'•.¸♡ тαѕк | мρ ву ѕαя ♡¸.•'
رفتن به کانال در Telegram
owner : @jhywkae welcomee !! dlm chnnel ni ad bnyk task n mp tau 🤭 ( tt, ig, tele, google, fb etc.) link group salary : https://t.me/salarytaskbysar
نمایش بیشتر499
مشترکین
اطلاعاتی وجود ندارد24 ساعت
-47 روز
-2430 روز
آرشیو پست ها
Repost from N/a
task tele under lya🩵
🩵salary : 0.02 sen per acc
🩵join ch : https://t.me/+QZxOEjxlbXlmNmQ1
🩵ss 'you joined..' n send to @newwlyaa
🩵send ss with qr
no qr no payment
wajib masuk ch ni untuk tau update @taskwithleya ‼️
pukul 9 malam ni mp equal turun
https://t.me/coolblogsz0ne
getreadyyyluh
open promotion for admin :
𝐜𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥 >>> ⬇️
https://t.me/coolblogsz0ne
1 𝗱𝗮𝘆 : 𝗿𝗺0.10
2 𝗱𝗮𝘆𝘀 : 𝗿𝗺0.15
3 𝗱𝗮𝘆𝘀 : 𝗿𝗺0.20
1 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗵 : 𝗿𝗺1.50
𝗽𝗲𝗿𝗺𝗮𝗻𝗲𝗻𝘁 : 𝗿𝗺2.00
Repost from N/a
task tele under lya🩵
🩵salary : 0.02 sen per acc
🩵join ch : https://t.me/+QZxOEjxlbXlmNmQ1
🩵ss 'you joined..' n send to @newwlyaa
🩵send ss with qr
no qr no payment
wajib masuk ch ni untuk tau update @taskwithleya ‼️
Repost from 𝐥𝐨𝐩𝐩𝐲 🎀
https://t.me/taskwithleya
100 SUBS TURUN MP 🌷
100 SUBS TURUN MP 🤍
100 SUBS TURUN MP 🌷
𝗛𝗜 ! 𝗞𝗘𝗣𝗔𝗗𝗔 𝗔𝗡𝗬𝗢𝗡𝗘/𝗚𝗔𝗠𝗘𝗥𝗦 𝗡𝗔𝗞 𝗧𝗢𝗣𝗨𝗣 𝗗𝗜𝗔𝗠𝗢𝗡𝗗𝗦 𝗚𝗔𝗠𝗘 𝗠𝗢𝗕𝗜𝗟𝗘 𝗟𝗘𝗚𝗘𝗡𝗗𝗦 𝗧𝗔𝗣𝗜 𝗧𝗔𝗞𝗡𝗔𝗞 𝗠𝗔𝗛𝗔𝗟 𝗠𝗔𝗛𝗔𝗟 ? 𝗕𝗘𝗟𝗜 𝗠𝗘𝗟𝗔𝗟𝗨𝗜 𝗡𝗘𝗫𝗨𝗦𝗧𝗢𝗣𝗨𝗣 𝗧𝗘𝗟𝗘𝗚𝗥𝗔𝗠 𝗕𝗢𝗧 . 𝗖𝗢𝗡𝗙𝗜𝗥𝗠 𝗧𝗥𝗨𝗦𝗧𝗘𝗗 😍😍😍 & 𝗔𝗗𝗔 𝗙𝗘𝗘𝗗𝗕𝗔𝗖𝗞 🔥 𝗖𝗟𝗜𝗖𝗞 𝗛𝗘𝗥𝗘 ⬇️
https://Nexustopupbot.t.me/?start=7118819124
- 𝘁𝗲𝗸𝗮𝗻 𝗹𝗶𝗻𝗸 & 𝗺𝗲𝗻𝘂
- 𝘁𝗲𝗸𝗮𝗻 𝘁𝗼𝗽𝘂𝗽 𝗴𝗮𝗺𝗲𝘀
Repost from -
*Langkah2 task tak sampai 15min*
𝗧𝗔𝗦𝗞 𝗠𝗣 AWAK DAPAT 𝗥𝗠1
awak cuma perlu rm20 je, jangan risau boleh keluarkan balik
1) Install apps Be U by Bank Islam
Play store: https://bit.ly/playstoreBeU
Apple store: https://apple.co/3vvIbBM
2) Register sampai habis (max 15min)
3) *𝗣𝗘𝗡𝗧𝗜𝗡𝗚 UNTUK MASUKKAN KOD REFERRAL:* MA323207
4) deposit rm20 untuk aktifkan akaun, boleh keluarkan balik terus lepastu, jangan risau keluarkan duit senang
5) lepas siap boleh pm saya, screenshot awak dah siap daftar, bagi qr code untuk transfer
open promotion for admin :
𝐜𝐡𝐚𝐧𝐧𝐞𝐥 >>> ⬇️
https://t.me/coolblogsz0ne
1 𝗱𝗮𝘆 : 𝗿𝗺0.10
2 𝗱𝗮𝘆𝘀 : 𝗿𝗺0.15
3 𝗱𝗮𝘆𝘀 : 𝗿𝗺0.20
1 𝗺𝗼𝗻𝘁𝗵 : 𝗿𝗺1.50
𝗽𝗲𝗿𝗺𝗮𝗻𝗲𝗻𝘁 : 𝗿𝗺2.50
Repost from 𝐥𝐨𝐩𝐩𝐲 🎀
*Langkah2 task tak sampai 15min*
𝗧𝗔𝗦𝗞 𝗠𝗣 AWAK DAPAT 𝗥𝗠1
awak cuma perlu rm20 je, jangan risau boleh keluarkan balik
1) Install apps Be U by Bank Islam
Play store: https://bit.ly/playstoreBeU
Apple store: https://apple.co/3vvIbBM
2) Register sampai habis (max 15min)
3) *𝗣𝗘𝗡𝗧𝗜𝗡𝗚 UNTUK MASUKKAN KOD REFERRAL:* MA323207
4) deposit rm20 untuk aktifkan akaun, boleh keluarkan balik terus lepastu, jangan risau keluarkan duit senang
5) lepas siap boleh pm saya, screenshot awak dah siap daftar, bagi qr code untuk transfer
