! ۱۵ روزه. بدون محدودیت کاربر با سابلینک

ماژولیتیا 1g 269t
با سابلینک، تضمین عودت وجه، پشتیبانی و باقی چیزا
(بهم یه گیگ مفتی داد گفت تبلیغش کنم🗿، البته تایید شدست و بار ها ازش گرفتم)

Sufjan+Stevens+Fourth+Of+July+Official+Audio.mp310.44 MB

این چند ماه که وضعیت این شده، بیشتر از این که اوضاع مالی زندگی رو سخت کنه، اوضاع جسمی و روحی داره سخت میکنه. استرس و افسردگی و هزار تا زهرمار از بی‌پولی خیلی بدتره. فقط میدونم حتی اگه همه چیزم درست بشه، این اتفاقاتی که افتاده رد خودش رو یه جوری جا میزاره که حالا حالا ها باید با عواقبش دست و پنجه نرم کنیم.

پست موقت دنبال یه بات بودم که فایل تلگرام رو به لینک داخلی تبدیل کنه ( یعنی بشه بدون فیلترشکن دانلود کرد) از کل بات‌هایی که فرستادید، این موارد کار می‌کرد، بعضیاشون لینک داخلی نمیدن البته، همه رو کامل تست نکردم، کارم با چهارمی اوکی شد @irftlbot @linkulubot @file2link_bot @LeecherPro_bot @uploadbot @MMDLeecherbot

لیست زیر رو ذخیره کنید 💎 💡دانلود تمام دوره های برنامه نویسی، دیزاین، تدوین، گرافیک و... Udemy به صورت رایگان https://downloadly.ir/ 💡 انتقال اطلاعات بین گوشی و سیستم https://pastehub.ir/ 💡داکیومنت زبان های برنامه نویسی http://wewiki.ir/ 💡برای چت موقت https://esm.cr0.ir/ 💡وضعیت اینترنت https://radar.arvancloud.ir/ 💡 ابزار کاهش سایز عکس و فایل https://www.eboo.ir/ 💡 جایگزین anydesk https://dorsandesk.ir/ 💡 جایگزین ترلو https://www.mizito.ir/ 💡 پکیج های pypi، npm، داکر https://runflare.com/mirrors/ 💡 پکیج های پایتون https://icodeacademy.ir/python-packages/ 💡 یکسری ریپو خوب https://gitlab.aranserver.com/explore 💡 کتاب رایگان https://icodeacademy.ir/library/ 💡مخازن اوبونتو، دبیان، کالی روی شاتل https://mirror.shatel.ir/ 💡یه سری mirror کاربردی https://mirror.kubarcloud.com/ 💡مخزن ملی منابع متن باز https://repo-portal.ito.gov.ir/ 💡میرور جامع دانشگاه صنعتی اصفهان از توزیع های لینوکس https://repo.iut.ac.ir/ 💡داکر ریجستری مبین هاست https://docker.mobinhost.com/ 💡یه cdn برای کتابخونه ها و فریم ورک https://lib.arvancloud.ir/ 📌 ابزارهای برنامه نویسی: ان پی ام میرور (npm mirror) https://runflare.com/mirrors/npm-mirror/ مخازن ابونتو https://mirror.shatel.ir/ ریپازیتوری لینوکس https://repo.iut.ac.ir/ میرور مایکت https://maven.myket.ir/ میرور مبین هاست https://mirror.mobinhost.com/ پروکسی کوبار https://mirrors.kubarcloud.com/ همروش https://hamravesh.com/darkube/ #help @CodeModule

همین تا لفظ اومدم قطع شدم

واقعا گیرم دیگه

چنلی ک کانفیگ بزاره در شرایط الان نمیشناسید؟

دوستان

زشت نیست مهندسین نتورک اخرین بازدیدشون یک ماه پیشته؟ :))

روتین‌ترین مکالمه حال حاضر در هر گروه :)) 😂 - آقا چجوری وصلید؟ - خودت چجوری وصلی؟ #fun @CodeModule @CodeModuleGroup

