SOCOOT
رفتن به کانال در Telegram
واریزی ها: @chaleshsocoot Pv @sowcoot ناشناس : https://t.me/Hiddentextpvbot?start=x3w_dml__ePZ0rCw7PDJaUVQB
نمایش بیشتر8 278
مشترکین
-13124 ساعت
-4657 روز
-2 71230 روز
آرشیو پست ها
8 272
⁹
وقتی ۱۰ سالم بود داداشم بهم تجاوز کرد و الان که ۱۶ سالمه هنوز هیچکس خبر نداره و هیچکس نگفتم تازه فقط مامانم فهمیده بهش گفتم که هنوز باورش نمیشه و اینکه میگه چه جوری نگفتی چه جوری دووم آوردی چه جوری حرف نزدی و تو این ۵ ۶ سال اتفاق میافته مداوم و اینکه معتقدم بعضی از اتفاقات آدما رو خفه میکنه و یه نصیحت من به شما بیشتر مواقع لازم نیست ساکت بمونید بگه خانوادهام به خاطر این آدم به خاطر اون آدم چون آخرشم همه کاسه کوزهها سر شما میشکنند
* اینا چیه توروخدا خایه چسبوندم چرا هی داره دارکتر میشه داستانا
8 272
⁸
از پارتنر بزرگ تر از خودم خوشم میاد
اکسم ۱۸ سالش بود به زودی تولد ۱۹ اش
الانم دارم روی یه شخص ۱۸ ساله کار میکنم😂
* بابا کثیف کاریش نکنید شوگربازای بدبخت😭😭😭😭😭
8 272
⁷
دوس پسر نیجریه ای پیدا کردم خیلی خوب چیزیه
* خب اولین رازی که راجب بدبختی نیست، موندگار باشه اجی
8 272
بعد من باطریسازی شاگرد بودم هفته ای حقوقم 500 هزار بود همونم همشو اخر هفته میدادم کافه با اکسم دو ساعتی ریلکس
👍
8 272
⁶
مامان بابام هردوتاشون بهم خیانت کردن کسیم بجز من نفهمید
به هیچکس نگفتم تا الان
الآنم دوتاشون خیلی باهم خوبن
*اینجور ازدواجا فقط دهن بچهارو میگاد
8 272
⁵
ی بار بابابزرگم مامانبزرگمو هل داد که بمیره من دیدم ولی نمرد سکته کرد الانم لال شده یعنی نصف بدنش فلجه فقطم من میدونم نیوفتاده بود و بابابزرگم هلش داد
* ببخسید بابابزرگت چه پلشتیه
8 272
بچها چرا انقدر همهمون بدبختیم خودم کم بدبختی دارم الان دلمم باید واسه بدبختیای مردم بسوزه
8 272
⁴
پارتنرم گوشیشو فروخته بود پول بذاره موتور بگیره گوشی نداشت طلامو یواشکی فروختم واسش گوشی گرفتم به بابام اینا گفتم گمشده
همونم بهم خیانت کرد
*چه حرومزاده و بیلیاقت
8 272
¹
کشتن قاتل رفیقم در ۱۸ دی 🚬
*پشمام پشمام، جزو خوشحال کننده ترین خبرای مرگی بود که شنیدم
8 272
چالش داریم زشتولیا
پاشید بیاید رازی که هیچوقت نتونستید به کسی بگید یا خیلی مهمهرو تو ناشناس بگید لو بدین خودتونو😾
https://t.me/SendHarfBot?start=3c0d836f96c4
8 272
قشنگترین خاطره که نه ولی بدترینش نوزدهم دی با رفیقام سه تایی رفتیم بیرون ولی دوتایی برگشتیم:)
خاطرهیِ⁸
وای الهی بگردم ، واقعا نمیدونم چی بگم غم اخرتون باشه و تسلیت میگم.
8 272
با اکسم رفتیم دیت بوسم کرد .. اما بعدش همه چی خراب شد
خاطرهیِ⁷
ناراحت نباش اگه ادم بود اکس نمیشد
اکنون در دسترس! پژوهش تلگرام ۲۰۲۵ — مهمترین بینشهای سال 
