fa
Feedback
SOCOOT

SOCOOT

رفتن به کانال در Telegram
8 278
مشترکین
-13124 ساعت
-4657 روز
-2 71230 روز
آرشیو پست ها
SOCOOT
8 272
¹⁰ ‌ من با موتور دلیل مرگ یکیم * ریدم وا

SOCOOT
8 272
⁹ ‌ وقتی ۱۰ سالم بود داداشم بهم تجاوز کرد و الان که ۱۶ سالمه هنوز هیچکس خبر نداره و هیچکس نگفتم تازه فقط مامانم فهمیده بهش گفتم که هنوز باورش نمیشه و اینکه میگه چه جوری نگفتی چه جوری دووم آوردی چه جوری حرف نزدی و تو این ۵ ۶ سال اتفاق می‌افته مداوم و اینکه معتقدم بعضی از اتفاقات آدما رو خفه می‌کنه و یه نصیحت من به شما بیشتر مواقع لازم نیست ساکت بمونید بگه خانواده‌ام به خاطر این آدم به خاطر اون آدم چون آخرشم همه کاسه کوزه‌ها سر شما می‌شکنند * اینا چیه توروخدا خایه چسبوندم چرا هی داره دارکتر میشه داستانا

SOCOOT
8 272
⁸ ‌ از پارتنر بزرگ تر از خودم خوشم میاد اکسم ۱۸ سالش بود به زودی تولد ۱۹ اش الانم دارم روی یه شخص ۱۸ ساله کار میکنم😂 * بابا کثیف کاریش نکنید شوگربازای بدبخت😭😭😭😭😭

SOCOOT
8 272
⁸ ‌ اتش زدن موتور توی ۱۷ دی * بنازم اقا بنازم

SOCOOT
8 272
‌⁷ دوس پسر نیجریه ای پیدا کردم خیلی خوب چیزیه * خب اولین رازی که راجب بدبختی نیست، موندگار باشه اجی

SOCOOT
8 272
بعد من باطریسازی شاگرد بودم هفته ای حقوقم 500 هزار بود همونم همشو اخر هفته میدادم کافه با اکسم دو ساعتی ریلکس 👍

SOCOOT
8 272
‌⁶ مامان بابام هردوتاشون بهم خیانت کردن کسیم بجز من نفهمید به هیچکس نگفتم تا الان الآنم دوتاشون خیلی باهم خوبن *اینجور ازدواجا فقط دهن بچهارو میگاد

SOCOOT
8 272
⁵ ی بار بابابزرگم مامانبزرگمو هل داد که بمیره من دیدم ولی نمرد سکته کرد الانم لال شده یعنی نصف بدنش فلجه فقطم من میدونم نیوفتاده بود و بابابزرگم هلش داد * ببخسید بابابزرگت چه پلشتیه

SOCOOT
8 272
بچها چرا انقدر همهمون بدبختیم خودم کم بدبختی دارم الان دلمم باید واسه بدبختیای مردم بسوزه

SOCOOT
8 272
‌ ⁴ پارتنرم گوشیشو فروخته بود پول بذاره موتور بگیره گوشی نداشت طلامو یواشکی فروختم واسش گوشی گرفتم به بابام اینا گفتم گمشده همونم بهم خیانت کرد *چه حرومزاده و بیلیاقت

SOCOOT
8 272
³ ‌خیانت بابام به مامانم.. هیچوقت صداشو درنیاوردم *نمیدونم چیبگم تخمیه واقعا:(

SOCOOT
8 272
² ‌با اکس رفیقم خوابیدم * وا

SOCOOT
8 272
¹ ‌کشتن قاتل رفیقم در ۱۸ دی 🚬 *پشمام پشمام، جزو خوشحال کننده ترین خبرای مرگی بود که شنیدم

SOCOOT
8 272
این چیزای دارک و غمگین چیه وای

SOCOOT
8 272
چالش داریم زشتولیا پاشید بیاید رازی که هیچوقت نتونستید به کسی بگید یا خیلی مهمه‌رو تو ناشناس بگید لو بدین خودتونو😾‌ https://t.me/SendHarfBot?start=3c0d836f96c4

SOCOOT
8 272
چالش تمومه مرسی که شرکت کردین✨ تا ده مین دیگه پیاما پاک میشه.

SOCOOT
8 272
قشنگترین خاطره که نه ولی بدترینش نوزدهم دی با رفیقام سه تایی رفتیم بیرون ولی دوتایی برگشتیم:) خاطره‌یِ⁸ وای الهی بگردم ، واقعا نمیدونم چی بگم غم اخرتون باشه و تسلیت میگم.

SOCOOT
8 272
با اکسم رفتیم دیت بوسم کرد .. اما بعدش همه چی خراب شد خاطره‌یِ⁷ ناراحت نباش اگه ادم بود اکس نمیشد

SOCOOT
8 272
روزی که عاشقش شدم دوسش دارم خاطره‌یِ⁶ اخییی پایدار بمونین قشنگااا✨

SOCOOT
8 272
بچه ها بیاینننن منتظرتونمممم