با مغزهای ایدئولوژیک بحث نکنید! تا حالا شده با کسی بحث کنید و بهترین، محکم‌ترین و غیرقابل‌انکارترین اسناد و مدارک دنیا را جلویش بگذارید، اما او فقط پوزخند بزند یا عصبانی‌تر شود؟ حس می‌کنید دارید با دیوار حرف می‌زنید؟ خبر بد این است: واقعاً دارید با دیوار حرف می‌زنید. مشکل از قدرت استدلال شما نیست؛ مشکل از "سیستم‌عامل" طرف مقابل است. وقتی با یک مغز شدیداً ایدئولوژیک (چه سیاسی، چه مذهبی، چه اجتماعی) روبرو هستید، شما با یک "انسان منطقی" طرف نیستید؛ شما با یک مکانیسم دفاعی بیولوژیک طرفید که برای "نفهمیدن" طراحی شده است. ما دوست داریم فکر کنیم که آدم‌ها اول فکر می‌کنند، بعد تصمیم می‌گیرند. اما تحقیقات جاناتان هایت (Jonathan Haidt) در کتاب شاهکارش "ذهن درست‌کار" نشان می‌دهد که ماجرا کاملاً برعکس است. مغز انسان مثل یک فیل (احساسات و ناخودآگاه) و یک سوارکار (منطق) است. * فیل: تصمیم می‌گیرد به کدام سمت برود (بر اساس تربیت، قبیله، و ایدئولوژی). * سوارکار (منطق): هیچ کنترلی روی فیل ندارد! کار سوارکار فقط این است که رفتار فیل را توجیه کند. وقتی شما با یک آدم ایدئولوژیک بحث می‌کنید، دارید با "سوارکار" حرف می‌زنید، در حالی که "فیل" مدت‌هاست تصمیمش را گرفته. آن شخص دنبال حقیقت نیست؛ مغزش فقط استخدام شده تا ثابت کند چرا باور غلطش، درست است. اسکن‌های مغزی (Neuroscience) نشان می‌دهند که وقتی عقاید بنیادین یک فرد متعصب را به چالش می‌کشید، بخش منطقی مغز او (Prefrontal Cortex) روشن نمی‌شود. به جای آن، آمیگدال (Amygdala) روشن می‌شود. آمیگدال مسئول چیست؟ ترس و پاسخ به تهدید فیزیکی. یعنی وقتی شما می‌گویید: «این آمار اشتباه است»، مغز او می‌شنود: «یک خرس وحشی دارد به تو حمله می‌کند!» در این حالت، سیستم منطقی مغز "شات‌دان" می‌شود تا انرژی را برای دفاع و حمله ذخیره کند. شما نمی‌توانید به کسی که مغزش در حالت "جنگ و گریز" است، ریاضیات یاد بدهید. تحقیقات نشان داده وقتی شما سندی ارائه می‌دهید که باور غلط یک فرد ایدئولوژیک را کاملاً رد می‌کند، او نه تنها قانع نمی‌شود، بلکه ایمانش به آن دروغ بیشتر می‌شود! چرا؟ چون مغز برای محافظت از "هویت" خودش، دیوارهای دفاعی را ضخیم‌تر می‌کند. هر فکت جدیدی که شما می‌آورید، مثل یک ویروس شناخته می‌شود و سیستم ایمنیِ ذهنیِ او، پادتن‌های قوی‌تری (تعصب بیشتر) تولید می‌کند. پس عملاً بحث کردن شما، او را احمق‌تر و دگم‌تر می‌کند. برای مغز ایدئولوژیک، "درست بودن" اولویت نیست؛ "عضو گروه بودن" اولویت است. انسان‌ها به صورت تکاملی یاد گرفته‌اند که اگر از قبیله طرد شوند، می‌میرند. پذیرفتن حرف منطقی شما برای آن فرد هزینه دارد: او باید اعتراف کند که قبیله‌اش (حزبش، گروهش، هم‌فکرانش) اشتباه کرده‌اند. این یعنی خطر طرد شدن. مغز او ترجیح می‌دهد "احمق اما محبوب در گروهش" باقی بماند تا "دانا اما تنها". واقعیت تلخ این است: تغییر دادن یک مغز ایدئولوژیک با "بحث کردن"، مثل تلاش برای نصب یک نرم‌افزار پیشرفته روی یک فلاپی دیسک قدیمی است. ظرفیت و ساختار آن سیستم، پذیرای دیتای جدید نیست. راه‌حل چیست؟ ۱. انرژی‌تان را سیو کنید. بحث نکنید. مشاهده کنید و رد شوید. ۲. به جای حمله به منطق، احساس امنیت بدهید. (اگر واقعاً مجبورید تغییرشان دهید)؛ تا وقتی آمیگدال مغزشان آرام نشود، هیچ منطقی وارد نمی‌شود. ۳. بپذیرید که برخی باگ‌ها، فیچر (Feature) آن سیستم هستند. آن‌ها دنیا را از یک "تونل واقعیت" متفاوت می‌بینند که ورودی‌هایش فیلتر شده است.

امیدوارم که حال همتون خوب باشه و همگی به زودی وصل بشید ❤️ چنل های زیر کانفیگ و پروکسی های خوبی قرار میدن. @VaslShoir @configpluse @iRoProxy @iMTProtoWebBot اگه شما هم چنلی می‌شناسید، لطفا کامنتش کنید اضافه‌اش میکنم. سعی کنید اطرافیانتون رو متصل کنید.